Kijk dan eens naar
ghost recon 3 enzo, next gen moet een enorm groot verschil zijn vind ik, op die screens kan ik dat duidelijk niet zien(tegenwoordig heb ik games als
resident evil 4, doom 3, mgs3, splintercell chaos theory gespeeld(uitgespeeld(resident evil 4 heb ik maar even gespeeld,koop ik op ps2)) en ik moet zeggen, die games zijn graphisch enorm mooi, en ik vind dat het verschil veeeeeel groter moet zijn naar de stap next gen. Oke, het filmpje van saint's row is heel mooi, maar als je dan naar
ghost recon 3 kijkt, en verder in de toekomst, naar
gears of war,... dan vind ik saint's row een beetje matig. De eerste keer dat ik het filmpje zag(en daarna nog 2 filmpjes), had ik inderdaad van: "fuck man, dat is cool,heel cool, die animatie, ontploffingen", maar nu heb ik een tijd zitten nadenken, zitten vergelijken,... en mmm, het verschil moet echt groter vind ik. Maar ik zie de game echt wel zitten(daar niet van), ik weet dat het heel uitgebreid gaat worden, ik weet dat het heel cool is, ik weet dat de ontwikkelaars enorm hun best aan het doen zijn met deze game(red faction stond me ook wel aan van de makers dus...) Maar misschien dat het enorm wordt,want we hebben nog niet veel van de game gezien, als er rellen in zitten, of gang wars met 50 tal mensen vol actie, en noem maar op trek ik mijn woorden van dat verschil
volledig terug,
en ik hoop echt dat ik mijn woorden kan terug trekken(maar ik zeg dit maar, ik ben zoveel vergelijkingen aan het doen,ja ik weet het, het is ziek
,maar ik wil echt next gen, zo simpel is het
, me niet verkeerd begrijpen ofzo,waarschijnlijk moet ik mijn woorden toch terugtrekken, en koop ik deze game
)
ps: een tijd terug verdedigde ik deze game zelfs,daarom misschien raar,deze reactie,maar je begrijpt me wel denk ik(hoop ik...)
Klik om te vergroten...