1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Toch ik vind GTA altijd leuk met de verhaal lijnen. steeds verschillend.
    ik vind het een klein beetje jammer dat dit ook in urban style is.
    Het had verder creatiever gemogen van mij.
    Verder vind ik het allemaal er wel vet bruut uitzien enzo en het is waarschijnlijk ook wel een vet spel, alleen beetje een zelfde formule!
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Filmpje ook maar eens bekijken.
    Jammer dat tegenwoordig alles in de ban is van Urban en Pimp zooi. :mad:
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer voor jou jah, maar niet voor de mensen die het leuk vinden. Het is moelijk om een game een neutraal uiterlijk te geven.
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    De 1 vind urban niet leuk, de ander mafia niet, de volgende dit weerniet enz.. je kan nooit iedereen gelukkig maken..
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, da's jammer voor je. Voor mij is het alleen maar leuker omdat ik er van hou. Maar om nu een Metal/Punk Gang te maken is ook niks natuurlijk. Maffia is ook niet meer zo. Ik vind het goed zo, je vind het uiteindelijk toch wel leuk. En bij deze game gaat het zeker het geval zijn denk ik.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoewel ik een 'rocker' ben, stoor ik me niet zo aan die urban dingen in Saint's Row. Net zoals dat ook in San Andreas was, je kan hier in dit spel ook gewoon weer je eigen muziek voor achtergrond muziek gebruiken, maar een punk/metal gang zou voor de afwisseling ook welis leuk zijn hoor. :)
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik verwacht dat dat een veel minder grote groep aanspreekt. Alles leuk en aardig voor de afwisseling maar ze gaan gewoon voor de grootste groep consumenten. Zet gewoon lekker je eigen muziek erin en boeiend dan dat t urban is het gaat toch om de gameplay
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Met veel verschillende muziek stijlen spreek je de grootste groep aan. Stop dus veel afwisseling in een game zou ik zeggen. Overigens is er natuurlijk de optie voor de eigen soundtrack die alles goed maakt :)
     
  9. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Excess - Denied heeft in dat opzicht eigenlijk wel gelijk. Het is altijd aan de grote groepen aangepast. Wat dat betreft vond ik GTA Vice City vet kicken. Daar had je alle stijlen in een. Voornamelijk V-ROCK was mijn stijl...
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    in dat soort spellen vind ik het juist tof dat het Urban is.
    maar niet zo met de games van EA, hun maakten eerst zowat alleen maar Urban P8)EP
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar dude's vergeten jullie niet dat in Saint's Row je je eigen poppetje kan maken ;)

    Mischien kan je dus gewoon een skater/punker/metalhead/gothic/nerd/brEeZah/Hiphopper of een whatever van jezelf maken. ;) Dus dan is het vooroordeel dat dit spel zich weer alleen op Urban richt ook mischien helemaal niet zo. We shall see...
     
  12. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor > Meestal word dat poppetje zelf maken "principe" niet goed uitgevoerd. Maar ben benieuwd.
    Maar de meeste zullen als nog voor een Nigger kiezen. In SA maakte het een beetje geweldadiger uitzien !
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nigger |:- zeg dan iig neger.. en ik wil gewoon een gast die bij mijn smaak past en niet een mannetje dat er geweldadig uitziet..

    Ik denk dat dit keer het mannetje maken wel goed word.. aangezien je veel aan ze gelaat, ze lichaam en ze kleding kan veranderen:)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in. In SA kon je ook een hanekam nemen etc. Maar toch, je kan je wel kleden als een punker ofzo maar daar je ook niet veel mee op eigenlijk. De nadruk word toch zwaar op Urban gelegd. Auto's Pimpin en al die bling bling. De taal die word gebruikt etc. Volgens mij, zou het uiteindelijk lang niet zo leuk geweest zijn als het Punk stijl ofzoiets geweest zou zijn ook al hou je veel van Punk en niet van Hip Hop. Zo is het nu altijd alg geweest en dat moeten ze niet veranderen.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als we qua muziek nog in de 60's/70's zaten zou je echt wel een andere omgeving hebben hoor ;)

    Heb nog steeds veel zin in deze game. Urban of niet, maakt me geen donder uit :D
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha da's waar. Maar toen waren het ook nog geen echte gangsters he :)
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat ze niet op TMF zaten te schreeuwen over Bitches & ho's wil niet zeggen dat ze er niet waren ;). Autotje stelen kwam ook toen voor, evenals moorden.

    Maar het maakt verder niet uit. Logisch dat een game zich aanpast aan wat er op dat moment 'hot' is. Het moet wel verkopen eh :).

    En verkopen zal het gaan doen. Iig 1 voor mij!. :+
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Voor mij ook.. boeiend hoe het mannetje er uit ziet die stad loopt iigniet vol met gangsters maar gewoon met mensen en daar gaat het me om dus de sfeer word iig wel goed denk ik.. wat ik allemaal gezien heb word dit zeker me launchgame *)
     
  19. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al aardig wat gehoord over deze titel.
    Het schijnt super gaaf te worden.
    En ik hou wel van type Gta spellen, dus misschien koop ik deze wel !
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er iig erf goed uit en veel mooier dan san andreas, maar of het ook een beetje fijn speelt moet je maar afwachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina