spel gister gekocht, heb al wat single player gespeeld, en multiplayer. is de co-op online dat je samen door de hele stad kan rijden enzovoort? (gamertag: Leroy89 )
Ik ben al Thug ranking. Ben nu level 18 in de mode Protect Tha Pimp. Als tip geef ik jullie om maar 1 mode te spelen om die trueskill te halen anders ben je volgend jaar nog bezig. En de multiplayer ownt erg hard in deze game. Als je lag hebt moet je crouchen dan kun je wel gewoon verder lopen en wordt je niet de hele tijd op je begin punt gezet.
Potjes winnen. Een gewonnen potje levert je 45 dollar op. Als je niet dood gaat 60 dollar. Killing spree en wel dood gaan ook 60 dollar en een killing spree, niet doodgaan, mulitkill en een gewonnen potje levert je 85 dollar op. Als je een potje verliest levert je dat 15 dollar op.
Het lijkt wel alsof de lag minder wordt. Ik heb nu 2 dagen lang alleen maar multiplayer gespeelt en niet erg veel geergerd aan lag. Mijn treuskill is nu 19 dus ik hoop morgen over de 20 te zijn.
Ga vandaag ook maar eens Online proberen te spelen. Alleen bij een Ranked Game ontvang je geld? En daarmee kun je dus kleren kopen? Wat dus gewoon behalve dat het er leuk uitziet, geen functie heeft? Ben in elk geval benieuwd . Hoop op niet teveel LAG. Is er al bekend wanneer er daarvoor een Patch komt?
Ja alleen bij Ranked matches ontvang je volgens mij geld. Je kunt er leuke kleren mee kopen en geen functie heeft maar wel leuk uitziet. Ik heb de hele ochtend online gespeeld en helemaal geen lag. Aan de patch wordt hard gewerkt maar wanneer die uitkomt is nog niet bekend.
Damn, Steeds al ik snel even een potje online wil spelen, duurt het soms zo lang voordat ik een game vind... Wat wordt er nu meer gespeeld? Ranked of Player match? Big ass chaing? Bling your ride? Deathmatch?
Ranked match... player match verdien namelijk geen geld = zwaar gaar verder duurd het niet lang voor hij een game heeft gevonden, maar voordat de game eindelijk START gaan er eerst 10 mensen de server in dan weer uit etc etc
ik wacht ff totdat ik online ga, gister erachter gekomen dat m'n headset kapot is (maandag dus nieuwe halen)...dus vind het dan altijd minder leuk, gister wel een potje online gedaan en helemaal geen last van lag, hopen dat het zo wordt gehouden en op een snelle update.. Is er BTW maar 1 level of zijn er meerdere?
dat was egt heel hinderlijkdat je geen headset had maar dit was ook gwoon een NL server en daar heb je denk normaal ook geen last van Lag
Op dit moment zijn er 3 levels te spelen. Maar je hebt Saints Row nu ook?! Speel nog altijd eerst de SP even uit, en ga dan maar eens Online mensjes omleggen!
Ben wel benieuwd hoeveel geld jullie online tot nu toe hebben verdiend. Ik sta totaal op 8000+ dollar