1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    :D en bedoelde met mijn bericht ook niet tegen jou, maar meer tegenover sommigen die het gewoon niet snappen, dat van die concurrentie. Maargoed ik ga maar eens eten :+ word moe van al dat typen ghehe.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Sowieso.. wat een gezeur over dingen die niet eens waar zijn zoals onrealistisch NPC's enz.. ik verwacht wel dat SR beter word dan GTA:confused:A maar dat komt ook omdat hij next-gen is.. volgens mij word het een hele toffe game en of het een klassieker word moeten we afwachten.. mja de GTA fanboys die de laatste tijd hier posten vinden toch niks anders oke dan GTA in t genre.. concurrentie zorgt altijd voor verbetering:)

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    _O_ gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt.

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je verhaal over concurentie en verbetering heus wel, ik zou er dan ook totaal geen problemen mee hebben als andere developers zich op het genre dat rockstar gecreeerd heeft storten. Met betere games komen en gta van de troon stoten.

Maar laten we wel realistisch blijven, gta is zo'n beetje de best verkopende actie game serie aller tijden. Het spreekt dus voor zich dat publishers van dat succes een graantje willen mee pikken en ontwikkelaars opdracht geven een soort gelijke game te maken.

Dit lijkt me ook het geval bij Saints row een game dat uit de keuken van volition komt. Volition een developer die we tot nu toe kennen van middelmatige games als ''the punisher'' en ''red faction''. Het lijkt mij heel sterk dat deze gasten na het maken van deze B games in eens de kunst van het maken van AA titels als gta onder de knie heeft. Ik vermoed van wat ik gezien en gelezen heb dat het veel aannemelijker is dat ze met een mooie gta clone komen die het vooral moet hebben van de next-gen graphics, en niet van vernieuwende gameplay. Een mooie game die kwa verhaal en veelzijdigheid niet in de buurt van rockstars beste komt, maar wel een aardige zoethoudertje is (een soort True Crime zeg maar) tot rockstar straks met zn nieuwe gta komt.

Mijn voorspelling saints row gaat niet boven de 8 scoren, om het simpele feit dat volition een matige developer is, en alles er nu op wijst dat dit spel eerder een simpele clone met betere graphics word, dan een daad werkelijk genre vernieuwende game die gta voorbij gaat.

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Red faction vond ik eerlijk niet zo een slechte game,zelf een zeer vermakelijke game punisher had ook wel coole eigenschappen,maar was toch niet zo een topper :),maarja, ze pakken het echt wel groots aan met Saint's row(ze willen deze keer echt een topgame hebben...), en we zullen zien of het gemiddeld(www.gamerankings.com) boven de 80 scoort he...:)

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Deze reden vind ik een betje dom. Omdat een developer in het nog geen klassieker heeft kunnen produceren zullen ze er ook nooit in slagen een game te creëren die beter dan een 8 zou scoren?

Als dat waar zou zijn zou je imo maar met een stelletje sufkutten te maken hebben.

Nee. Ik ga er deze keer maar vanuit dat ook Volition er alles aan wilt doen om deze game gewoon heel tof te maken.

Nog wat anders; Ookal zou dit een GTA clone worden met 360 graphics & power + een andere verhaal-lijn (en iets minder Urban 4 crying out loud8)) dan zou ik hem alsnog bij de launch willen halen.

Gewoon goed vermaak voor mij. Daarnaast heb ik SA ook nooit gehaald, dus ik ben er wel weer klaar voor ;).

7. Victor

Victor Guest

Aargh boss, kappen met die smileys, word er gek van! Zet in ieder geval een spatie tussen de zin en het geelhoofd!

Ja, GTS is zeker de best verkopende actieserie ooit, en verdient het ook, maar er moet vernieuwing komen. Weg met die ho's en bitches, hoeren en misvormde Ruski's! Tijd voor vernieuwing, en Saint's Row kan dat brengen. Het is nieuw, en waarom denk iedereen meteen aan een ultieme rip-off?

