Gewoon in een truck rijden en 2 gangmembers meenemen die vanuit de auto schieten zodat jij gewoon kan rijden. Dan is het easy
Ik ben nu bij een moeilijke van LOS CARNALES.. Je moet drugs uit de opslag van de politie stelen en dan de vrachtwagen wegrijden naar een garage. Tegen de tijd dat je moet rijden staat de SWAT al op de stoep (4 sterren) en die vrachtwagen is niet zo wendbaar. Iemand tips?
Nee... wanneer gebeurt dit dan precies (nog nergens last van gehad eigenlijk) Volgens mij krijg je deze wanneer je bijvoorbeeld alle Carnales gebieden hebt overgenomen
Klopt, atm heb ik enkel de Carnales volledig overgenomen en dan krijg je een meesterlijk groot 2e huis. Ik denk dat je bij elke gang een huis krijgt maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik snap niks van die online modes. Bijv. bij die Chains mode. Waar moet je die kettingen droppen? In die garage, zie dan een driehoekje en dan een vierkant. Wat is wat?
Ik heb hem gedaan maar had met die missie geen enkele moeite, gewoon beetje oefenen met een vruchtwagen zou ik als tip geven maar verder weet ik het niet. Je moest toch gewoon van A naar B met die vrachtwagen, gewoon plankgas. Je kan ook die politie kwijtraken door door een forgive&forget te gaan..
gangsta gangsta jaja dat zeg ik haha vet spel .:b: kan iemand mij zeggen welke auto dat is die je achtervolgd bij de missie Meeting Orejuela en dan die grote wagen volgens mij heb ik die nog nooit gezien tenzij het de mac is of hoe je het ook schrijft
Ik heb die grote wagen in mn garage staan. Zal straks even kijken welke het precies is, ik dacht iets met een B, bulldog oid
Door gang missies uit te spelen. Komen er ook nieuwe winkels tot je beschikking met nieuwe kleding naarmate je het spel verder speelt?
stomme vraag misschien maar zelf die zie ik nergens staan alleen maar die side missions, zoals verzekeringfraude, snatch, mayhem of bedoel je die. thanx
die bedoelt hij, je doet die missies voor een bepaalde bende. je kan aan het gebied waarin de activiteit ligt zien voor welke bende het is.
Zo man er gaan een aantal gasten wel helemaal los of niet 21/36 gebieden?? Wat is jullie aanpak dan, want ik ben maar zo half van alles aan het doen en aan het bekijken... jullie volgen voornamelijk de main missions? begrijp dat je zo af en toe hier je respect voor moet opkrikken...
ik ben nu bij diner canceled en hij lukt me maar niet.. is zo kut.. iemand een goede tip om al die rocketlaunchers uit te schakelen?