1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd wel dik filmpje :D !!
    Die gast ziet er nu ook ECHT cool uit, vond die van de E3 in dat groene pakje maar beetje schraal :p !
    Dit ventje is ECHT breed.

Alleen geen geluid hier? :confused: Hebben jullie dat ook?

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu eenmaal een feit dat Free Roaming Games er niet zo super mooi uitzien. Nu geef je een paar voorbeelden: Splintercell b.v. is een heel mooi spel inderdaad maar die steken maar een paar leveltjes in elkaar. In Free Roaming Games moet er een hele stad gebouwd worden. Met een heleboel verschillende mensen, auto's etc. etc. Dat is een hele hoop meer. Vandaar dat de graphics niet zo super zijn. Maar ik vind het er nog aardig uit zien hoor.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Vind het ventje er juist uitzien als zo'n onvolwassen witte trailertrash nep-rapper die alleen maar in de sportschool zit en probeert te pimpen maar daar eigenlijk te lelijk voor is...

Dus hopelijk kun je ventje en kleding nog wat aanpassen naar de eigen smaak.

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik maar een beetje een stomme opmerking. Het is ten eerste niet eens een rapper. En ten 2e is er al een boel keer vermeld dat je je eigen mannetje aan kan passen. Dat zie je ook in een van die trailers. En dat is overigens best uitgebreid :)

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Mee eens ja, en als je geen whitetrash wil zijn dan maak je hem toch gewoon bruin. In deze screen kan je zien dat je ook gewoon een neger kan zijn, ben blij dat ze deze vrijheid erin hebben gedaan: :)

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

Ben 6 weken ofzo op vakantie geweest, dus heb niet alle trailers gezien. Alleen de allereerste van de E3 geloof ik, en nu dus deze, dus dat je ventje kan aanpassen wist ik niet...

Ik vind hem er echt als zo'n limp-bizkit gast uitzien, met die domme doek op zijn hoofd enzo... beetje patserig enzo...

... ik vond de trailer zelf er trouwens wel erg goed uitzien, dont get me wrong. Ik weet niet of het zo 'leuk' wordt als GTA, maar qua graphix is het wel een flinke stap beter, Vooral het effect van die explosies enzo...

7. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toe maar

:'-(nee ik zit al lekker in de boeken:'-(

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    IGN heeft vandaag een hands-on preview gepost van Saint's Row.

Hieronder staan de leukste gedeeltes uit deze hands on.
    Klik HIER voor het uitgebreide verslag hiervan. :)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool je kan op live tegen anderen en daardoor win je $ en kan je veel nieuwere dingen kopen!:D

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Woow, coole info,online battle's!!!

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yups dit spel zal een stuk uitgebreider zijn als GTA-SA (en die was al aardig uitgebreid) Ben echt super benieuwd hoe ze het online gedeelte uitgaan werken.:cool: We hebben hier dus wel met de eerste GTA genre game te maken die online gaat, das toch wel iets waar Saint's Row in uit gaat blinken.

EDIT:

Zou dit betekenen dat je ook in Saint's Row in boten kan varen?! ;)

Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  12. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen. Dat is anders wel iets wat ik zal missen met bootjes varen,helikopter vliegen,vliegtuigje vliegen en motor rijden.

Ik zeg het toch goed dat tot nu toe alleen bekent is dat je met auto's rond kan rijden?

13. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    De screens zien er wel vet uit, het gaat vast wel wat worden lijkt me :D

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat klopt, er is nog niks bekend over varen of vliegen. En hoop daarom ook dat het kan, want idd ik zou het anders ook wel missen ja.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Excess denied, coole informatie man!!! het ziet er idd allemaal heel uitgebreid en indrukwekkend uit, kan niet wachten:)... nu ga ik verder naar minority report zien(bom van een film(op vt4,belgische zender::))

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    vet kijkze dan!, weet niet of ik die hier kan ontvangen maar zal eens opzoeken. :) En anders ga ik Identity kijken ghehe lijkt me ook een vette film. :)

Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
  18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik had hem nog niet gezien. En in de laatste 5 pagina's ofzow van deze thread zag ik geen filmpje staan. Dus ik dacht: "new" zal ook echt nieuw zijn ;)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D:),ja zeker, nieuw was het filmpje wel indeed:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina