Sowieso wil ik wel eens wat informatie, zowel offline als online. Is nog maar weinig naar buiten gekomen qua info, alleen dat er 40 weken aan DLC zit. Ik wil offline co-op en anders sowieso vier man online co-op.
Het klinkt idd als iedere week nieuwe content. Maar ik kan niet geloven dat ik dat leuk vind. Als je dan de content van de eerste week of gewoon de game zelf al supersnel hebt uitgespeeld kun je gaan zitten wachten op de volgende content. @ Fiasco: We weten idd eigenlijk nog maar jack shit over de game. Maar je hebt echt helemaal gelijk. Online en offline informatie wil ik weten en over die co-op heb je al helemaal gelijk.
+1 Sowieso ben ik benieuwd hoe ze het gaan doen met de DLC. Allemaal gratis updates, elke week betalen of een rockstarpass-achtig systeem.
Ik vind het wel briljant eigenlijk. In saints row kun je alles stoppen, het is toch al te gek voor woorden . In positieve zin uiteraard.
Ik heb hem besteld! Zojuist besteld bij Zavvi voor 37,50 inclusief verzenden. Op zich is dit wel beter (wat verzendtijd betreft) dan Gamehubs, aangezien Zavvi in de UK zit en niet in Maleisië. Oh ja, en ik heb deze kortingscode gebruikt: £3 korting op alles. (crosspost)
Muhwawa, ik heb hem voor +/- €36 via TheHut een tijdje geleden besteld. Ben toch nog zwaar lang zoet met Skyrim dan dus maakt het niet uit dat het wat langer duurt.
De pre-order zijn dat weer ingame codes die door iedereen gebruikt kan worden? Want ik haal het net zo lief op de dag van release dan pre-order.
Haha echt he. Maar vanaf nu ga ik ook niets meer van Saint's Row 3 bekijken. Dit soort shit moet je voor de eerste keer in de game zien. Het wordt wel moeilijk zo, met Skyrim en Saint's Row 3.
Ja zit nu wel te twijfelen over een release aankoop. Aan de andere kant wil ik heel graag dat auto'tje van die rotkat. Dammit, ik haat het wanneer dit soort verkooptrucjes bij mij werken. Ben echt een sucker voor ingame content. Stomme pre-order dilemma
Haha, dat is ook de enige reden waarom ik SR3 al heb besteld. Voor die kut DLC, juist bij TheHut besteld omdat het langer duurt en het was uiteindelijk nog wel cheap (€33 ofzo). Maar zodra ik hem binnen heb laat ik hem nog in seal liggen, focus totaal op Skyrim.
Waarom zou je hem niet pre-orderen als je hem toch gaat kopen Lastpak? Terwijl het meestal nog goedkoper is ook. Tot de tijd dat SR3 binnen is zit ik toch no-life aan Skyrim.