Daar geef ik je volledig gelijk in(ookal vind ik gta enorm, jij ook denk ik). Ik wil echt wel eens dat gta een superconcurent krijgt, zoals bijvoorbeeld met gt4, ineens forza, wat een spel!!!
,maarja, ik probeer het toch allemaal zo nuchter mogelijk te bekijken, ookal ziet het er heel cool uit,want ik wil deze game gerust wel kopen met launch, omdat dit soort spellen me ook heel fel aanstaan,maar na de laatste filmpjes, de bugs,... mm, ook al was het een work in progres demo, ik vrees ervoor. Maar ,dat moet je nu niet slecht opvangen, ik bedoel maar, ik weet dat jij enorm veel vertrouwen in de game hebt, ik wacht gewoon af, pak nu, de game blijkt bij de launch scores te krijgen van gemiddeld 75, niet echt geweldig he,dan is de teleurstelling voor jou heel fel denk ik, je kijkt zo fel uit naar deze game, en bats, niet eens over de 80, ik hoop natuurlijk dat, dat niet zo gaat zijn, we zullen zien.
Maarja: ik denk persoonlijk dat op het moment dat gta4 uitkomt, het alle andere games in dat genre gaat wegblazen(mss zijn de 4 seizoenen,...enorm fel uitgewerkt, wie weet), maar dat is gewoon wat ik denk, ik wil echt niet als gta fanboy of weet ik veel overkomen, want ik gun anderen de troon ook
...
Klik om te vergroten...