1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    @Oakenfold : 2 kills in 1 game ?! lol zal wel verkeerd gelezen maar toch ;)
     
  2. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind het vrij bar allemaal. Heb je heel dat spel uitgespeeld, denk je toch wel redelijk mee te kunnen tegen spelers met een TrueSkill van 0 of 1, wordt je zo finaal afgeknald in ranked online.
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind online spelen niet zo leuk bij saints row.Single player vind ik veel en veel leuker.Maar ja als je die achievements wilt halen online?Dan zal ik het maar een keer moeten spelen
     
  4. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is wel leuk hoor ;) ik speel het soms nog met wat vrienden :) best gezellig.
     
  5. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu die online achievements aan het spelen maar dat duurt best lang voor je die ooit haalt
     
  6. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee als je iets van 3x 1ste staat met Gangster Brawl doet volgens mij. dan ben je al thug. en als je dan nog iets van 6 a 7x wint ben je al Killa. Vanaf Killa word het moeilijker ;)
     
  7. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke dank je wel zal het nog eens vaker spelen dan ben wel een paar keer op 1 gestaan
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb net me 1e Hitman missie aangenomen.
    Moet ene Dickie vermoorden, met nog een stuk of 10 andere.
    Als ik me Hit selecteer verschijnt hij niet op me HUD. Waar kan ik me doelen vinden ??
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nog maar een vraag dan.

    Heb net een bordeel van de Vice Kings ontruimd en flink wat van hun mensen omgelegd. Ze proberen nu de macht weer over te nemen en ik moet er weer heen om me homies bij te staan. Er zijn er heel veel, ik leg er veel om en ook hun bende leiders. Maar ze blijven maar komen en komen.....en dan wordt ik zelf omgelegd. Op me HUD links onderin verschijnen telkens kroontjes op de rand van me HUD...wat moet ik hiermee ??

    Groetjes een beginnende Saint's Rower...
     
  10. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    agentsmith, de kronen zijn de belangrijkste doelwitten, als jij hen allemaal vermoord dan stopt de vijand met je gebied aan te vallen :emo: :)

    enne over de hitman kan ik alleen maar zeggen, veel zoekplezier, op ene moment zal jij hem wel vinden, maar misschien handiger als jij ene selecteren en dan overal goed zoeken tot jij een iemand herkent van in de lijst en dan juiste wapen nemen en voila meestal als jij ene persoon selecteert om te zoeken komt die weinig voor terwijl de andere slachtoffers vaker komen
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  11. hustla-svn

    hustla-svn Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ..

    heej , kheb saints row nu al een tijdje en heb op verschillende forums al deze vraag gesteld '' hoe geraak je in godsnaam aan 100% bij saints row als je alle gangs hebt gedaan , alle activities ,alle tags ;cd's wat je maar kunt denken..
    ik hoop dat ik op dit forum iemand heb die me een antw. kan geven op mijn vraag..

    alvast bedankt.
     
  12. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook alle achievements?? alle kleren gekocht :p
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe zit het precies met geld in saints row? want ik heb al heel veel hoods veroverd en dan staat er bijv: $2400 a day, maar er komt geen geld bij zomaar volgens mij? en als ik in mijn huis naar me kluis ga dan kan er maximaal 2000 in, doe ik iets verkeerd en loop ik veel geld mis of is dit normaal?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat was een beetje raar van Saints Row. Des te meer missies je haalt, side missies, hoods enzo hoor je meer geld te krijgen. Maar er is een limiet aan geld dat je kunt krijgen van jouw kluis. Ik dacht rond de 7000..
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ow ok beetje vreemd dan idd, want ik kan er maar 2000 in krijgen, probeer zo vaak mogenlijk op te nemen, maar echt veel heb je dan niet aan die hoods.
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1000 gamerscore bij saints row woo hoo\o/ iemand nog hulp nodig??
     
  17. kobo 0172

    kobo 0172 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem ik ben alle tags aan t zoeken en bij nummer 36. (aan de linkerkant op de kaart bij een soort verlaten weg die aan het water grenst) heb ik een tag gevonden die ik neit kan spuiten... dit is de laatste die ik nog moet kan iemand mij helpen.... of is dat niet te fixen
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je gewoon ff alle knoppen, A B X Y. inklikken. Heb ik ook welleens gehad, dan zie je niet de knoppencombinatie. :)
     
  19. kobo 0172

    kobo 0172 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    te gelijkertijd of..
     
  20. kobo 0172

    kobo 0172 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    want hij staat er als west side rollerz tag maar kan geen y drukken om te spuiten :confused:
     

Deel Deze Pagina