1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee daar zit er geen.
    Nog bedankt trouwens.
    Weet iemand anders welke ik mis?
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup dat mag
     
  3. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet waar, dat rondje op de map is geen CD ook al lijkt het er wel op. Ik had namelijk hetzelfde idee toen ik er nog één moest maar dat was niet degene die dicht bij nummer 11 zit. Hier kan je de kaart vinden met alle CD locaties en diegene dicht bij nummer 11 (op de andere kaart dan) is dus niet genummerd.
     
  4. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Heel veel vraag achter die tagging zie ik.

    Ik wil eraan beginnen...MAAR heb het geduld er niet voor...

    Beste wil van de wereld voor die 100%, dan zit ik met de gedachtten de cd's ook nog

    Heb er ongeveer ''30''gedaan en krijg al kriebels


    Iemand mijn harde schijft prior opgestuurd krijgen,en de klus afmaken?
     
  5. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Geen sorry.

    Mag ik vragen wat je vervelende ziektte is?

    google wilt er ook niet veel van weten.





    Vette bak e jongen !!! Heb ooit kerel op straat vollebak omhoog gerede met deze kar,
    Deze kerel wenstte dat ie nooit geprogrammeerd was in het spel.AhAhAa
     
  6. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Heb de download content van Saints Row gedowned, maar vind in zowel m'n eigen kleedkamer als de online wardrode geen extra kleding/tattoos e.d.
    Moet ik deze shit nog unlocken of heb ik nou gewoon te veel gesmoked?

    Alvast bedankt!
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Veronderstel dat je die gewoon bij de kledingzaken/tatoo zaken/kapper kunt vinden.
     
  8. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :thumbs:, ik heb eindelijk de laaste CD gevonden. Die kaart die ik had zat de CD achter nummer 47 en die kon ik niet zien :{ .
     
  9. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij hit man vindt ik Hank maar niet. Ik ben ook al in downtown geweest. Ik zoek al 2 dagen achter die gast. Komt nooit. Heb hem eigenlijk ook maar 1 keer gezien in de game.
     
  11. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hitman dat is nou net waar ik ook iets van wou weten...
    Ik heb een paar dagen geleden de china town hitman geaccepteerd... en nou was ik aan het rond reiden in de stad kom ik zo'n hotdog tegen, dus ik d8 moet ik die nie afknallen.... Dus ik kijken en dat was degene, tony volges mij dus ik hem kapot gemaakt... Maarrrr nou liep hij helemaal in downtown vlakbij die chop shop. En op die lijst stond dat hij bij de Arena liep... Is da normaal of wat, ik was eik van plan om die gasten te gaan zoeken maar als ze ook gewoon heel ergens anders lopen:confused:
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tuurlijk lopen ze ook ergens anders maar volgens die makers is hij meer te vinden in arena (neit dat dit klopt maarja) iedereen kan je ergens anders tegenkomen eigenlijk
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk heb alle activitieten gedaan. Nog tags en cd's en klaar is kees. :)
     
  14. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff had alle activities gehaald behalve races... Gister ff zitten spelen. Eerste races completed (weet niet meer welke buurt doet er ook niet toe) en als beloning krijg ik 'discount when tuning your car'. Dus ik volgende races doen. Ook die completed, en wat krijg ik als beloning: 'discount when tuning your car'. Hmmm raar, maar ja kan gebeuren dan maar de laatste halen, beloning: 'discount when tuning your car' en ook nog 'discount when tuning your car'.....

    Dit is volges mij niet de bedoeling of ben ik nou gek :confused: Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    met zoveel discount kan je je auto onderhand gratis laten doen :lol:
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor de helft ;) twas al niet duur dus dit is zon beetje de meest nutteloze beloning die kunt krijgen
     
  17. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en 4 keer die beloning slaat helemaal nergens op... Wat hoor je te krijgen voor racing?
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetgene wat je hebt gekregen, als je ze allemaal doet kun je dus voor de helft je auto laten doen. Je krijgt verder niets, behalve dan 10GP voor het unlocken van een Achievement.
     
  19. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf :'-( Race je tegen tering vette wagens en dan krijg je alleen maar korting =( Hadden ze beter zo'n auto kunnen geven :mad:
     
  20. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die race dacht ik dus ook...

    Had gehoopt op een vette bak, maar was alleen die fucking korting.
    Dus gelijk de andere race met bloed, zweet & traantjes gehaald... weer die takkekorting 8)

    Maar inweze had ik dat ook met die chopshop. Lever je 2 heftige wagens in bij de chinatown choppie, krijg je een suf ding terug.

    :mad:
     

Deel Deze Pagina