Zoethouder? Oke, SA was prachtig, Vice City was cool, GTA III vernieuwend. Maar nu is het tijd voor iets nieuws, GTA verkoopt tegenwoordig ook voor een groot deel om de naam. Het zijn kwaliteitstitels, maar het begint op uitmelken te lijken. Geef ons gvd een nieuwe game met minder DrUgS 4 eVaH kwaliteit!

Waarom? Saint's Row is vernieuwend, nieuwe gameplay, en Volition is een matige developer? Heb de games nooit gespeeld, maar eerdere games van Bungie zijn ook niet geweldig te noemen, maar Halo is uitmuntend, dus dat wil niet veel zeggen. Over de cijfers: Time will tell, laat ze er rustig aan werken. Festina lente.

Carpe diem, wires, niet al te negatief!

Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2005
  8. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was vroeger echt GTA 1, London, 2 verslaafd..en vroeg me toen altijd af of er ooit een 3d versie zou komen want dat zou zo vet zijn...en toen na een aantal jaar wachten werd mijn droom realiteit..dus ik naar de winkel gerend..en sinds dien alle GTA versies gekocht..

Maarja op een gegeven moment wou ik wel wat afwisseling en toen kwam Mercenaries wat er op leek alleen in de oorlog. Was een leuk spel maar iets minder leuk als GTA. En vind toch dat Saint's Row na het zien van de screens en de movies en na het lezen van de verhalen een goeie game zal gaan worden.

Iedereen loopt nu zo te zeuren dat dit een slap GTA aftreksel is maar nog niemand hier heeft deze game gespeelt of de volledige versie gezien dus hoe kan nu al je oordelen klaar hebben liggen.

Ik ga er van uit dat dit wel weer een coole game word met natuurlijk betere graphics als de laatste GTA. Verder zullen er vast wel punten in zitten die verbeterd kunnen worden, maar ja ze moeten ergens beginnen en als het aanslaat zal er vast een vervolg komen die dan wel aan de eisen voldoet.

Verder komen ook nog All Points Bulletin(APB) en waarschijnlijk 2 days to vegas die volgens mij ook goede GTA concurrenten kunnen zijn. Maarja we wachten af tot dat deze game in de winkel ligt en we er zelf mee hebben kunnen spelen!

Tot die tijd kan je denk ik beter je negatieviteit voor je houden!

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Geen gevlieg in Saint's Row

Bron:ownage
    Tja, voor mij niet zo erg, als de game maar heel uitgebreid is, het vliegen vond ik in gta ook niet zo fijn,anuwel het wel heel handig kon zijn om van de éne kan naar de andere kant te vliegen(snel).
    Maarja, wat ik wel vind: DAT FUCKING CORE SYSTEM HAD ER NOOIT MOGEN ZIJN!!! Gebruik maken van HDD kan altijd van pas komen, is makkelijker,...

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wel minder nieuws ja, van mij hoeft dat core shit ding er ook niet te komen, denk zo ie zo dat die heel weinig verkocht gaat worden, alleen al omdat memory cards sinds de xbox niet meer nodig zijn. Maar toch vind ik in het stukje echt een hele rare zin zitten.

Dit stukje is erg krom geschreven, er ontbreken woorden zal even kijken of de grote sites hier ook wat over vermelden.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doe dat :). Want zoals Boss al zei kan het wel eens handig zijn om op die manier snel van de ene naar de andere kant van de map te vliegen.

Jammer, ben het er ook mee eens dat het minder is dat men dus rekening zal moeten houden met harddisk-loze Xboxen.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd ja, ik keek juist zo uit naar eindelijk eens een game zonder 'loading' in beeld. Maargoed ik heb even alle grote game sites bekeken (1up, Gamespot, Ign enz) daar stond het niet op. De bron van Owange is AussieXbox, hoewel deze bron niet bepaalt bekend voorkomt klinkt het onderstaande stukje wel geloofwaardig (jammer genoeg).

Erg jammer, en laat het gvd geen voorbode zijn op meer games die eigelijk zonder laadtijden waren en in de toekomst hetzelfde lot staat te wachten. Bad shit, en een erg slechte zet van Microsoft als je het mij vraagt! :mad: Maarja mischien valt het allemaal wel mee, en laat MS hun(Volition) gewoon de normale versie afmaken. (vrees van niet)

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Damn :'-( !!

Het maakt mij idd niet zo HEEL veel uit als het alleen bij deze game is......
    Maar als dit idd de toekomst wordt, dat je moet een HD nog niet SUPER veel voordeel hebt, is dat een sombere toekomst :mad: .

Spellen als Oblivion enz. moeten wel met zo MIN mogelijk laadtijden zijn. Dus ik hoop dat de REST van de Xbox 360 games WEL gebruik gaat maken van de HD in de Xbox 360!!

Het niet kunnen vliegen is voor Saint's Row geen RAMP hoop ik, tuurlijk was het vliegen prettig gweest, maar de game zal nog altijd te spelen zijn lijkt mij :) !

We zullen wel sien...

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dan hebben ze een harde schijf en dan gebruiken ze hem niet,tssss, echt spijtig,maarja, we zullen zien wat de toekomst brengt, daar nu al over zitten te klagen,...heeft geen nut...

15. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren dacht ik ook al geen motors in saint's row. :/

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Geen nood mensen, je kan wel vliegen in Saint's row :)

Dat de Xbox360 in twee varianten op de markt komt mag geen verassing meer heten. Dat daardoor sommige games beperkingen oplopen is echter iets wat hier een gevolg van is en daar zijn we natuurlijk minder blij mee.

Ook Saint's Row moet nu kampen met enkele beperkingen. Door het ontbreken van de harde schijf in de core versie is het namelijk niet mogelijk om vliegtuigen in het spel te verwerken. De DVD drive kan de omgeving niet snel genoeg streamen in een 720p resolutie. Jackques Hennequet (ontwikkelaar bij Saint's Row) gaf te kennen dat vliegtuigen wel tot de opties behoorden wanneer de Core versie ook een harde schijf zou hebben.
    _O_ :cool: :cool: , dus wees maar gerust gesteld people:);)...

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Begrijpend lezen is niet jouw ding, of wel?
    De Core versie heeft geen HD, DUS geen vliegtuigen. Simpel.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar als je over een HDD beschikt,kan je dan niet vliegen met vliegtuigen? of bedoelen ze als er een HDD In de core systeem had gestoken,hadden ze er ook vliegtuigen in gestopt...? De tekst leek alsof je wel kan vliegen met vliegtuigen als je over een HDD beschikt, maar het is inderdaad zoals jij zegt, geen HDD standaard(door dat fucking core systeem :mad: ), dus geen vliegkunstjes in Saint's row, pfff, ik haat dat fucking "core systeem",als ontwikkelaars zich al iets moeten gaan aantrekken van het "coresysteem" is het erg hoor. Ik dacht, ooh, ik koop het gewone pakket dus fuck het core system, I don't give a fuck,maar nu geef ik er wel a fuck om, nu hindert het zelfs iedereen...ook degene die voor het gewone pakket gaan...
    Maarja,terug ontoppic: opzich vind ik het niet zo heel erg dat er geen vliegtuigen in saint's row zitten...

ps: Sorry voor het eerdere bericht(ik had misschien al een paar mensen gerust gesteld...)

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja heel jammer en zeer spijtig dat er zo'n coresysteem op de markt komt mja.. als dit soort dingen maar niet meer gaan gebeuren.. ik vind het niet zo supererg dat ik niet kan vliegen.. ben toch niet zo'n vliegfan:)

20. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat Core system zit denk zo dat ze in toekomst dan een mooi extra syteem hebben die ze voor zo'n €99,- verkopen en dan trekt het natuurlijk veel meer mensen..als nog vind ik het jammer dat er 2 komen maar er zal een goede reden achter zitten..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina