Ieder zijn ding natuurlijk maar ik was snel klaar met GTA SA, nogmaals ik vind het tof om bijvoorbeeld eerst heel wat respect te verdienen zodat de straten van de Saints zijn en daar tussendoor wat missies doen. Ik zit nu op iets meer dan 20 uur aan gameplay en ben op 74% Dus het voor mij is dit zeker een leuker en een game met hogere replay waarde dan SA. Ook door de leuke activiteiten zoals dat fraude gedeelte, maar ook het upgraden van alles kan je alleen al uren mee bezig zijn. Maargoed bij jou maakt de game dus de verwachtingen niet waar, ik had niet veel verwachtingen van SR3 alleen dat het grafisch er mooier moest uitzien, kwa gameplay wist ik wel dat het goed ging zitten. En als je door het spel rusht dan ben je er idd zo doorheen maar dat is volgens mij niet de bedoeling in een sandbox game, eigenlijk in geen enkele game. Maar ieder zijn ding.
Naja ik zit nu al een tijdje te coopen en heb er 20 uur opzitten ofzo, vind het wel een toffe game hoor maar komt de hype niet na.
Dat is dan jouw menig hè... Met een gemiddelde van 8.6 uit 50 reviews, is de zogenaamde hype lang en breed waargemaakt.
DUDE. Mijne zit er vrijwel hetzelfde uit! Anders schoenen, en geen bril. Awesome suit is awesome. Net even samen gespeeld met Avhaha, geniaal gewoon
Ja, volgens mij hebben ze aardig wat reclames en trailers enzo gemaakt om te promoten veel meer dan de gemiddelde game. Maja een discussie tegen fanboys heeft sowieso niet veel nut.
Hier heb je een YT kanaal met wel een aantal toffe personages (Vito Corleone, Dr Evil, De Niro, Reeves, Will Smith en meer).
Sorry? Ik ben verre van een fanboy. Heb de eerste 2 delen geeneens gespeeld. Wist dat deze eraan kwam. Maar niet in de gaten gehouden totdat ik ineens zag dat de gereleased was. Dus hou die aannames lekker voor je.
Ach, hij denkt makkelijk een discussie te winnen om andere mensen fanboy te noemen En ik heb de eerdere delen ook niet gespeeld, maar ik vermaak me er wel mee als is het af en toe nog wel wat onduidelijk.
Hallo iedereen, ik heb Saints Row The Third vorige week besteld, en hoop hem deze week ergens binnen te hebben. Hij moet komen vanuit de UK, dus het duurt net even wat langer. Ik ben erg benieuwd naar het spel, heb er vrij enthousiaste recensies over gelezen. Ik zoek alleen nog een co-op partner, dat schijnt namelijk ook ontzettend gaaf te zijn. Zijn er toevallig nog meer mensen hier die en co-op partner zoeken? Als je me wilt toevoegen op live kan dat altijd, mijn gamerstag is; MrUnavailable Sander (:
Iemand die nu even kunt co-opppen? Wil graag verder, maar zit vast bij een missie, is net iets te lastig op moeilijk soms.
no problem, deze missies nu zijn saai maar daar moet je ff doorheen, daarna komen de geweldige over de top missies weer, zeg maar als je zover bent, kom ik je wel weer helpen