1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Release date?

Beter niet in november of september please haha.. blutblut!

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn! Weer een instabuy! Ziet er heerlijk en guaranteed fun:D

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    November.

Had gehoopt op Oktober. In September Gears 3 en dan SR3 in Oktober had mooi geweest, want vanaf 11 November is het Skyrim tijd en komt er niks anders in. AC Revelations moet ook maar wachten, Saints 3 ook. :+

Die dildo :lol:

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  4. terrorking

terrorking Member

Leuk Bevonden:
    0
    release date is 15 november 2011, kijk hier al zo lang naar uit. Saints row is veel beter dan gta ooit zal worden

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Met ouwe hoeren zeer zeker. Met verhaal lijn denk wel gta.

Ik hou ook meer van ouwe hoeren :cool:

25 oktober t/m 15 november dure periode :'-(

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zit er weer co-op in?

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja.

Ik vind het wel jammer dat ze niet wat van het auto tunen hebben laten zien. :mad: Of uberhaupt iets over gezegd! Dat is altijd mijn favoriete onderdeel.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]715545[/GT]

9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik alle toppers in één keer kopen bij GameHubs als ze allemaal uit zijn. Vanaf drie games heb je gratis UPS verzending waardoor ze binnen drie dagen thuis zijn.

Hoe gaaf is het dan als je zeven games binnen krijgt! Dan weet je niet met welke je moet beginnen! _O_

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan ik je wel vertellen...en het zijn dan maar mijn ervaringen en kunnen voor jou anders zijn maar goed.

In 2008 (eind 2008) toen Far Cry 2 , Fable 2, Fallout 3, Dead Space, Midnight Club:LA ,Gears of War 2, Prince of persia uitkwamen, heb ik ze allemaal gekocht. Ik dacht echt van ....aaaah wat nice, zoveel toppers, ik heb het echt voor het uitkiezen. nou...ik wist niet meer met welke ik moest beginnen, en weet ook niet meer welke ik het meest gespeeld heb. Maar van die games speelde ik Dead Space een jaar of later pas echt uit, MC:LA moet iknog altijd uitspelen, Fable 2 speelde ik echt extreem veel later uit, FC2 ook.

En ga zo maar door, achteraf...had ik net zo goed mijn geld kunnen vasthouden en gewoon één of twee games moeten kopen. Het is een groot luxeprobleem..en je hebt het zelf in de hand ;)

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die Kanye West trailer ziet er echt gruwelijk vet uit zeg! Net ook de gameplay gezien, ziet er ook goed uit! Saints Row 2 vond ik echt heel erg kut en saai, maar dit ziet er dan wel weer goed uit.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb ik zelfs al gehad de keren dat ik twee kocht. Dan was mijn backlog nog zo groot dat tegen de tijd dat ik aan het 2e spel toe kwam dat spel al veel goedkoper was.

:9

ik vind Sr3 er echt super uitzien overigens. Wat een verbetering van de graphics en die extra moves zijn erg gaaf

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay filmpie !

http://e3.gamespot.com/video/6318145/

Ik heb nog nooit zo'n gekke fun game gezien ! ik zit hier echt met een slappe lach achter mn pc.

En ziet er nog goed uit ook !

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt je? Ik vind dat ze bij deze 3de deel helemaal van de style afstappen waarmee ze begonnen. Dit is meer een soort crackdown reeks geworden.

Het geeft geen style meer van GTA. Persoonlijk vind ik dit zeer jammer. Kan allemaal leuk zijn. Maar ik vind dat zo een verhaallijn zeer onnuttig is. Want niets klopt wat je allemaal kunt. Totaal veel te over the top. Om nog een mooie verhaallijn neer te kunnen zetten.

Anderzijds de reeks heeft zijn eigen style. Het is meer een Funny freeroaming game. Dus dat je speelt voor de fun en de rest boeit niet.

Ik heb grote twijfels, vond Saints Row 1 de beste tot nu toe. De 2de was al stukken minder. En deze ja, er zit voor mij al geen verhaal in. Vind het daarvoor al veel te.

Maar ik ga deze game toch een proberen. Want alles van andere games zit er in. Tanks, airstrikes van COD. En de sprongen van Crackdown beetje.
    Kan alleen maar wat fun op leveren.

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    8)

Als je SR2 kut en saai vond, dan lijkt 3 me ook niks voor je...

16. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Geniaal filmpje. Zit echt te wachten op een nieuwe SR. Wel vond ik die megahandschoenen iets te :+

17. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
  18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    GE-NI-AAL! _O_

20. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze Protect the Pimp terug laten komen. Dat was de geniaalste online mode in SR1 imo.

Deel Deze Pagina