1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mja, Oblivion is niet echt wat voor mij, dus dan zou het toch echt ff ophouden voorlopig helaas :mad:

Idd, beter een goede game die later af is, dan een een game waar van alles mis mee is, maar die wel optijd af is :cool:.

Maar als dat van 3N waar is, dan blijft er weinig over voor mij :\. Maar ja zo heb ik iig de kans om vast wat ongezoute meningen over diverse andere games te checken voordat ik zelf wat binnenhaal..

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    word kameo wel een launche game of word deze ook uitgesteld?

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja, 3N ging zowizo geen launchgame worden,maar eerst ging het normaal in het 1ste kwartaal van 2006 uitkomen, echt spijtig, want ik kijk heeeeeeeel fel uit naar dat game, ik ben er nu al zeker van, dat het enorm diepgaand gaat worden, het verhaal, de filmpjes, en dat de gameplay bom gaat zijn:).
    en het is idd beter een game wat later is, maar beter is...:)

4. FabianNL

FabianNL Guest

haha, mensen, hoezo uitgesteld? Wat ik uit deze pagina opmaak is dat alleen Alex RS VERWACHT dat ie uitgesteld wordt. Zal vast een verschrikkelijk aardig persoon zijn maar sorry... als hij iets verwacht is er nog niks zeker hoor :p

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    het mes snijd aan twee kanten, jij zit SR nu al op te hemelen terwijl je em ook nog niet hebt gespeeld.

Maar jij weet natuurlijk wel waar je over spreekt, heh? slimmerik :p

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    k heb Saint Row gespeeld op de X05 en deze game stelde me echt teleur .. Deze valt echt onder de categorie wannabee GTA ... en de graphics waren ook niet echt om naar huis te schrijven ... natuurlijk is deze game nog in ontwikkelling en men kan imho beter deze game even uitstellen om het één en ander nog te redden ... zodat het wel een waardige next-gen game word

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    maar in dit soort spellen(hopelijk in gta4), wil ik dat de 4 seizoenen goed uitgewerkt zijn. In de winter moet het veel sneeuwen(herft, bladeren van de bomen, regen,...), enzovoort... En die sneeuw moet zich echt opbouwen, van geen sneeuw tot een meter sneeuw,... Zo van die zaken wil ik allemaal zien in de next gen games...:)

8. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Als de developers een echte gta killer hadden willen maken dan zouden dit soort coole vernieuwende ideeen (die dankzij next gen hardware mogelijk zijn) zeker in de game verwerkt zijn. Helaas wijst bijna alles erop dat ze voor de makkelijkste weg zijn gegaan (waarschijnlijk de wil van uitgever) een basic urbun gta cloon met betere graphics die verder niets toevoegt aan het genre.

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dit keer snijd het mes niet aan 2 kanten, aangezien ik deze topic natuurlijk niet voor jan met de korte achternaam heb gemaakt he slimmerik. Natuurlijk kijk ik uit naar deze titel, en jij neemt alles wat ik zeg iets te serieus ik hou er namelijk van om mensen te stangen (zoals jou), en je tovert weer glimlach op me smoel door het feit dat ik ooit heb gezegt dat Saint's Row gewoon beter word dan GTA. En heerlijk die reacties die ik daarop kreeg _0/

...ik prijs SR de hemel in om het feit dat ik GTA van de troon af wil zien, en ja ook hier kan je serieus op in gaan, maar daar heb je meer jezelf mee. ;)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je GTA van de troon af wil stoten kan je beter kijken naar het spel Crack Down ... ziet er een stuk beter uit :D

11. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    naar die titel kijk ik ook uit ziet er veel belovend uit

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat vind ik dus niet.. maar die graphics die ze nu hebben laten zien spreken me totaal ook niet aan.. misschien niet mijn game maar ik kijk zeker meer uit naar SR:)

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens, mij spreekt SR ook veel meer aan. Nu heb ik nog niet veel gezien van Crackdown maar SR lijkt mij vetter.

14. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

tuurlijk kan niemand tippen aan gta dit is gewoon een dikke feit

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Onzin:) je doet alsof GTA almachtig is omdat er nog geen game is die beter is.. maar dat betekend niet dat die er niet in de nabije toekomst komt/kan komen..

16. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ja die game heet gta4

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Met sommige mensen valt echt niet te redeneren:{

het duurt vast nog wel even voordat gta4 komt dus nog genoeg tijd voor andere games om zich te bewijzen in dit genre...

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad. Ik denk dat hij wel uitgesteld word. Game ziet er goed uit maar hij is nog lang niet af. En 2 maandjes worden krap. Uitstellen zal deze game goed doen denk ik.

19. the_xbox_men

the_xbox_men xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind alle spellen van dit genre wel lachen zit dus wel te wachten op saint row

20. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@marty nl
    jij denkt tog niet dat er games zijn die kunnen tippen aan het sublieme gameplay van gta want dan ben je dik gestoord

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina