iig geen dure video camera gewoon met de video functie van de digitale camera van mijn moeder //edit: je moet wel weten dat de kwaliteit altijd achteruit gaat, als je het op Youtube zet
die van mijn moeder neemt het gewoon in 1 keer op als een .AVI bestand... (daarna zet ik em wel nog om naar WMV, nadat ik em heb bewerkt met Windows Moviemaker) wat voor bestand krijg jij dan?
geen idee maar windows moviemaker kan hem niet vinden kan hem ook niet met divX of windows media player bekijken alleen met een vaag iets (beetje raar uitgelegd maar hoop dat je 't begrijpt)
http://www.xilisoft.com/video-converter.html probeer dat programma eens, dat kan zo een beetje ieder bestaand video bestand converteren naar een andere extensie (van .3gp naar avi bv )
ik ging eens lol trappen met die pipebombs... gooide er eentje achter zo'n container geval en ging er voor staan toen die exploseerde viel die container over me heen en toen was ik opgesloten!! oja had ook eens een bug ofzo.. kwam op het station en toen stond er zo'n pimp mannetje tegenover de politie stonden daar maar, ik kijken...valt dat pimpmannetje op da grond met zijn handen op zijn rug, staat weer op en staat daar maar weer, ik loop weg, kom weer terug, en weg waren ze!!