1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bullshit met dat vliegen. Op de PS2 kun je toch ook in GTA:confused:an Andreas vliegen zonder een hdd. Een beetje een makelijk excuses van de makers :mad:

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja ik vind er ook zo snel niet een goeie reden voor, het is echt zwaar triest voor developers want aangezien ze dus in Saint's Row's geval allerlei dingen in hun hoofd hadden die normaal met de HD wel konden maar dus niet met die schijt core. Als ze nou gewoon wachten met dat core systeem en net als nu in verschillende packs hadden gedaan...maar nee. :'-( Het is dus zeker wel een voorbode op aankomende games die worden special voor dat core ding aangepast...jammer want het had juist wel iets eindelijk een game zonder laadtijden, en mij had dat vliegen juist wel leuk geleken maarja.

3. FabianNL

FabianNL Guest

had het nieuws gelezen van het niet kunnen vliegen op gamer.nl...
    Wat een totale onzin zeg... baal ik echt goed van! Had MS nou maar gewoon overal een HDD ingezet! Érg zonde!

4. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan ze dadelijk speciale games ontwikkelen voor mensen met een harde schijf, dat lijkt mij wel wat :D In japan krijgen ze ook maar 1 versie en dat is die met harde schijf(dus denk dat de game ontwikkelaars daar ook geen rekening gaan houden met mensen zonder harde schijf).

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    het probleem daarvan zal dan zijn dat ALS japanse developers dus inderdaad alleen voor de HD versie gaan programmeren, die games hier misschien niet uitgegeven zullen worden omdat de uitgevers hierzo bang zijn dat er dan een te kleine markt voor die games zal zijn (omdat er hier dan een gedeelte van de gamers het spel niet zal kunnen spelen...)

Slechte zet van microsoft, die 2 systemen. Ik zag het gezeik al aankomen en tadaaa... :{

6. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar zijn toch genoeg games die we nu hier ook niet hebben die in japan dikke hits zijn geworden. Heb keer filmpje gezien met games die hun daar spelen..nou die mogen ze ook best wel houden daar :D maarja we zullen zien..

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Gvd, niet eens vliegen in SR las ik net, en dat allemaal door die k*t core-versie :mad: Nou dit wordt dus hoogstwaarschijnlijk niet de launchtitel!!! Nou ja, CoD2 lijkt tot nu toe ook heel erg vet!

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ze kunnen altijd zeggen ja dan moet je maar de harde schijf bij je core kopen(geld oor ms).kijk maar naar de expension pack van n64 die iedereen uiteindelijk moest kopen om de games te kunnen spelen.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Maar nu word het spel drastisch veranderd, loading erin gezet, geen vliegtuigen (oftewel missies eruit) en mischien nog wel meer, en dat allemaal voor zo'n ander systeem wat geen HD heeft echt triest. En dit zal dus zeker niet bij alleen Saint's Row zo gaan gebeuren...

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    meer een zwakte bot van volition (ik zij toch matige developer), als het op die oude harddiskloze ps2 mogelijk is om heel gta sa zonder laadtijden neer te zetten inclusief vliegen, dan zou dat toch zeker op de 360 ook mogelijk moeten zijn.

11. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, dan zullen jullie moeten wachten op Saint's Row 2 hè. ;) Of op de volgende GTA wanneer die op XBOX 360 komt.

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lekkere kromme vergelijking.. de graphics van SR zijn veel beter ook al zeggen sommige mensen van niet maar die zitten dan verkeerd te kijken

bovendien hebben volgens mij al meerdere developers gezegd dat ze er last van krijgen als er geen HD in/op zit...

Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    geen flauwekul verkopen mannetje nergens op heel dit forum heb ik ooit gepost dat sa betere graphics heeft _0/

14. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Vind toch zowiezo raar dat microsoft de harde schijf er uit heeft gehaald, vond dit met de eerste versie juist een groot voordeel dat er 1 in zit. En dan met de opvolger halen ze hem er uit. IS wel handig dat die harde schijf los gekoppeld kan worden maar dan vind ik nog dat ze eigenlijk gewoon die er altijd bij moet leveren. Dit vond ik toen de xbox kocht juist een plus punt van de xbox!

15. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    lol maar even snel je post geedit zie ik ;)

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    O-) ja het is vroeg en ik heb een ochtendhumeur mja ben vandaag sociaal 8)

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Niks zwakte bot van Volition, anders hadden ze toch nooit vliegtuigen of geen loadings erin gedaan. Dit heeft meer te maken met Microsoft die denkt dat die core shit wel gaat verkopen, en zoals ik al zei zal dit vaker gaan gebeuren, en omdat Saint's Row een launch titel is is het jammer dat hun als eerst aan de beurt zijn om geconfronteerd te worden met het rekening houden dat er ook nog mensen met een core op moeten kunnen spelen. Dus helemaal niks te maken met Volition dat had je ook kunnen lezen in het stukje wat ik een pagina terug poste dat de producer er nou niet echt blij mee was dat er aan de game gesleuteld moet worden, er zal heus wel een goeie reden voor zijn dat er geen vliegtuigen in komen.

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet gewoon mogelijk om een dubbele situatie te creëren?

Dat zodra er een HDD gedetecteerd wordt, laadtijden licht wegvallen en desnoods het vliegen erin wordt gezet en dat zodra er geen HDD wordt opgemerkt, de game dit automatisch weg laat...

Lijkt mij geen gek idee voor een next-gen console. Of praat ik nu over wereldwonderen? :+

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Zou heeeeeel cool zijn,maar toch denk ik dat je droomt }:] ...
    edit: ik dacht dat een tijdje terug ook, toen droomde ik ook nog 8)

20. FabianNL

FabianNL Guest

"Dat zodra er een HDD gedetecteerd wordt, laadtijden licht wegvallen en desnoods het vliegen erin wordt gezet en dat zodra er geen HDD wordt opgemerkt, de game dit automatisch weg laat..."

In het eerste stukje heb je wel gelijk, zo heeft Oblivion (volgens mij was het dit spel) duidelijk kortere laadtijden als je een HDD hebt, dat vliegen opeens wel mogelijk zou zijn gaat natuurlijk niet. Dit zou het compleet spel veranderen dus zou je ongeveer 2 versies van het spel moeten gaan maken wat veel en veel meer tijd gaat kosten, konden ze nog beter doen dat het spel alleen te spelen was met een HDD.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina