1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

  1. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik wil mijn mening 4 posts hierboven toch iets minder fel laten klinken. Ik moest even over het drempeltje heen om goed in de game te komen. Nu ik er eenmaal inzit, geniet/lach ik veel meer van de game. Al blijft mijn mening over de snelheid van SR3 hetzelfde: van mij hadden ze het meer mogen opbouwen in plaats van 'effe een penthouse overnemen'. Zo krijgt het geen waarde meer waarbij ik in SR2 het gewoon dope vond om effe door die Stronghold heen te lopen zo nu en dan omdat je zag dat 'ie steeds verder aangekleed werd.

    Voor de rest is het weer heel wat uurtjes lach-plezier gegarandeerd. :D
     
  2. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het in zekere zin wel met je eens.
    ik vond het ook prachtig om te zien dat je strongholds steeds mooier werden.
    Wat betreft de Missies vind ik het ook heel jammer dat je binnen een uurtje eigenlijk half steelport al bezit. en had het inderdaad wel wat meer opgebouwd mogen worden
    nu vond ik het zelf ook wel wat weinig missie's hebben maar dat kan ook tunnelvisie zijn
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, dat zit nou eenmaal in het verhaal he, de Saints zijn al een enorm succesvolle ''bende'' in deze game.

    Ik vermaak me er ook uitstekend mee iig.
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ze hadden het ook kunnen laten lopen dat
    wanneer Gat dood gaat de hele gang uit elkaar valt. Dat je dan de Saints bij elkaar probeert te houden, maar dat je uiteindelijk daar in faalt. Dan kan je weer van point zero beginnen en dan de bende weer opnieuw starten. Oh wacht, dan heb je SR2 met in de hoofdrol een ander persoon dan Gat. :9

    De Saints is in SR3 echter geen enorm succes volle gang. Dat de makers dat willen laten geloven is heel logisch, zo eindigde je in SR2. Maar als je ziet dat de Saints 0% van Steelport bezitten, alles opnieuw moeten overnemen en zelfs de originele basis-stronghold uit SR2 is verplaatst, tja kun je dan eigenlijk wel praten over een degelijk vervolg?

    Natuurlijk weet ik dat SR3 helemaal niet zo serieus bedoelt is, maar door dit soort elementen in het vervolg te stoppen weet je wel of je te maken hebt met een vervolg of een nieuwe game die onder hetzelfde naampje gestopt is.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Grappige review van Mark's Classic Game Room.

     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Deel 1 en 2 waren toch in Stillwater en niet in Steelport?
     
  7. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 was inderdaad in stillwater deel 1 ben ik helaas niet zeker van.
    in het begin van de game is trouwens ook duidelijk te merken dat de hoofdpersonage niet bekend is in steelpoort
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja de eerste twee delen waren in Stilwater.
     
  9. SpectralXEnigma

    SpectralXEnigma Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die nieuwe add-ons al gedownload? En zijn ze het waard? Wil opzich wel de online pas kopen mochten ze echt nog iets toevoegen :)
     
  10. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Wou het spelen vanmiddag waren ineens me savegames weg.. Moet ik weer helemaal overnieuw beginne, en ik erger me echt erg aan de intro van de game
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    My bad heren, jullie hebben gelijk over Steelport/Stillwater! SR2 is voor mij meer dan 2 jaar geleden, dus behoorlijk weg gezakt. :9
     
  12. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in dit spel in story mode ook je eigen gemaakte character gebruiken of niet?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja hoor dat kan gewoon.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En je kan ook nog eens naar hartelust je char volledig aanpassen tijdens het spel, als een vrouwelijke bodybuilder missie A doen, om daarna als skinny man missie B te doen bv.

    Zolang je maar genoeg geld hebt voor de plastisch chirurg. ;)
     
  15. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb die van profesor genki gekocht maar deze viel eigenlijk best tegen.
    er is eigenlijk maar 1 uitdaging die nieuw is de anderen zijn eigenlijk bekende uitdagingen die iets anders zijn.
     
  16. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah Saints Row, ik heb deze geweldige game een tijdje geleden gekocht en het is lang geleden dat ik zoveel heb moeten lachen tijdens een game. Dat en ik vond de game 10 keer vermakelijker dan alle GTA's bij elkaar. Inmiddels bijna voor de tweede keer uitgespeeld, heb alleen nog geen Co-op gedaan maar lijkt me geweldig. Dus als iemand zich voorbehouden houdt hoor ik het graag :)
     
  17. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem nu eindelijk ook gehaald en uitgespeeld, was een vermakelijk spel maar vond hem opzich best kort voor dit type game, het is door de sidemissies dat je er wat langer mee bezig bent.
    Maar al de activeties komen ook allemaal voorbij in de hoofdmissies dus dat rekt het ook heel erg, in 30 uur zit ik op G 940 dan heb ik act 1 en act 3 ook nog op beide manieren gespeeld zelfs, en is er weinig meer te doen

    Nu maar wachten op gta v_O_
     
  18. SpectralXEnigma

    SpectralXEnigma Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Gangsta's in Space net al uitgespeeld in 1 uurtje :p Leuke DLC alwel heel erg kort...
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Laatst bewerkt: 26 feb 2012
  20. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit. Wat betreft het derde 'mission pack', The Trouble With Clones (komt in de lente uit):

    Some say there is no definitive proof that Johnny Gat is dead. The Saints had a funeral for him, but we never did see his body in SRTT, did we? It’s been great to see all the speculation as to whether or not Mr. Gat really is, in fact, dead. The next DLC pack will have something to say about this…

    http://thegamefanatics.com/2012/03/...penetrators-return-johnny-gat-more-interview/

    Omschrijving van het mission pack op Amazon:

    Help the Saints' biggest fan, Jimmy Torbitson, stop his Saints clone from terrorizing the city by using the new Bee Gun and unlocking the true power in Saints Flow. In the end, maybe even save a lost friend in the process.

    http://www.amazon.com/Saints-Row-Trouble-Clones-Online/dp/B007701P28

    En deze achievement:

     

Deel Deze Pagina