1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hulp nodig voor gangsta en kingpin.Alleen kan nu nog niet spelen want hij is weg.(alweer):confused::confused:
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect :thumbs:
     
  3. Mierloo

    Mierloo Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik aan de nightingale?
    De brandweer van het vliegveld.
    Als ik hem op mijn hud heb staan en ga zoeken bij het vliegveld kan ik hem nergens vinden:confused:
    Moet ik misschien brand stichten?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, het is eigenlijk random dat je hem tegenkomt. Je moet maar het geluk hebben wil je hem tegenkomen. Is een erg lastige auto voor de Chop missies.
     
  5. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam hem wel makkelijk tegen.Gewoon je auto op je hud zetten en je
    ziet hem vanzelf bij het vliegveld.Wanneer weet ik niet maar hij staat er wel
     
  6. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds kort ook bezig met saints row en het lukt aardig. Ben op 23% nu volgens de save :) Het probleem is alleen dat ik bij de chop missies en de hitman missies geen flauw idee heb hoe je die mensen/autos vindt. Ik zie wel dat ze b.v. op het vliegveld moeten lopen maar hoe herken ik ze dan. Want heb wel 20min. op het vliegveld rondgereden maar niemand gevonden.
     
  7. DBH

    DBH Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel bijna helemaal uitgespeelt, maar heb een probleem met de snatch activity. Ik heb bij alle 3 de locaties alle levels gehaald, maar krijg alleen niet de achievement 'pimp' en daardoor ook niet de achievement dat ik alle activities gehaald heb. Als ik bij info kijk bij activities staat ook dat ik alles complete heb, maar bij statistics heb ik toch maar 28 van de 29 activities?! Ik heb zelfs al een oude save game geladen en toen opnieuw gehaald, maar nog niks.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij snatch zijn er 4 i.p.v. 3 :)
     
  9. DBH

    DBH Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh? En waar is de locatie van die 4e plek dan?
     
  10. DBH

    DBH Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de 4e locatie gevonden. Maar bedankt man ik zou gezweerd hebben dat er maar 3 waren.
     

Deel Deze Pagina