Chicken Ned moet je ook nog. Bij 1 van de Vice kings strongholds zie je een nummer op een muur staan. Als je dat nummer dan belt komt Chicken Ned eraan
Staat dat nummer van Lin in je Phone Book of kan je ook nummers intikken bij je Phone Bijmij staat er geen entry in Phone Book Edit": Ik heb chiken Ned net gehaald
Hmm, Ik kan niet meer racing doen! Als ik naar zo'n racing activiteit ga, dan laad hij heeel lang. En ik heb niet zo lang te wachten! Iemand ook dat probleem?
Heb nog 2 auto's tegoed van chop shop... ze vragen de vrachtwagen (gele) die je trg kan vinden bij de missie waar je 3 rockets moet schieten op het vliegtuig Nu vragen ze deze kar om in te leveren,ben trg gegaan naar die plek voor hem te stelen...Neen hij staat er niet...heel vlieghaven rondgereden zonder resul... Waar kan ik hem vinden...? fuerza ook altijd welkom.
Heb me ook suf gezocht naar die brandweer. Paar keer heel het vliegveld en omgeving gekeken maar nergens te zien...
Die brandweer heb ik nu al...maar die fuerza die ligt ergens diep hoor net zoals die lijkenwagen ''jeaper'' dacht ik.
Ik deed drugs traffic level 4 opnieuw in dat gebied.. En toen kreeg ik hem. gewoon stoppen met de activiti
Zoek ruzie met los carnales, bij 3/4 sterren rijden ze in de fuerza. En die reaper heb ik ook nog niet, maar toevallig toen ik met de brandweer wagen rondreed zag ik hem de snelweg opgaan in het airport district.
Gisteren alle Races gehaald met de Hammerhead, nogmaals bedankt voor de tip dus Wat een super bak is dat zeg, goed te besturen en ziet er super uit
netjes, bijna alles al uitgespeeld zeker? Ik ga vanavond proberen de lvls 8 van de 3 drug trafficking activities te doen (mijn allerlaatste activity)... Echt té frustrerend... Ik kan nu onbeperkt sprinten dus misschien moet ik maar naar alle klanten toe gaan rennen ofzo
Bijna inderdaad... ben nu op 87% en moet van de Activities alleen nog Mayhem doen maar dat lukt niet erg. Ik snap niet hoe ik veel punten kan halen. Die Drug Trafficing ging mij aardig goed af. De truc is om heel snel een paar homies in je auto te krijgen zodat zij ook meeschieten. Meestal ging ik, wanneer je missie begint, meteen de auto uit om twee homies mee te nemen. En, wanneer je auto begint te roken, uitstappen en een nieuwe wagen pakken. Ik moet ook de laatste 4 missies nog doen nadat je Stillwater hebt overgenomen maar dat doe ik als laasts. Ook moet ik nog de CD's en Tags doen maar dat is gewoon een kwestie van tijd en zin De rest heb ik alles, alleen die klote Mayhem... iemand tips daarvoor? Ik weet al dat je op FBI en Helicopters moet schieten maar het duurt redelijk lang voordat je eindelijk een hoge wanted level hebt. En daarnaast, heb je eindelijk 1 level gehaald, is je wanted level weer leeg... als die nou gewoon bewaard bleef was het een stuk makkelijker.
Hehe, thx voor de tips Ik was altijd zo gaar toen ik die drugs deed, het wilde gewoon elke keer nét niet lukken. Altijd net dood als ik er bijna was Van Mayhem act. dacht ik eerst ook dat die erg moeilijk zijn maar dat valt reuze mee... De truc is dat je een multiplier bonus krijgt als je veel achterelkaar kapot maakt. Ik pak gewoon de speciale Titan (kadootje van de hijack act.) en dan zoek ik de drukste straat uit met veel bushokjes, lantaarnpalen, brievenbussen, mensen en hekjes (liefst zonder al te veel grote palen/bomen ertussen waar je niet doorheen kan). Dan ga ik gewoon als een gek het voetpad op en neer crossen en zoveel mogelijk van die zooi achter elkaar te raken. Ondertussen de hele tijd met de SMG rechtuit schieten zodat je evt. nog wat mensen met een bonus kan killen. Je zult zien dat als je een goede straat hebt je makkelijk een multiplier van 50 of 60 kunt halen, dan is ieder bordje of paaltje al 20k waard ofzo Soms kan je auto’s met een bonus kapot maken maar daarvan gaat je eigen auto te snel kapot dus dat deed ik meestal pas als de titan kapot is. Neem het wapen waarmee je bonussen krijgt en op een druk stuk mensen schieten is het makkelijkst om de laatste punten bijelkaar te schrapen