1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je de gun al hebt koop je alleen het ammo als het goed is, en loop rond op straat en doe missie's dan krijg je genoeg ammo.
     
  2. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ke, thnx
     
  3. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu de "Frame Job" missie doen, en ik moet zorgen dat er politie komt en een busje met een camera zodat zij footage kunnen schieten.
    Enig idee hoe dit gedaan moet worden? telkens als ik politie tegen kom beginnen ze te schieten en andersom natuurlijk ook, maar geen busje met camera's. Ik rijd een uur rond maar nog niks....

    Iemand enig idee?
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Toen ik met die missie bezig was snapte ik er niks van, toen luisterde ik hem opnieuw en snapte ook dat de politie mij achterna moest gaan en de paparazzi foto's moest maken zodat de vike kings een slechte rep krijgen. Dus ik ging naar een winkel om een kluis te openen, dee hem expres fout zodat de politie kwam, ging een beetje schieten en toen later kwamen er blauwe vierkantjes op mijn kompas. Ik moest de shopkeepers doden terwijl de paparazzi er was. Je dood ze allemaal en dan moet je nog een standbeeld omver rijden en met een tractor hetzelfde doen en voila klaar.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Leuke missie ja. Snapte hem eerst ook niet goed. maar vandaag uitgespeeld
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    AIGHT Alle missies gedaan! Price mansion nu ook unlocked..

    Verse achievements binnen :D

    EDIT: het eind filmpje is echt vet trouwens!
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    kun je nog gewoon rondrijden als je klaar bent met de missies ?? :)
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb gemerkt dat de missies nog niet over zijn :) heb er net weer een paar gedaan..

    zit nu op 21.5 uur en 65% completed..

    EDIT: Ik zie nu dat ik nog 1 missie te gaan heb.. die doe ik morgen wel.. vandaag echt te veel gespeeld.. :)
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Rollerz stronghold waarbij je 8 autos op moet blazen. Wat is daar de beste strategie? Want ik word na een paar auto's al kapot geschoten.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heeft iemand voor mij mischien een tip om dat laatste level uit te spelen van die columbianen (met dat vliegtuig achtervolgen)
    Want ik word telkens neer gehaald door die kl*te rocketlauncher gasten!!!:mad:
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je kan zien welk wapen je hebt geselecteerd? En dan bedoel ik dus niet gewoon pistool of shotgun maar het model. Voor Hitman moet je mensen doodmaken met een specifiek wapen maar ik kan nooit zien of ik nou het juist wapen bij me heb. Ik moet bijvoorbeeld iemand dood maken met een NR4 pistool maar ik had de Vice 9 bij me.
     
  12. mark8925

    mark8925 Guest

    ja daar heb ik ook lang over gedaan.. die is echt klote:mad: maja je moet dus zorgen dat je weet waar ze staan.. dan lukt t wel:+
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom komen de wapens die je koopt niet in je Cribb? Als je dus van Thrown meerdere koopt, kun je er maar 1 bij je dragen. Waar gaat de rest dan heen wat je koopt?

    Oh ja, wat wordt bedoeld met die achievement: kill 50 Stillwater residents? Gewoon allemaal burgers door de hele stad of een bepaald gedeelte?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  14. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ik heb nu net 5 keer achter elkaar geprobeert maar word ook telkens opgeblazen door die "piep" rocketlaunchers.. Zelfs al schiet ik zelf ook met een RPG op die gasten.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Je moet 50 burgers doden met je vuisten
     
  16. mark8925

    mark8925 Guest

    hoeft niet.. kan ook met : mes/honkbalknuppel/breekijzer
     
  17. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoe the fok moet je dat doen xD
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper mischien?
     
  19. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.

    Ben er na jouw antwoord meteen mee begonnen en pas 5 minuten geleden gehaald. Ik haalde het maar steeds niet om het eerste standbeeld om te krijgen. =( :b:
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Colombianen missie is zwaar klote.
    Heb er denk ik 8x over gedaan. Werd ook constant neer gehaald door RPGs, de 2e keer zat ik al achter net vliegtuig, alleen ik miste 6 raketten (...) omdat je auto schuin rijdt hebben die raketten ook een afwijking...

    En ja, Hitman missies, iemand tips? Dat Chop Shop is nog wel te doen, je komt altijd wel een stel van die auto's tegen, maar mensen...
    Verschijnt een target ook op de radar net als bij Chop Shop? Of moet je op goed geluk door de stad heen gaan?
     

Deel Deze Pagina