1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kleine straatjes...er reden 2 autos rond (soms zelf geen) op een straat waar er wel 20-30 mogen rijden hoor..

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En dat bedoel ik idd.
    Want hoezo kleine straatjes jah.
    Ik vind net zo als CHIL dat er heel wat straten waren (gewoon halve snelwegen) waar dan maar één auto reedt.

En, dat je niet kan vliegen wisten we al.
    Maar boten of motoren? Is daar al iets over bekend?

Hetzelfde geldt voor de multiplayer, hoe zit die in mekaar?
    Want meaby daarvoor alleen zou ik deze game al halen, als je over LIVE echt vette gang wars kunt uitvechten:p

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Niet even een gedeelte van die video gekeken maar ik vond het dus niet al tevet. Misschien hebben we het ideale beeld van GTA in onze achterhoofd zitten, de muziek, de sfeer....Maarja ik moet hem eerst maar is zelf spelen en dan beoordelen, tkan ook zijn dat het straks een zwaar relaxt spel is.

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nu na 3 games dat ik weer terug val op deze voor de launch!

En nu even dat filmpje bekijken

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat er weinig auto's reden was mij ook opgevallen, maar denk maar niet dat er maar een paar auto's rijden in de echte versie hoor ;) Alleen al omdat er 80 verschillende voertuigen (auto's?) zijn (volgens mij zijn dat er zelfs meer als in GTA SA). En het is nog steeds een work-in-progress versie, die slowmo shizzle die je ziet hoort er niet in, das gewoon framedrop, je ziet namelijk ook een stukje waar het allemaal op de 'normale' snelheid gaat. Daarnaast vond ik het er goed uitzien, maar ja eerst zelf spelen. De besturing lijkt mij een beetje identiek aan GTA (alleen dan wel meerdere functies) das mooi. :)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    maarja, ze hebben nog maar een klein 2 maand...

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Indeed, maar ik denk dan toch dat hij uitgesteld word. :'-( Maar wie weet, ik heb toch besloten om de 360 niet met de launch te halen, en dus eerst ga wachten totdat er een prijsverlaging komt. Dus mij maakt het niet veel uit...

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    velen anderen wel :9
    Dalijk blijft er geen Game meer over.
    Als Oblivion ook nog wordt uitgesteld net als Ghost Recon 3 is er voor mij bijvoorbeeld GEEN game meer bij die ik wil.
    Dus dan zou ik thuis zitten met een Xbox 360 ZONDER spellen 8)

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Speel je toch gewoon Pes 5??!!!!

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd, en dan kan Microsoft die 'best launch list in history' wel op z'n buik schrijven.

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    OJAH :eek: :9 !!
    Die heb ik ook dan nog natuurlijk!!
    Met Oblivion en PES 5 (offcourse:cool: ) vermaak ik mij wel tot de Launch van Ghost Recon.

Maar jah, als je van beide games niet houd.
    En je hebt alle hoop op deze game gezet, en die wordt OOK nog eens uitgesteld, dan mag Microsoft idd, "Beste lijst van Launch Games" op de buik schrijven jah:{

12. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@mystery x
    er zijn nog wel meer games dan alleen maar ghost recon 3 hoor :)
    wat dacht je van kameo, perfect dark zero, pgr3, quake 4, top spin 2 en nog meer....:9

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    De animaties zien er heel soepel uit (incl. het aanrijden van mensen :+) maar er gebeurt mij wat te weinig. denk dat dit niks voor mij wordt. gelukkig eigenlijk maar, kost me anders toch te veel geld :p

14. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik had me ook zo verheugd op dit spel. Tot dat ik hoorde dat je niet kon vliegen. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom dit niet kan, want zelfs op een ps2 kon je met GTA:confused:A vliegen!

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Had dacht ik te maken ivm harde schrijf. Die zit er bij de goedkope Xbox360 (Core pakket) niet in, waardoor ze het eruit gelaten hebben.
    Jammer, van mij mogen ze enkel met Normale pakket met hdd komen.

16. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik ook gehoord, maar de PS2 heeft toch ook geen HDD, en daar kon je toch ook vliegen?? :confused:

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, maar van deze games houdt ik niet helemaal.
    Kameo is Platform. Houdt ik totaal niet van, dan Perfect Dark, deze titel heb ik niet helemaal gevolgd, dus wacht ik gewoon af.
    Pgr 3 is een Race game, ook dit is NIETS voor mij :)!
    Quake 4 is weer iets TE vind ik. Houdt niet van Quake. en Top spin 2 valt mij beetje tegen.

Dus Oblivion met de Launch, en had dan gehoopt Ghost Recon 3. Maar dat wordt Februari :).
    PES 5 speel ik dan nog. Ook heb ik Splinter Cell CT en Halo 2 hier thuis nog;) . Dus die speel ik dan ook maar :D!

18. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

oke:)

maar jongens wordt dit spel een launch game?

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    ALs het goed is wel!! :p
    Deze is nog niet uitgesteld, dus dit wordt gewoon een Launch game.
    Zag er ook al goed uit op die filmpjes, dus hij lijkt mij optijd af te zijn! :)

20. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen want voor deze game koop ik een xbox 360 en die heb ik al gereserveerd..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina