hey allemaal, ik vroeg me af hoe je met een taxi kan reizen, en kan je zelf taxichauffeur spelen met een taxi?
Je moet even achter in het boekje kijken daar staat 1 taxi nummer (tna Taxis) je kunt ook gewoon eventjes een taxi kapen en achterop kijken daar staat ook een nummer (op de achterbak).
Bij die missie van de Vice Kings dat je die chick moet vervoeren in een Limo.. Wat is dan de bedoeling als de saints achter je aankomen? Heb al F&F geprobeerd maar dat was et niet. Iemand?
Heb je geen ander einden dat je door kan gaan ik zeg het einden niet daar moet jezelf achter komen maar is er een mogelijk heid om door tegaan ?
Ik heb een vraagje over dat hydraulic en nitro: Als ik een tijdje nitro aanzet stopt het later en dan druk ik op hetzelfde knopje maar dan heb ik hydraulic, hoe kun je dat van elkaar houden zeg maar?
ik ook volgens mij in middag ( begin avond ) maar weet niet zeker hoor @pietlut : nitro moet je rechter pookje inklikken en bij linker staat hydraulics aan en kan je met rechter pook hydraulicen(ofso ) dus misschien moet je eerst hydraulics uitzetten
Is dat die dude in die rode zwembroek? Ik vond hem joggend in Barrio. Je kan hem het beste gewoon in je HUD zetten, dan kom je hem vanzelf wel een keer tegen.
Heeft iemand tips voor die stronghold van Los Carnales waar je eerst die mannen moet doden, dan een tijdje moet beschermen en dan de 2 bazen moet doden? Die bazen schieten me steeds dood.
Blijf proberen en gebruik een dikke gun . Als het goed is moet het met een dessert eagel zo lukken! Je kan ook een sniper gebruiken als je een beetje skills hebt.