1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in een truck rijden en 2 gangmembers meenemen die vanuit de auto schieten zodat jij gewoon kan rijden. Dan is het easy
     
  2. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al gelukt..in een 'gewone' truck :) nu gingen al die Carnalez autootjes gelijk kapot hahaha
     
  3. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een moeilijke van LOS CARNALES.. Je moet drugs uit de opslag van de politie stelen en dan de vrachtwagen wegrijden naar een garage. Tegen de tijd dat je moet rijden staat de SWAT al op de stoep (4 sterren) en die vrachtwagen is niet zo wendbaar.

    Iemand tips?
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    wie weet waneer ik mn 2de huis krijg? ik heb al 21/36 van de gebieden
     
  5. gekkeleo

    gekkeleo Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand er ook last van dat tijdens een missie of het halen er van dat het spel vast slaat
     
  6. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... wanneer gebeurt dit dan precies (nog nergens last van gehad eigenlijk)

    Volgens mij krijg je deze wanneer je bijvoorbeeld alle Carnales gebieden hebt overgenomen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2006
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    oke bedankt :) dat is bijna dus:cool:
     
  8. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, atm heb ik enkel de Carnales volledig overgenomen en dan krijg je een meesterlijk groot 2e huis. Ik denk dat je bij elke gang een huis krijgt maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct.
     
  10. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niks van die online modes.

    Bijv. bij die Chains mode. Waar moet je die kettingen droppen? In die garage, zie dan een driehoekje en dan een vierkant. Wat is wat?
     
  11. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie ze allemaal gehaald hebben moeten jullie deze ook gedaan hebben..
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gedaan maar had met die missie geen enkele moeite, gewoon beetje oefenen met een vruchtwagen zou ik als tip geven maar verder weet ik het niet. Je moest toch gewoon van A naar B met die vrachtwagen, gewoon plankgas. Je kan ook die politie kwijtraken door door een forgive&forget te gaan..
     
  13. gangsta gangsta jaja dat zeg ik haha vet spel .:b:

    kan iemand mij zeggen welke auto dat is die je achtervolgd bij de missie

    Meeting Orejuela
    en dan die grote wagen volgens mij heb ik die nog nooit gezien tenzij het de mac is of hoe je het ook schrijft
     
  14. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb die grote wagen in mn garage staan. Zal straks even kijken welke het precies is, ik dacht iets met een B, bulldog oid
     
  15. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je nieuwe missies unlocken?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Door gang missies uit te spelen. ;)

    Komen er ook nieuwe winkels tot je beschikking met nieuwe kleding naarmate je het spel verder speelt?
     
  17. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    stomme vraag misschien maar zelf die zie ik nergens staan
    alleen maar die side missions, zoals verzekeringfraude, snatch, mayhem of bedoel je die. thanx
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    die bedoelt hij, je doet die missies voor een bepaalde bende. je kan aan het gebied waarin de activiteit ligt zien voor welke bende het is.
     
  19. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo man er gaan een aantal gasten wel helemaal los of niet 21/36 gebieden??

    Wat is jullie aanpak dan, want ik ben maar zo half van alles aan het doen en aan het bekijken... jullie volgen voornamelijk de main missions? begrijp dat je zo af en toe hier je respect voor moet opkrikken...
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    ik ben nu bij diner canceled en hij lukt me maar niet.. is zo kut.. iemand een goede tip om al die rocketlaunchers uit te schakelen? :)
     

Deel Deze Pagina