kging is op een auto staan en die sloeg op hol. vollop lol wat er gebeurde! ik viel er af en die bestuurder reed tegen een paal op.. hij lag een paar meter verderop! ook zoiets gaars... komt een politie aanstormen en die rijd zo tegen een boom op! hartstike dood die twee!
Tijdens een missie van de Los Carnales waarbij je zon truck moet verdedigen terwijl de LC hem probeerd te vernietigen reed ik volop tegen 1 van hun autos op waarbij mijn voor bumper vast kwam te zitten in de achterbumber van de LC gozer waardoor we beide niet meer vooruit kwamen. Na hard trekken, schoten we los waardoor ik de hele achterkant van zijn auto en voorkant van mijn auto naar de schroot reed. Of tijdens een drive by ging 1 van mijn hommies dood achter in de auto die toen bij elke bocht beweging door de hele auto werd gegooit. =p
Had net een dood persoon in mijn auto liggen, die bij elke bocht tegen de achterruit aan beukte Pas toen ik bijna thuis was, en de auto helemaal verrot (deuren eruit) schoof ie er langzaam uit. Echt te grappig
heb net alledrie de gangs uitgemoord .. "The City is Mine", kreeg wel een eindfilmpje maar je bent nog niet klaar ..
met die voetbal kun je inderdaad niet erg veel..... ik liep er 1 keer tegenaan en toen belande die bal in een hoekje. Vervolgens kon ik die bal niet meer uit die hoek krijgen en heb ik het huis gesloopt uit aggresie;P
Ik dacht een keer, zeg laat ik is die Auto miep is opbellen en is met haar mee rijden. Eenmaal bij haar ingestapt liet ik haar naar de volgende missie rijden. Ze reed richting de brug "Die open kan" wat bleek nou.. hij stond helemaal open. Dus ik dacht, die stopt wel! Nee.. ze reed de open brug op. "Ok, die gaat wel stoppen.." Ook niet! Wat doet ze nou.. Ze stopt net voor het einde van de brug "Waar hij open is" rijd een stukje naar achteren en draait om. "Okkkeeeyyy... gaat ze terug?" Nee! Ze rijd achteruit de brug af in het water Hoera voor AI!
whhahha.... ik had het zelf ook eens dat die brug openstond en ben er gewoon overheen gereden wel geinig om eens te doen hoor maar die brug is bijna nooit open...... wel jammer
"Hello, how can i help you ?" "I help myself bitch !" pomtiedomptiedom.. .. een paar duizend dollar verder .. + wat alarm gerinkel.. Oops i did it again ! END OF ROBBING STORY "hmm.. mooi warehouse" .. en een paar granaatjes verder .. END OF FUCKING UP A WAREHOUSE STORY hoezo geen vliegtuigen in Saints Row hmm dit bord heb ik gemist denk ik .. (kijk volgende plaatje) zo ff wat plaatjes best leuke avontuurtjes tog ?
http://www.youtube.com/watch?v=GN_kttv_b5c ff 2 minuten van mij terwijl ik 5 sterren heb Spoiler waar je plusjes ziet in het filmpje kun je binnen een seconde een blooper verwachten (ik werd een beetje zenuwachtig van de camera )