1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yups ik ook, ben ook benieuwd. Kan me niet veel boeien wat andere over deze titel nu al zeggen, het gaat mij erom dat als ik er zelf mee heb gespeelt dan ga ik pas een conclusie geven. :)

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Leuk filmpje.. alleen die neger waar hij mee speelt ziet er echt niet uit:p

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dan had je uhm best even kunnen posten zodat andere hem ook konden zien, vandaar dat het 'nieuw' heet. ;) Daarom post ik hem....

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^
    Unlucky

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Unlucky??? :{ Nee idd, nee je hebt helemaal gelijk.... :+

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees in het vervolg rustig alle posts, dan kom je tenminste niet meer zo dom over, hihihihihihihihihi

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    CHIL(L?) gast :'-( je maakt me bang... we zijn gelukkig niet allemaal zo slim als jou he, anders viel je niet zo op in slimheid. *zucht*

9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    haha heb hem der straks ook gezien maar moest even werken dus heb hem snel door gekeken. Zal zo nog even alles bekijken. Maar die neger is echt cool..zal denk ook wel 2 savegames maken en 1tje echt zo'n dikke gangster neger nemen om beetje fun mee te hebben..echt lol!

En dat karakter kan je echt zo vet aanpassen echt cool..dat is niks met gta door beetje te sporten :D

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Love you too.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dudes (C H i L & Excess-Denied), aub per PM voortzetten.

(K).

Oh en die dikke swa is idd waardeloos gekozen :+.

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er mooi uitzien. Hoe hij die wapenzaak overvalt en die gast naar de kluis laat lopen. Daarna langs achter de deur opentrappen. En het aanpassen van je character gaat dus veel verder dan bij THUG. Je kan er echt mooie dingen mee maken. En ik denk ook dat iedereen z'n character wel naar wens kan maken. De dikte/grootte van je neus, oren, ogen etc. kan je allemaal aanpassen! Alleen vind ik het wel dom dat het zo makkelijk gaat. Zo maakt het het natuurlijk weer iets minder realistisch. Maar het ziet er in ieder geval wel aantrekkelijk uit:9

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop echt dat deze game een topper wordt ,kan ik deze misschien met de launch kopen(nu gr3 niet meer komt:mad:) Maarja, ik vrees er een beetje voor, de reacties(van ign enzo) zijn niet bepaald super, maar in mijn ogen ziet de game er super uit, dus, wie weet, we hebben nog altijd veel kans dat het een topgame wordt...

Please...

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    deze game lijkt mij erg goed worden, ik hoop dat dat ook zo is:)

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Net het filmpje liggen bekijken. En ik moet zeggen dat het niet tegenvalt en mij best heeft weten te overtuigen. :)

Maar toch, bijvoorbeeld, lijkt er af en toe een soort vertraging op te treden als hij iemand uit de auto rukt ofzo, of juist wanneer hij instapt. Heel maf.
    Ook rijdt hij na die schietpartij aan het begin, SUPER lang rond, en hij komt maar één auto tegen:{ .
    Dat vind ik dus minder. Bij GTA was het wel ALTIJD druk en kon je gauw een andere auto vatten.
    Hier vind ik dat het tegenvalt.

Verder ziet het er wel goed uit, en ook je mannetje HELEMAAL kunnen vernaderen_O_ . Super tof.

De vertragingen vind ik wel kunnen, is maar heel even.
    Maar het mag VEEL drukker op straat worden:) Echt waar!

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er zeker goed uit en de animaties zijn echt een stuk vooruit gegaan. Toch denk ik dat het niks voor mij is, als ik zo veel vrijheid heb ga ik meestal een paar middagen zitten kloten in de stad en dan raak ik verveeld....

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben t filmpje aan het kijken:eek: wat ik zie is wel vet dat de auto's ook de richting aan kunnen geven :D

18. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik inderdaad merkte dat wanneer je een auto nodig hebt er geen 1 kan vinden, maar dit had ik ook altijd GTA(3 en vice city, met san andreas geloof ik niet meer) duurde het ook even voordat ik eindelijke een auto had en dan heb je er 1 en dan rijden er weer genoeg rond.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Te veel auto's is gewoon niet leuk, Saints row maakt dit realistisch door niet super veel auto's neer te laten rijden in 1 klein straatje.

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Overdrijven kan ook.
    Check het filmpje namelijk maar eens, hij rijdt gewoon 4 straten door, en hops komt weer ff één auto voorbij.
    Rijd hij weer een stuk, en "JEUJ" weer één.
    Kijk, je hoeft nie Constant auto's tot je beschikking te hebben:) , maar het is wel zo prettig als er IETS rondrijdt.
    Bij GTA San Andreas was dit gwoon oké. Soms was het zo dat je idd af en toe wat moest lopen aangezien er geen auto voorbij kwam. Maar er was ook vaak zat een auto tot je beschikking, die je natuurlijk eerst moest pakken:cool: !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina