Geinspireerd op Rammstein's Till Lindemann uit de videoclip "Ich Will". Graag zou ik hem nog iets van een 5 o'clock shadow willen geven (maar die kan ik nergens vinden) en ik zou hem graag wat ouder willen laten lijken. Ben bang dat dit niet gaat lukken....
Die "stok" is de zogenaamde "Pimp Cane". Dit is een shotgun in de vorm van een wandelstok, dus ja je kan er mee schieten. Deze cane krijg je vanzelf als je 1 van de 3 (weet niet meer welke) Snatch missies voltooid tot level 8. En mijn respect op 86x tsja, ik ben al die activities aan het doen en ik kan het niet meer inleveren ergens volgens mij . Ik zit nu op 88% ongeveer van het totale spel.
Je bedoelt die pimp kleding? Snatch tot lvl 8 uitspelen, er zijn er 2 met lvl 8. Één daarvan geeft je de volledige pimp kleding + alle kleuren in je wardrobe.
die zombie = Spoiler Lin... na de missie dat ze dood gaat moet je een nummer bellen van "eye for an eye" ofzo dan kan je haar op bellen als een homie
nou hier is mijne eindelijk haha beetje erge bagger kwaliteit is met me mobiel genomen op een slechte tv
Hier is de mijne dan eindelijk. Beetje slechte kwaliteit door telefoon camera, maar beter als niets he En eentje met ‘the ride’: Zover de pictures.