Huh? hoe kom je aan zakelijke -3 delig pak- kleding? Want nu rijd ik rond in m'n FBI SUV met die vage kettingen en een zwart tshirt *edit* Omfg anders staat dat al op dezelfde pagina.
nooh ik heb de meeste foto's gezien van all die gastjes maar wat een batiiies! allemaal zo fokking nep blanke negers. maak gewoon een stijl poppetje ik zal ook nog wel ff strax een foto van mijn poppeke plaatse
Jaja Die van mij is gewoon blank en die lijkt in de verste verte niet op een neger. Jammer dat ik geen camera heb want dan had ik een plaatje kunnen plaatsen.
who00hh dan was ik al die tijd al een neger (iedereen trouwens) :{ slaat nergens op deze zin hoor skullcrusher: als je loopt en staat ben je een neger. nix over te zeggen
't Zal me een worst wezen of iemand wit, bruin, geel, groen, zwart, rood of paars is maar ik begreep geen reet van wat Skullcrush3r X wil zeggen. Maar goed, 't zal wel, we gaan erg off topic
ON-topic! post gewoon je gast en luister niet naar mensen die zeggen dat je dan neger of chinees moet zijn
Goed, bovenstaande discussie slaat echt nergens op. Gelieve gewoon weer ontopic te gaan en mensen niet uit te schelden.
Ik heb ook geen neger gemaakt ant ja je probeerd toch jezelf na te maken he. Weliswar in grote lijnen. Ik heb dus zo'n hispanic gemaat. Latino dus.