1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

1. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn probleem was dat ik te dicht bij de ontploffingen was, nu makkelijk gehaald en de missie daarna ook in een keer.

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand... ik heb wel gehoord dat je met een game 20 moet zijn, nu ben ik dat wel met gangster brawl, mr nog geen achievment.. weet iemand hoe dat zit met die ranks?

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik missies ga doen omdat andere gangs je buurt weer over willen nemen, en ik dan homies mee wil nemen, kan ik er telkens maar 1 in de auto erbij krijgen terwijl ik gewoon 4 plaatsen heb.
    Dit is wel jammer omdat het soms best pittige gevechten worden.

Doe ik iets fout of klopt het zo?

Bij hoeren oppikken kan ik er gewoon 3 bij doen.

4. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet aan de auto ligt zou het gewoon moeten kunnen.

Je moet kijken hoeveel deuren de auto heeft, ze stappen alleen in 4deurs waggies. |:-

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    naarmate je vorderd kan je 3 homies in totaal
    en 7 homies moet je kunnen bellen voor achievement (ik dacht eerst dat je 7 homies mee kon nemen )

en denizz : volgens mij is Aphrodite nog niet zo ver ;)
    want bij snatch kan je gewoon 3 (dat lijkt me logisch)

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  6. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk ik heb et verkeerd gelezen. Dan zal het antwoord zijn:

Je moet verder spelen (missies halen) om te zorgen dat je meerdere homies mee kunt nemen. :)

7. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die missie dat je drie truck moet beschermen die de Westside Rollerz proberen te kapen? Die had ik in 1 keer gehaald O-) Maar, ok, ik heb alle Hitman missies gedaan en de wapens die je dan krijgt zijn zeer handig...

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry voor mijn vorige reply. Bedankt voor jullie antwoorden _O_

Ben inmiddels stuk verder en kan nu 2 homies meenemen. Het ligt dus aan hoever je in de game bent. :).

Die explosies zijn echt TE mooi vaak :eek:

9. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, hebben jullie misschien nog tips voor de volgende missies?
    Bij de één moet ik naar het vliegveld toe scheuren om een vliegtuig kapot te knallen, maar eenmaal daar wordt ik steeds kapotgeknald door een paar gasten met rocketlaunchers..
    Bij de andere missie moet ik vrachtwagens beschermen tegen een andere gang, wil ook maar niet lukken..

10. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vliegtuig daar heb ik ook duidelijk problemen mee!!!!!:mad:

Maargoed wat ik ook ff wou vragen weet iemand waar de auto La Fuerza is!!??
    Heb alleen die nog niet van dat lijstje, en ik kan hem echt NERGENS vinden!!!!

11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee weet iemand van jullie war je de bulldog kunt vinden?
    ben al tijdje aan het zoeken maar kan hem niet vinden bij het museum... weet iemand waar precies int museum districT?

12. SiNNeD26

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens 1 pagina terug... Onderaan die pagina heb ik een klein stukje opgeschreven over die missie.

Bulldog is vrij eenvoudig te krijgen door bij het vliegveld de Hijack activity te spelen. Bij level 7 moet je een Bulldog kapen. Wanneer je hem hebt kan je de activity annuleren (twee keer naar beneden drukken op je D-pad) en dan snel doorrijden naar Forgive en Forget voordat de politie je auto sloopt. Daarna kan je hem pimpen bij Rimjobs en vervolgens inleveren bij de Chop Shop. Je komt die Bulldog bij het Museum pas tegen wanneer je een stuk verder in het spel bent.

En La Fuerza zie je pas wanneer je een X aantal gebieden van Los Carnales hebt ingepikt kwam ik achter. Dus gewoon die auto in je HUD zetten en de Los Carnales missies gaan doen. Dan kom je hem vanzelf tegen.

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  13. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    He bedankt zou ik proberen!..

Weet jij mischien ook wat je bij die graffitie tekens moet doen waar niets voor aangegeven!???

... Heb het al, L ingedrukt houden en A in drukke ;)

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    bulldog kreeg ik pas na vice kings uitgespeeld te hebben

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nee hoor, die rijdt ook aan het begin gewoon rond. Ik heb nog steeds geen enkel LC gebied veroverd.
    Hij ri8jdt rond of hij staat ook heel soms op het vliegveld of de stripclub vlakbij het vliegveld (soort sportieve pickup ala El Camino).
    Je kunt ook de LC boos maken, bij de derde graad komen ze met de Fuerza achter je aan :)

Ik heb alleen alle VK gebieden maar zie nooit de bulldog rijden

16. SiNNeD26

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het toch bij iedereen iets anders want ik kon die La Fuerza ook nooit vinden totdat ik hun gebieden ging verovereren.

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel een bepaald aantal procenten hebt uitgespeeld rijden heel veel van je homies erin, beetje lullig om er eentje van hun te pakken, maargoed.

18. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah nog een vraagje: waar vinden jullie de varsity ook voor de chop shop!? weet iemand dit kan hem niet vinden in the apartments...

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nu bij die missie dat ik dat vliegtuig van angelo moet neerschieten vanuit de auto van ray.. alleen die freaking RPG's blijven me steeds amar weer op precies het zelfde punt kapot schieten, net als ik over het 2e huis ben gevlogen..:mad:

Tips anyone?

20. SiNNeD26

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ;)

Deel Deze Pagina