1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die rims. :D
    Ik ga er morgen aan beginnen. Heb me paarse dildo al klaar. :p

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ieder zijn ding natuurlijk maar ik was snel klaar met GTA SA, nogmaals ik vind het tof om bijvoorbeeld eerst heel wat respect te verdienen zodat de straten van de Saints zijn en daar tussendoor wat missies doen. Ik zit nu op iets meer dan 20 uur aan gameplay en ben op 74% ;) Dus het voor mij is dit zeker een leuker en een game met hogere replay waarde dan SA. Ook door de leuke activiteiten zoals dat fraude gedeelte, maar ook het upgraden van alles kan je alleen al uren mee bezig zijn.

Maargoed bij jou maakt de game dus de verwachtingen niet waar, ik had niet veel verwachtingen van SR3 alleen dat het grafisch er mooier moest uitzien, kwa gameplay wist ik wel dat het goed ging zitten. En als je door het spel rusht dan ben je er idd zo doorheen maar dat is volgens mij niet de bedoeling in een sandbox game, eigenlijk in geen enkele game. Maar ieder zijn ding.

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Naja ik zit nu al een tijdje te coopen en heb er 20 uur opzitten ofzo, vind het wel een toffe game hoor maar komt de hype niet na.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was er een hype dan. :confused:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin mannetje.

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dat is dan jouw menig hè... Met een gemiddelde van 8.6 uit 50 reviews, is de zogenaamde hype lang en breed waargemaakt.

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    DUDE. Mijne zit er vrijwel hetzelfde uit! Anders schoenen, en geen bril. Awesome suit is awesome. :D

Net even samen gespeeld met Avhaha, geniaal gewoon _O_

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, volgens mij hebben ze aardig wat reclames en trailers enzo gemaakt om te promoten veel meer dan de gemiddelde game. Maja een discussie tegen fanboys heeft sowieso niet veel nut.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Totdat je me had gekicked. Het was de schuld van de boot! :'-(

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat noem je marketing.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier heb je een YT kanaal met wel een aantal toffe personages (Vito Corleone, Dr Evil, De Niro, Reeves, Will Smith en meer).

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Donnie! Jij ook weer aan de saints?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sorry?
    Ik ben verre van een fanboy. Heb de eerste 2 delen geeneens gespeeld.
    Wist dat deze eraan kwam. Maar niet in de gaten gehouden totdat ik ineens zag dat de gereleased was. Dus hou die aannames lekker voor je.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ach, hij denkt makkelijk een discussie te winnen om andere mensen fanboy te noemen :emo:

En ik heb de eerdere delen ook niet gespeeld, maar ik vermaak me er wel mee als is het af en toe nog wel wat onduidelijk.

15. Rednasman

Rednasman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, ik heb Saints Row The Third vorige week besteld, en hoop hem deze week ergens binnen te hebben. Hij moet komen vanuit de UK, dus het duurt net even wat langer.

Ik ben erg benieuwd naar het spel, heb er vrij enthousiaste recensies over gelezen. Ik zoek alleen nog een co-op partner, dat schijnt namelijk ook ontzettend gaaf te zijn. Zijn er toevallig nog meer mensen hier die en co-op partner zoeken?

Als je me wilt toevoegen op live kan dat altijd, mijn gamerstag is; MrUnavailable

Sander (:

Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Iemand die nu even kunt co-opppen? Wil graag verder, maar zit vast bij een missie, is net iets te lastig op moeilijk soms. :)

17. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    ik kom er aan nerrie xD

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik zie het! :D

Ik invite je wel. :)

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt voor je hulp. :)

20. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    no problem, deze missies nu zijn saai maar daar moet je ff doorheen, daarna komen de geweldige over de top missies weer, zeg maar als je zover bent, kom ik je wel weer helpen ;)

Deel Deze Pagina