Ik snap niks van die online modes. Bijv. bij die Chains mode. Waar moet je die kettingen droppen? In die garage, zie dan een driehoekje en dan een vierkant. Wat is wat?
Daar moet je dus de kettingen inleveren. Een driehoek geeft aan dat het boven of onder je huidige niveau zeg maar ligt. zodra het een vierkantje wordt is het op jou 'hoogte'.
Je hebt alleen lag (ik te minste) als mensen in autos gaan. Ik vind dat ze die auto er uit moeten halen! Ik heb in middels 4 maps gespeeld.
Ik heb t ook. Ik kan ook geen servers joinen. . . (hij joint pas als alle poppetjes wit zijn toch?) maare, telkens kom ik er niet in, en beginnen die poppetjes weer overnieuw.
Online vind ik er eigenlijk niets aan. De modes zijn boring, ik hoopte vrij rond te kunnen lopen met 12 man in de stad. Bendes beginnen enzo.. Dit is echt saai, ik hou me liever bezig met de offline game. Het is grappig voor 5 minuten en dan wil ik graag weer het spel offline verder spelen. Dit noem ik geen online Saints Row spelen, maar het is meer een gimmick dat online gebeuren.
Maar hoe zie je aan dat driehoekje of dat boven of onder is? En kun je je tegenstanders ook op de min-map zien?
Precies dat heb ik ook misschien moeten we gewoon afwachten tot er meer mensen zijn die saints row kopen.
De enige leuke gamemode vind ik Blinged Out Ride, omdat ik graag wagens zie in multiplayer shoot-outs. Volgens mij kun je niet echt veel met auto's in de overige gamemodes. De lag is soms echt tergend.