1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt vanavond met mij een co-op doen in Saints Row ?
    Als je mij helpt, help ik je ook.
    :):

    mijn gamertag : Rob X Tiger
     
  2. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ja he:mad: het is altijd rustig.

    alleen bij protect tha pimp zijn altijd wel wat mensen

    en met dat trueskill snap ik egt geen hol van.

    bij TBAC had ik 10 kettingen tegelijk ingeleverd en nog iets van 5 appart in 1 wedstrijd en mijn team had gewonnen en toch ging mijn trueskill balkje omlaag. ik heb het forum doorgelezen maar ik heb nog niet egt geweldige tips gevonden. kan iemand me helpen?
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    iemand een idee welke 2 extra auto's in het Gankster pakket zitten?
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    3 soorten rally auto's (van die demolition derby) gewoon saaie auto;s
    en 1 gare oldtimer lijkt een beetje op hieronder
    [​IMG]

    maar dan in wit
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat is een snelle manier van geld krijgen in t begin van het spel ben nu op 11%? En heeft iemand een map waar wapens liggen die je kan pakken zonder ze te kopen heb de AK al gevonden? En waar kan ik een bulldog vinden? En een FBI auto waar kan ik die krijgen moet ik dan maximaal aantal sterren krijgen?

    Alvast bedankt :b: ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand met hoeveel lui je kan spelen als je twee 360's koppeld? Is het dan maar 1 per 360?
     
  7. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik had een vraag.Als ik online speel dan hoor ik helemaal geen geluid van een geweer als ik die oppak enzo en als ik in het hoofdmenu ben ook niet.Maar als ik gewoon speel wel.Weet iemand hoe dit komt?
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    ik heb ook een vraag, ik heb het spel uitgespeeld nu en ik wil de millionairs achievement halen. Ik heb nu 162,185$ op zak, en bji statistieken staat Total Money earned: 568,445$.

    Dus welke telt hij mee voor de achievement, de totaal behaalde geld of wat je op zak hebt. En wat zijn goede manieren om snel rijk te worden
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan door lag komen, heb het wel eens bij halo en andere spellen dat ik het niet hoor als ik wapens oppak.

    Hij telt voor Total Money earned.
    Makkelijk geld verdienen:

    Unlimited Money (Without Cheating)
    First Steal an Armored Truck. Then Store it in your garage. Now than you have it in your garage get it back out and put it in the street so that there is nothing be hind it. Pull out your shotgun. If you need ammo just get some out of your weapon stash. You should also buy some grenades to make it easier. Now shoot it 8 times with your shotgun. It should now be smoking. get out your frag grenades and toss one hood. IIT HAS TO BE ON THE HOOD! BOOM Now at least $4,000-$5,000 should be on the ground in a neat pile. If you dont use grenades or dont put the nade in the right spot the the money will go everywhere and you'll have to run around looking for it. Now that you have collected your money go into your garage repair it for $500 and repeat. $500 is a small price to pay for the ammount of money you get each time. It fast, it easy, and it sure beats the heck out putting in the money cheat for only $1,000 each time. And your still able to get gamerpoints.
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Armored Truck?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja een rooie armored money truck. :cool:
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja zo'n zwarte beveiligde truck die geld vervoerd, bij 1 van de missies/activities krijg je er ook 1.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die is rood. :x
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ok bedankt, weten jullie waar ik Don kan vinden van de hitman activity, ik zoek al uren naar hem 's nachts in Red Light, hij rijdt als goed is in een baron. Ik kan hem maar niet vinden
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ook goed :+ heb het al een eeuwigheid nie meer gespeeld en heb ook een aantal zwarte in mun garage staan dus jah :)
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb de hitman activity klaar, nu nog hi-jacking en alle tags, en wat een toeval dat die nu blijft vastzitten net vorodat ik wou saven LOL
     
  17. dtoro05

    dtoro05 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Saint Row Ondertitels

    Ik speel deze game al een tijdje (ongeveer 45% heb ik nu)
    Had in de week het hoesje vast van de game en wat zie dat de game ook in het nederlandse ondertiteling is.
    Nu ik ben misschien niet goed in het zoeken, maar nergens vind ik een optie voor die nederlandse ondertiteling.
    Weet iemand toevallig hoe je dit doe?
     
  18. Obnoxious

    Obnoxious Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Leningen.

    Dit is misschien een beetje dom maar ik had een lening van 20.000 afgesloten en toen kwamen er allemaal van die gassie achter me aan.. maar nu wil ik het wel weer graag aflossen alleen ik kan die plek niet vinden waar je het leent8) :eek: ... Kan iemand mij zeggen waar die is?
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heeel dom misschien... maar hoe kom ik aan kogels? Ik kan wel een wapen kopen, en dan krijg je er kogels bij... of is dat ook de manier om kogels te kopen?
     

Deel Deze Pagina