1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik heb toch heel wat uurtjes fun gehad in zowel sr1 als sr2. Enne wat is skyrim nou weer xD

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb hetzelfde, ik wacht het eerst eens rustig af qua reviews. Trailers etc zijn echt geweldig maar SR2 viel ook gewoon wat tegen dus het is even afwachten of ze het waar kunnen maken.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Skyrim is die ene game..die opvolger van Oblivion, ach meer is het ook niet hoor 8)

Weet je echt niet wat The Elder Scrolls V: Skyrim is? :)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gast, don't! |:-

Wel vet die gameplay. Eindelijk weer eens een sandbox game die je totaal niet serieus hoeft te nemen. Maar Skyrim heeft altijd een streepje voor. :cool:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Don't...wat?

6. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik weet het echt niet :eek:. Heb zelf nog nooit oblivion gespeeld xD! Waarom die andere gast don't zeg snap ik ook niet helemaal, maar wat voor spel is dat skyrim dan?

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oblivion was voor die tijd naar mijn mening de beste RPG game, en Skyrim zal het denk ik dit jaar gaan worden. Het is een first/third person RPG. Maar check de Skyrim thread daar maar voor, daar kun je gameplay videos kijken enzo.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Wat viel er dan aan tegen ?

Snap nml. niet dat iemand deel 2 tegen vond vallen, het deed alles wat 1 deed, maar dan nog beter en uitgebreider.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vond SR 2 ook niet m'n ding, het sprak me gewoon totaal niet aan. Deel 3 daarintegen spreekt me wel aan. Misschien omdat de graphics beter zijn?

10. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die niet weten wat Skyrim is (heb er al twee gezien hier op het forum, incl. CRonaldo7) zijn een no-go. :+

Saints Row 2 is beter dan het eerste deel omdat je eigen character tenminste spreekt. Het enige wat ie in heel het eerste deel zei was: "I hope you don't get hepatitis B" tijdens een missie waar je in een lift stapt. En er zitten motors in! :9

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Maar heb je deel 1 gespeeld ?

Want als je 2 niet tof vond kan ik me echt niet voorstellen dat 3 je wel zal bevallen eigenlijk ? Of het moet echt alleen om de graphics zijn?

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Precies dit.

2 was op de een of andere manier echt een tegenvaller. 3 stond dan ook totaal niet op mijn want list. Toch net dat 8 durende gameplay filmpje gekeken en nu wil ik de game wel hebben. Gelukkig zijn de graphics aangepakt.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh ik dacht dat het sarcastisch was. Vooral omdat t Skyrim topic best actief is. :9

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb deel 1 met veel plezier gespeeld, vond het echt een top game. Deel 2 daarintegen pakte me gewoon niet.

+1

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De stemmen in deel 2 waren anders echt wel poep. Als je blank was, was je per defenitie Iers.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het vechten wel echt baas eruit zien :cool:.

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, da's waar, maar alles beter dan een personage die helemaal niks zegt toch? ;)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Filmpje ziet er wel goed uit! Moves om people te teasen zijn grappig. Verder ook wel grog, die Fists! Heb beide delen gespeeld, dus deze ga ik zeker ook weer spelen. Lijkt me beste deel van de drie.

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Niet om te mierenneuken ofzo maar moet topic niet zijn Saints Row: The Third. :cool:

Overigens:

[gt]716788[/gt]

De laatste auto met de kanon is brilliant. :D

20. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Is al gepost :p.

Deel Deze Pagina