er is inderdaad lag maar minder als eerst. Speel met Nederlanders of heb geduld dan erger je je er ook minder aan...
neej ook als ik gwoon in een eigen game zit met paar vriende. De game speelt dan gwoon normaal. Maar als je beschoten word voel ik totaal geen vibratie, staat wel aan btw
Hmmm ik zal eens op vibratie letten want volgens mij heb ik dat ook niet.... Ben trouwens wel Kingping
Je voelt idd niks als je geraakt wordt. Je ziet wel in beeld dat je geraakt wordt en vanuit welke richting dmv een rode pijl, maar kan me voorstellen dat je dit midden in een gevecht niet snel genoeg merkt. Echt irritant vind ik die gasten die opeens voor je neus staan ( of door de lag of door cheaten ).
Dat online van SR is gewoon slecht. Als ik battlefield:mc speel dan heb ik haast nooit lag, zelf als speel ik met amerikanen. Daar kan je zelf je server kiezen, waarom bij SR dan niet? Dat is heel het probleem.
hoe weer ik of ik bijna thug ben ik snap niet wanneer ik nou echt een kingpin kan worden, moet je dan bijna alle soorten spellen doen?
heeft net een gigantische bug ontdekt in het spel... je kan alle kleren voor niets krijgen in de online mode
Hahaha ja idd die is er al lang. Maar dat is na de update allemaal weer anders. Vraagje. In welke mode is er eigenlijk het meeste geld te verdienen?? Wil namelijk ff wat kleertjes kopen.
Ik dacht bling my ride, maar een match duurt wel veel langer en je hebt er ongeveer 3/4 mensen voor nodig. Misschien kunnen we dat vandaag doen als nog iemand van ons online komt?
Heey allemaal, Ik had een vraagje over de ranks in multiplayer.. bij wat voor trueskill rank krijg je die eerste achievement? ik ben nu 13 en ik heb hem nog steeds niet.. En waar kun je zien wat rank je bent (gangster,thug,kingpin enz.) Bedankt
Hmm heb eerst koopavond en daarna moet ik bij m'n meisje langs. Denk dat ik rond 00.30 wel weer thuis ben. Mocht je er zijn kunnen we er wel 1 zetten.
Ik ben heel lang savonds online...en hou van partijtjes online. voeg me toe cloud strafe..En of ik slecht ben...? Neen hoor.