1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde filmpje, kan wel zijn! Maar ik had hem nog niet gezien! _O_ :+ Deze trailer heeft me overtuigd! Zie die drive by! Je kan zelfs granaten gooien vanuit je auto! Graphics zijn top, moves en alle andere dingen.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Vond ik dus ook, geweldig die explosies ook damn wat heb ik zin in dit spel. :9 Mensen die nou nog niet overtuigd zijn van het feit dat dit gewoon geweldig word dan zit er een steekje bij los ghehe, GTA-SA alleen dan vetter. _O_ Hoewel ik wel graag zou willen zien dat je ook in andere voertuigen zou kunnen rijden/varen/vliegen, maar hopelijk meer daarover op de TGS.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd zonde als je alleen in auto's kan maar je kan toch wel aannemen dat je meer kan dan dat.. het moet GTA:confused:A toch wel goed overtreffen dus dat moet er wel in:)

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wel. Dat verwacht ik ook. Het is ook namelijk next-gen dus zou het makkelijk moeten kunnen. En om GTA te overtreffen moet dat er zeker in. Maar de game is nog niet af... Gelukkig :)

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, idd. Zou ook wel allemaal zo zijn om de mensen ge-intereseerd te houden :) !!
    Nu houden we alles in de gaten van deze game, als dat niet zo is, en je weet alles al, is het natuurlijk ook geen bal meer aan :cool: .

Lees net van dat ONLINE gaan, WoW :eek: (is het enige wat ik kwijt wil)
    Als dat GOED wordt uitgwerkt, dan Wordt het ECHT een uber game _O_

*(wat het toch al waarschijnlijk wordt:p)

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Leesvoer.

Tja nog weinig nieuws over Saint's Row op de TGS, al vond ik wel bovenstaand artikel, en moet zeggen dat dat zeker geen slecht nieuws is. Voor de mensen die Speedtree niet kennen zal ik even kort uitleggen wat dat inhoud. Speedtree is een tool voor het ontwerpen van zeer realischtische flora en fauna (bomen, struiken, gras, bloemen etc). Oftewel dat is altijd mooi meegenomen, verwacht dus maar geen struiken die uit een paar pixels bestaan (GTA) :)

Het volgende is ook leuk om teweten, al weet ik niet of bij deze 80 voertuigen ook dus andere zitten als auto's. Ik denk dat ze hier alleen de auto's mee bedoelen.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nice. Vooral dat laatste. Laat deze game maar komen :)

8. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar wordt het nou even groot als GTA: SA? of kleiner of groter

9. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    is het jullie in die filmpjes ook opgevallen dat er nog redelijk wat pop-up is (voetgangers) dat er amper verkeer of voetgangers op de weg is, en dat de animatie erg onnatuurlijk/houtterig is. Die gasten hebben in korte tijd nog flink wat werk te doen als dit een launch titel moet worden. Gebeurt dat niet dan is het gedoemd een b game te worden zoals True Crime.

Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb je wel gelijk in. Maar voetgangers etc. moeten ook gemaakt gemaakt worden. Je kan ook moeilijk een boel verschillende mensen rond laten lopen. De mensen in San Andreas zijn ook aan de stad aangepast enzo. Dat is wel leuk. Zelfde geld dan eigenlijk ook voor voertuigen. Maar hopelijk komt er nog flink wat verandering in ja.

11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    We wachten af..hoe dan ook ik koop hem toch wel bij de release...of er moet nu iets heel fouts gedaan worden met die gam maar daar ga ik niet van uit

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Van mij moet deze game niet groter worden dan gta sa, het moet gewoon veeeeeel uitgebreider worden... Ook op gebied van winkels overvallen, inbreken, de 2 player mode, enz...
    ps: maar er moet wel veel variatie van gebieden zijn, mooie natuurgebieden, druk bevolkte gebieden, gebieden met serieuze maffia, rustige gebieden, bergen, noem maar op... hopelijk steken ze zo van die zaken er in,want ik hou echt van dit soort spellen:), gta is ook één van mijn lievelingsseries(mgs staat natuurlijk op 1 bij, re op 2...) Maar ik hoop echt dat ik van dit spel kan zeggen, damn, dit is toch één van mijn mooiste launchgames ooit,want bij de ps2 enzo was er met de launch niet veel vets...

13. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. De stad hoeft echt niet groter te worden dan bij GTA-SA, als er maar veel te beleven is in de stad, dat elk stukje wordt benut, en dat het hele spel natuurlijk extreem uitgebreid is!

14. xalvo

xalvo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zow deze haal ik in ieder geval erbij.
    ik kijk er nu al naar uit.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Toch vind ik het nog steeds raar dat de mensen die het spel nu hebben gespeelt allemaal (ja je kan er de Hands-On previews allemaal over lezen als je het niet geloofd) heel erg positief zijn, en dat wij (naja sommigen van dus ons) nu al conclusies trekken dat het B is en gedoemd is om te mislukken. Vind jij dat niet ook een beetje raar? ;)

16. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    beter lezen, ik zij als ze dat niet fixen voor de release is het gedoemd een b game te worden. Ik heb trouwens previews van ign en gamespot gelezen en die vond ik nou niet echt ''heel erg positief'' eerder terug houdend. Ik snap juist niet dat er al zoveel van jullie overtuigt zijn dat dit zo'n goede game gaat worden, en zelfs zo ver willen gaan dat ie beter word dan gta sa.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik had gelezen wat je allemaal zei over de filmpjes, maar ja dat wil niet zeggen dat ik er ook zo over denk. Je moet eens verder kijken dan 1 serie, had je ook even kunnen lezen in de GTA4 topic dat het ook nog een voordeel kan zijn als er concurrentie is, dat jij dit niet wil inzien is niet mijn probleem. Het is best dat je de game niks vind, maar blijf dan ook in 1 van de vele GTA topics als je nu al een beetje overkomt als bang voor verandering. Want dat is het mensen willen gewoon altijd die GTA serie aan de top zien staan, en van mij mag ie er afgezet worden. Idd ja ik heb ook genoten van GTA maar het is tijd voor verandering, en ik weet bijna zeker dat er aankomende gen heel wat veranderd aan het o zo bekende 'GTA'/free roaming genre. ;) De previews zijn wel allemaal positief ik kan ze er op na slaan mocht het nodig zijn voor je hoor Gamespot/Ign/1up...enz enz.. dus of jij kan geen goed Engels, of je heb de verkeerde preview gezien mischien wel op een Sony site. :+

By de weg: jij moet ook beter lezen, niemand zegt dat ie beter word in deze topic. Als je het grapje in de GTA4 topic bedoelt ben je denk ik even de weg kwijt. Want het is namelijk zo dat wij in deze topic hopen dat het verbetering brengt in het genre. Daar lijkt mij niks mis mee toch?

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D _O_ hehe, komt wel grappig over, echt zo heel stoer,"mm nu is het moment aangekomen, tijd voor verandering" :D
    Maar ik begrijp je bovenstaande tekst;)...

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ghehe tja :D het is niet aan mij om die verandering te veroorzaken das aan de developers. Maar weet bijna zeker dat er aankomende gen wel wat gaat veranderen, en mischien dat GTA flinke concurrentie krijgt, dat dat voor sommige moeilijk te begrijpen is snap ik niet. WIJ (de consumenten) hoeven namelijk niet te concurreren, het zijn de developers/ontwikkelaars die moeten kunnen concurreren. Dus tja zo moeilijk doen wat sommige doen snap ik echt niks van. Juist toch mooi die concurrentie?!

En ben echt geen anti gta dude, maar wil gewoon wat verbetering zien, lijkt me ook gewoon logisch. En als daar een andere developer voor kan zorgen ben ik weer blij kijk eens hoe blij dan >> :D

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, tuurlijk, begrijp je volledig, concurrentie is idd cool!... Ik bedoelde niets slechts met die zin ofzo hoor(ook al had je het niet op mij, ik zeg maar;)), vond het gewoon grappig om die zin er tussen uit te nemen,maarja, je hebt wel gelijk, vind ik ook, het zal ook wel een oorlog worden _O_ _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina