Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vraag me nog steeds af in wat dit spel verschilt met gta, wat doet het dat gta niet doet behalve betere graphics (wat ook normaal is)?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen neger in de hoofdrol?
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die vraag stelt iedereen een beetje, maar dat weten we gewoon nu nog niet. Waarschijnlijk(hoop ik) zitten er veeeeel nieuwe en originele dingen in. En ook rellen,oorlogen op straat,... met veeeeel mensen. Het is toch een next gen game,... Maar in deze game is alles veeeeel uitgebreider dan in gta(veeeel meer kleren, tatoe's,...),maar er zijn ook nieuwe dingen zoals verzekeringsfraude(weet niet hoe het te werk gaat gaan) inbraken in winkels(kan je eender wanneer je wilt doen denk ik,en dat is cool!), of het pimpen van hoeren :D. Je kan ook gewoon vrienden opbellen, niet meer zoals in Gta, op zoek gaan, je pakt gewoon je mobieltje, te gek gewoon :D. Er zijn ook 4 verhaallijnen, het spel kent een enorm draw distance, en speciale phisics voor de personages,... en je kan deze game co-op spelen...:)
     
  4. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal supermooi dus. Als Driveby's, Gang shootouts en gewone vuurgevechten zo zijn als in het filmpje zou het echt mooi zijn! Mannetjes vallen uit de ramen na raakgeschoten zijn. En al die dingen die je kan doen zoals je homie's opbellen enzo. Altijd handig ;) Maar in de begin jaren 90 waar San Andreas zich afspeelt waren er amper mensen met GSM dus zou dat ook gek geweest zijn :+ GTA San Andreas heeft ons al laten verbazen vanwege de vele mogelijkheden maar deze game gaat ons dat weer laten doen. Als dit samengaat met een lekkere Gameplay en graphics zoals uit de trailers is dit de definitieve launchtitel voor mij. (samen met GR:cool:
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Allereerst verschild deze game zich niet in opzet (dat moet zo onderhand welis duidelijk zijn lijkt mij), daarnaast is zoals Boss het al zei deze game even net wat uitgebreider doormiddel van de online/co-op functie. Wat moet een game volgens jou dan meer doen als een betere rip-off zijn van San Andreas?! Zou wel graag willen weten wat jij dan had willen zien, en waar deze game dan in moet uitblinken om jou ervan te overtuigen dat deze game (wat in je in de filmpjes had kunnen zien) gewoon verbetering brengt in het GTA-genre, of deze verbetering ook werkelijkheid word moeten we afwachten. Maar ben er zeer van overtuigd dat deze game geen true crime word..anders gezegt bad trip. ;)
     
  6. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meteen op iets opkomen, maar ik weet zeker dat gta4 ons weer zal verbazen met z'n mogelijkheden. Terwijl Saint's row er maar wat achteraan hobbelt door te kopiƫren.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke meneer de optimist. ;)

