Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

denk tog dat deze game wel wat kan worden, maybe dat ik hem bij de launch koop als ie goed is dan he :)

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    word kameo, ook een launche game?

3. FabianNL

FabianNL Guest

Kameo is zéker een launchgame!

4. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

ja :)

/Mod Ryuchunk, je bent al eerder op je postgedrag gewezen. Please doe wat met die info...

-Goiz

Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2005
  5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet zeker bent dat het een goede titel is, dan mag je het zeker niet kopen. Ik maakte dezelfde fout bij de launch van de xbox. Wreckless ziet er mooi uit, bwa ik ga het kopen! Het was idd een kutspel.
    Ik geef je maar een tip, niet teveel voortgaan op opinies van mensen op een forum, want iedereen heeft zijn eigen smaak. Hang ook niet teveel af van 1 bepaalde site. Het is beter 10 reviews te lezen en te beseffen dat het een kutspel is dan 1 review te lezen, het spel te kopen en uiteindelijk te beseffen dat je je geld hebt verspild. Ipv je geld allemaal direct te besteden aan 4 launch games, kun je beter elke maand een nieuwe kopen.
    Dit is niet alleen gericht aan jou, maar aan meerdere personen hier die enthousiast worden over een spel maar nog maar een filmpje en 1 screen hebben gezien.

6. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@goiz
    wat doe ik nou weer verkeerd??

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Volledig mee eens!! Daarom ga ik de xbox 360 met de launch kopen zonder game}:] (en tegen Kerst een game...:))

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daar doelde ik op. :)

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
  10. FabianNL

FabianNL Guest

Zow, een lekker goed onderbouwde mening gelukkig, daar kan je wat mee!

Hoop alleen zo erg dat je een lekker grote omgeving daar krijgt, want ben nu aardig stuk op weg met GTA: SA en dat platteland is echt zo super! Brengt een totaal andere sfeer met zich mee evenals de verschillende steden, hopelijk krijgt Saint's Row ook zoiets dus!

11. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik die filmpjes zo zie.
    dat richten ziet er kut uit en dat mannetje liep maar wat tegen de muur. maar wanneer komt die eigenlijk uit.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    wow je vind er geen reet aan (lees een gta kloon) en je wil wel de release datum weten...nee slim! :{

trek je conclusie maar als je hem gespeeld hebt..._0/

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  13. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt miss dan toch wel mijn 2e xbox360 titel!

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... Maar deze Game staat vast als Launch Titel. Alleen zal hij waarschijnlijk worden uitgesteld want zoals ik het zie moeten er nog een boel bugs gefixed worden. Naast de bugs vind ik de graphics ok. Dat mensen zeggen van dat het juist meevalt omdat het een Next Gen game is moet je er natuurlijk ook rekening mee houden dat dit een Free-Roaming Game is. Deze game staat toch zeker in mijn top 3.

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die bugs vooral in dit laatste filmpje vielen mij ook erg op, maar ja zoals die gasten van Volition al hadden gezegt daar dat het een work in progress versie was, net als de mensen van Ghost Recon. Dit is eigelijk ook nog steeds samen met Kameo de titels waar ik het meeste naar uit kijk. En alle mensen die nu commentaar hebben op deze game zal mij echt een zorg zijn, ze hebben niks gesepeeld en weten dus ook niet waar ze over praten. Daarom kijk ik ook erg uit naar de uit eindelijke versie (zonder die bugs en slow mo?!) en vel dan me oordeel of het een waardige tegenhanger is van GTA, maar het schijnt idd dat de game uitgesteld is tot begin volgend jaar.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja die bugs moeten er zeker uit anders is het echt zonde.. maar er blijven ook bijna geen spellen meer over bij de launch joh als t zo door gaat|:-

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omg uitgesteld?! :mad:

*gaat ff kijken hoe het met Ninety Nine Nights staat...

Anders wacht ik toch echt ff met de aanschaf van dat apparaat :eek:

Trouwens; het is uiteraard niet erg als de game er alleen maar beter van wordt.. ;) Alleen ik haat wachten...

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zit ik nu ook aan te denken... er komt nu sowieso geen game meer uit die ik wil.. nja oblivion wil ik wel dus ik heb nog hoop maar als ze die ook gaan uitstellen kunnen ze t shaken:+

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    tja, was wel te verwachten, dat ze het gingen uitstellen ,ze hebben toch nog behoorlijk wat werk, maar nu kunne ze mss echt een topper maken:).
    Maar ninety nine nights komt pas eind 2006!!?? wtf? is dit echt waar?

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    waarom ik de datum wil weten?
    het lijkt mij stuch dat dit een launche game word als er nog zoveel moet gebeuren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina