1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    de sleutel tot snatch is gewoon forgive and forget, zo is het doodsimpel
     
  2. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ow:x hoe?
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    D-pad naar beneden drukken. :)
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik ben nu bij een vice king missie waar jij en jonny in het geel verkleed gaan...wat moet ik doen??!
    Iets met footage ofzow..
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je moet zorgen dat er politie achter je aan komt door bijvoorbeeld een kluis verkeerd te openen (zo deed ik het) en dan komen er blauwe vierkantjes/driehoekjes op je map, daar moet je dan naar toe en dan moet je die winkeleigenaren doden. Daarna moet je nog een standbeeld kapot rijden en nog wat dingetjes maar dat word aangegeven.
    Succes!
     
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt miss dom maar hoe kan ik online? heb gold en alles goed aan gesloten, ik ga naar xbox live doe quick match en dan komt er een schermpje met van die door zichtige mannetjes ( laadscherm ) na 5 min heb ik ongeveer 6 mannetjes en dan ineens weer 4 of nog minders :confused: iemand enig idee
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan zoekt hij naar andere spelers (dat staat er ook bij). Het best is om gewoon een lobby te maken en dan een ranked match spelen met de mode protect tha pimp ofzo, iets van veel gekozen word, en dan gaat het wat sneller. Maar je moet nog steeds wachten tot andere mensen joinen.
     
  8. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja weet je hoe lang dat duurt 8) kom anders een potje spelen :9
     
  9. basovich

    basovich Guest

    weet iemand waarvoor die kluis in je huis is? ik haal er vaak geld uit of moet ik dat 'sparen'?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    pfff... ik vind die hitman missie waar ik nu mee bezig ben echt moeilijk! :eek:

    het duurt veel te lang om die mensen te vinden, en nadat ik er eindelijk 2 had vermoord, kwam ik erachter dat ik dat met het verkeerde wapen had gedaan... =(
    respawnen die mensen nog, of is deze missie nu verloren?
    en zijn er verder nog tips voor dit soort missies? O-)

    (ik ben nu bezig met die hitman missie van Chinatown...)
     
  11. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Al heb je het verkeerde wapen gebruikt, respawnen ze gewoon een tijdje later. Je kan trouwens ook beter met 1 van de andere hitman missies beginnen want ik vond persoonlijk die in Chinatown het moeilijkst.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wist ik veel :+

    maar ik neem dus aan dat je een paar hitman hitman missies tegelijk kunt doen? :9
     
  13. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

    die van chinatown vond ik het makkelijkste (op die hotdog gast na)

    de rest luk nie echt :'-(
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Heeft iemand ook een idee wat ik bij de missie ''Guardian Angel'' van de Westside Rollerz moet doen ?
     
  15. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, je krijgt gewoon 3 lijsten totaal. Iedereen op die lijsten moet dood, maakt niet uit in welke volgorde, of het wel of niet in je hud staat. Als je maar het juiste wapen hebt :+.

    Je hoeft dus niet aan één "missie" te beginnen. (gewoon allemaal tegelijk activeren)

    En ja, ze spawnen gewoon weer. Ik heb zelfs een paar keer gehad dat ik 3, 4 of 5 van diehitman icoontje's in m'n radar had, van één en dezelfde persoon:cool:. ( Liepen 3 Bills op een rijtje (zo'n idee))
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een la fuerta kan vinden, is de laatste die ik zoek van alle chop shops
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Los Carnales hebben die, en een paar posts terug staat ook een list van alle chop list cars;)
    edit : ik bedoel bij auto thread
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Iemand ? :)
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    edit
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    er is ergens op de snelweg onder een viaduct een vice kings tag hier wil ik overheen taggen maar als ik op Y druk zie ik de logotjes niet.. weet iemand welke logo's dit zijn zodat ik mn tagje kan afmaken?
     

Deel Deze Pagina