1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wou het net posten, ik heb de oma nu! :D
    Het is idd een viziertje en het is kut om op te merken. :9
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is idd een viziertje maar volgens mij zie je die alleen als je te voet gaat. En je moet ze dus doden met het wapen dat erbij staat.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Ga die eens proberen, je hebt nog zo activity en dat is speciale auto's opzoeken die komen ook op je hud, erg lastig
     
  4. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je gang members van jezelf doodschiet gaat er dan veel respect af?
     
  5. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je je eigen muziek toevoegen op die audioplayer die je kunt vullen? het is me tot nu toe alleen maar gelukt om individuele nummers van de verschillende radiostations te kopen en toe te voegen aan mijn audio-player afspeellijst.. Moet je er trouwens HDD bij gebruiken? of kan het ook van je mp3 speler, als je die aansluit op je 360?
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stom vraagje, maar ik heb net Reclamation gedaan, en ik wil meer missies spelen, maar ik moet meer respect hebben. Het probleem is alleen dat er geen activities zijn in het eerste deel, alleen de snatch, maar daar krijg ik geen respect meer bij. Wat moet ik nu doen?
     
  7. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan altijd naar andere buurten
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah bedankt! Ik had daar niet aan gedacht. Ik vermoedde dat daar een onzichtbare muur was, maar nee.
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Nicos : zitten in Saints Row geen gebieden die je moet unlocken zoals bij GTA haha. Alles wat nog een vraagteken is op de map verandert zodra je een beetje in buurt bent geweest. Gewoon " even " een rondje rijden door Stilwater en je kunt alles op de map lezen.
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister een combo van over de $96.000!!
    Jammergenoeg hoefde ik maar $45.000 :D
    Maar verder kun je niets doen bij Insurance activity.
     
  11. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ehh, niemand? zou het graag willen weten nl.
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb alle Vice King gebieden overgenomen, behalve eentje, dat is waarschijnlijk dan de "main base" zeg maar.

    Alleen daar is geen missie te doen, noch kan ik daar een hideout overnemen. Wanneer kan ik de Vice Kings once & for all stoppen? Of komt dat later nog?
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn hoogste score bij insurance fraud is 346.235 !! Werd heel lang door een vrachtwagenmeegesleept
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    blijf dit een van de lastige onderdelen van activiteiten vinden.. is erg moeilijk
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Ben nu bij 3rd street vice kings, is een missie.
    Ik moet het volgende doen: knock those pins off the pedestal. Maar hoe moet dat ?
     
  16. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    @mars15: als het goed is, zie je een aantal pijlen op een heuvel (als je de heuvel oploopt, zie je die steeds wijzen). Pak een auto en rijdt van een afstandje hard over de heuvel, je vliegt dan over een soort fontein op een aantal grote bowling'pionnen' (hoe heten die dingen?) in. Die gaan dan om en dan kun je verder..
     
  17. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Misschien een stomme vraag, maar ik zit nu op 3% en ik kreeg een bericht dat ik genoeg respect had om nieuwe missies te unlocken.

    Heb hier niets met gedaan en ben andere activities gaan doen maar ik kom er maar niet achter hoe en waar ik een nieuwe missie moet unlocken.

    Kan iemand me helpen? Thanx
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt muziek uit de game kopen en die in je media player zetten. Als je gewoon muziek van je HDD wilt luisteren moet je gewoon je guide toegaan en 'play music' kiezen. Met die mp3 speler is geloof ik niet mogelijk


    Als je genoeg respect heb kun je voor een van je 3 gangleden gaan doen. Bij de Kerk waar het spel begint kun je missies doen van de Vice Kings (die zijn aangeduid met een geel kroontje) tevens kun je daar missies doen van de Los Carnales (aangeduid met een rood kruis) Als je naar de rechterkant van de map gaat is daar een arena daar staat een blauw tekentje met daarin een wieldop hier kun je missies van de Westside Rollerz doen. Het maakt niet uit in wat voor volgorde je deze missies doet ;)
     
  19. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik ook niet nee ik rij naar de plek toe waar ik moet wezen, maar dan zie ik niet wie de target is, zijn het gewoon mensen die rond lopen ofzo die je moet killen???
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    ja idd.. maar je moet wel snelle auto nemen.. anders red je t niet.. ik nam een politie auto :9
     

Deel Deze Pagina