    GTA 4 zal best weer gaan ownen, maar dit lijkt me ook zeker een tof spel. En aangezien we voorlopig nog geen nieuwe GTA hebben is dit denk ik meer dan prima.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat denk ik eigelijk ook wel. Maar saint's row heeft geen concurrentie. Het is een launchgame. En gelijkaardige games komen in die periode niet uit. Dus kan saint's row heel vermakelijk zijn tot gta4 er is(wat nog lang duurt denk ik). Maarja, als gta er terug is, dan gaat dat weer inslaan als een bom,dat weet ik nu al. Maarja, dat wil niet zeggen dat saint's row geen slecht game is,...en saint's row staat me wel fel aan... Maar als het slechte scores zou krijgen(ik hoop van niet, denk ook van niet), koop ik het wel niet.
    ps: Als binnen zoveel tijd gta 4 uitkomt, komt misschien dan een jaar later saint's row 2 al, en misschien is die dat wel beter dan gta 4...? maarja, dat zijn allemaal zaken voor in de toekomst...
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Op www.gamed.nl staan nog een paar nieuwe screens,maar ligt het aan mij, of zijn screens nooit mooi van deze game??(filmpjes zijn wel mooi,maar wat ze met die screens doen, weet ik toch niet hoor :confused: )
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    idd die screenshots vielen wel enorm tegen, vast wat verkeerd gegaan met het knippen en plakken
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screens er juist heel mooi uitzien. Wat vind je er niet mooi aan dan? Ik vind toch duidelijk dat dit Next Gen is. Wat vinden jullie?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja vind het wel next gen hoor, en gelukkig hebben we de filmpjes als bewijs dat het er allemaal wat beter uitziet. :D
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig wel zeg, ik vond het er hier nogal blokkerig uitzien niet als bij GTA:confused:A
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk dan eens naar ghost recon 3 enzo, next gen moet een enorm groot verschil zijn vind ik, op die screens kan ik dat duidelijk niet zien(tegenwoordig heb ik games als resident evil 4, doom 3, mgs3, splintercell chaos theory gespeeld(uitgespeeld(resident evil 4 heb ik maar even gespeeld,koop ik op ps2)) en ik moet zeggen, die games zijn graphisch enorm mooi, en ik vind dat het verschil veeeeeel groter moet zijn naar de stap next gen. Oke, het filmpje van saint's row is heel mooi, maar als je dan naar ghost recon 3 kijkt, en verder in de toekomst, naar gears of war,... dan vind ik saint's row een beetje matig. De eerste keer dat ik het filmpje zag(en daarna nog 2 filmpjes), had ik inderdaad van: "fuck man, dat is cool,heel cool, die animatie, ontploffingen", maar nu heb ik een tijd zitten nadenken, zitten vergelijken,... en mmm, het verschil moet echt groter vind ik. Maar ik zie de game echt wel zitten(daar niet van), ik weet dat het heel uitgebreid gaat worden, ik weet dat het heel cool is, ik weet dat de ontwikkelaars enorm hun best aan het doen zijn met deze game(red faction stond me ook wel aan van de makers dus...) Maar misschien dat het enorm wordt,want we hebben nog niet veel van de game gezien, als er rellen in zitten, of gang wars met 50 tal mensen vol actie, en noem maar op trek ik mijn woorden van dat verschil volledig terug, en ik hoop echt dat ik mijn woorden kan terug trekken(maar ik zeg dit maar, ik ben zoveel vergelijkingen aan het doen,ja ik weet het, het is ziek:p,maar ik wil echt next gen, zo simpel is het:), me niet verkeerd begrijpen ofzo,waarschijnlijk moet ik mijn woorden toch terugtrekken, en koop ik deze game:))
    ps: een tijd terug verdedigde ik deze game zelfs,daarom misschien raar,deze reactie,maar je begrijpt me wel denk ik(hoop ik...)
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Die screens op gamed.nl zijn idd vet lelijk maar de filmpjes juist heel mooi en goed denk ik.. dit word me launchgame maar ik hoop wel dat ze het verhaalelement dat GTA altijd zo killergoed heeft ook goed maken..
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wow wat een verhaal, maargoed ik denk dat je teveel uitgaat van die opzich niet hele lelijke screens. Maar denk dat je beter uit kan gaan van de filmpjes aangezien deze een beter beeld geven dan een paar stil staande screenshots. Ik ben zeer benieuwd of er op de TGS meer bekend word, jaja nog meer dan we nu al weten van deze titel. :D
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :),ja zeker, ben ook heel benieuwd, hoop echt dat dit geen true crime wordt,maar zoals het er nu uitziet lijkt dat niet zo te zijn:). Maarja, ik ga niet te enthousiast zijn,...(je hebt mijn verhaaltje wel juist gelezen:D) want als dan de game uitkomt, en hij is heel goed, dan bevalt hij mij misschien nog beter dan ik had verwacht:). Maar deze game zegt me samen met ghost recon 3 op moment wel het meest van de launchgames. Dus tegen Kerst dat ik ze misschien allebei heb:)...
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Shit, gaat te traag, heb hem geannuleerdmaar ik heb gezien dat er nog een nieuw gameplay filmpje is(sinds gisteren) ==>gameplay footage 1(new) downloaden, dat ben ik nu aan het downloaden, gaat ietsje sneller,als ik dat filmpje gezien heb,ga ik slapen...
    Edit: juist het gameplay footage filmpje gezien,was kort maar heel cool. Ze lieten echt grote ontploffingen zien, en dan zie je dat er een goede engine te pas komt, graphics zijn toch echt wel mooi, auto's zijn cool, brokken vliegen mooi weg,je kan "mooi" iemand met de knuppel serieus tegen de grond slaan,...ja, ik moet mijn woorden van een tijdje terug deze dag toch wel een beetje terugnemen:D, het zal waarschijnlijk wel goed komen met deze game... Staat me echt fel aan, ik zou het alleen spijtig vinden als hij niet wordt zoals ik hoop, daarom ben ik nogal kritisch de laatste tijd, omdat, als hij niet zo goed is als ik hoopte, dan zou ik me serieus slecht voelen...:D(ja echt waar)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks Boss, ga uhm nu ook even downen. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina