Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik denk dat er echt wel games komen die beter kunnen worden..
    hou je 'fanboy' uitspraken voor je:) no offence

2. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

haha grapjas met jou valt zeker niet te discusseren man, volgens mij lul ik met iemand die nog nooit gta heeft gespeeld of nooit de game mocht spelen van zijn ouders

ach ja het is dan ook niet anders he 8)

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, volgens mij klopt het niet echt wat jij zegt. GTA is in z'n Genre de beste game. Waarom is Marty gestoord? Er zijn heus game die concurrentie aankunnen. GTA zal wel de baas blijven. Maar spellen als Saint's Row kunnen de concurrentie wel aan als het goed is. Fanboy zijn betekent niet dat je andere titels niet kan waarderen... Je hebt nog niks over GTA4 gehoord en gezien dus er klopt ook nog niks van wat je zegt.

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb tot nu toe alle gta's in de serie gespeeld dus hou je praatjes maar thuis mannetje..

als je toch alleen hier zit om gta op te hemelen waarom ga je dan in gods naam niet gewoon naar een gta-forum waar de rest van je soort zit:+

5. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

gast jij weet zelf dondersgoed hoe verschrikkelijk goed de gameplay was van de vorige gta delen dan kan je gewoon niet meer twijfelen dat gta 4 ook gewoon een dikke topper wordt .

Trouwens heeft dit niks te maken met fanboy, want anders moet je maar 's goed kijke wat het betekent

edit:
    Marty NL :Ik heb tot nu toe alle gta's in de serie gespeeld dus hou je praatjes maar thuis mannetje..

zo zo menneertje begint te dreigen.....avondhumeur??

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  6. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat GTA tot nu toe altijd een goede gameplay had, is geen garantie voor de toekomst.

Om de Rabobank maar te citeren:
    In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nee.. ik zeg gewoon dat je je domme praatjes beter thuis kan houden want ze slaan nergens op.. maar denk niet dat je dat hebt begrepen.. je praat gewoon echt poep kerel8)

Idd.. er zijn ook series met 10 delen die ook een paar mindere er tussen hadden...

Nou weer back OT

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  8. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

tsja dit is de gamewereld vriend niet de zaken in het bankleven

9. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

maar goed laten we maar ophouden over deze discussie, leid nergens naar toe :)

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat lijkt mij ook maar het beste, ontopic dus weer :cool:.

@Ryuchunk,

Let in het vervolg een beetje op je dubbelposts. Je had makkelijk je post van 18.08 uur kunnen editten ;).

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, wil nog even iets zeggen over die discussie, als saint's row vergeleken wordt met san andreas, en het dan niet haalt tegen san andreas, terwijl san andreas deze generatie is, zou grappig zijn voor mij, maarja, denk niet dat, dat gaat gebeuren, maar men moet de vergelijking maken met de volgende gta(wordt geweldig!!! heb er volle vertrouwen in:)), terwijl er spijtig genoeg nog niets over bekend is, en er zal niet snel iets bekend over geraken(zoals altijd). Maarja, ik vind het wel goed dat gta concurenten heeft, maakt het allemaal alleen maar cooler en beter, maar gta blijft toch aan de top denk ik...:)

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Het mooie bij San Andreas was dat er zoveel mogelijkheden waren. Vooral hoe je Carl aan kon passen, de dingen die je kon doen etc. Bij Saint's Row is dit alleen maar meer. Als je de game gaat vergelijken doe je dat ook met de graphics. De graphics zijn natuurlijk alleen maar beter. Alleen moet de Gameplay nog super zijn. Maar dat word een hele zware klus denk ik. Maar het is mogelijk natuurlijk. Ze moeten zich nu echt nog flink focussen op de Gameplay vind ik. Rychunk: Let jij overigens op je dubbelposts.

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    GTA is zeker te verbeteren, want de opvolger van GTA: SA ( van Rockstar zelf dan ) zal toch hopelijk ook beter worden als GTA: SA. Dus dan is het ook voor andere developers mogelijk. En buiten het feit dat GTA: SA een toppertje is, is er ook nog genoeg te verbeteren aan GTA: SA.
    GTA staat op moment wel eenzaam aan de top in dat genre, maar hoop van harte dat Saint's Row dit niveau ook gaat halen. GTA is 1 van mijn favo games dus hoe meer van die games ( goede dan wel, dus geen True Crime of andere wannabee's ) hoe beter.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Alles is te verbeteren.
    Zeker ook omdat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft. De een ziet liever dit erin, de ander dat.
    Of deze game wat gaat worden weet ik nog niet, hoop het van wel natuurlijk. :)

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat Saint's Row (deze topic dus) wel 1 van de meest frusterende topics is in het 360games forum voor sommige, alleen al het gezwam de hele tijd over andere titels dan Saint's Row.

Ach je zal altijd mensen hebben die andere dingen dan hun favo serie het licht niet in de ogen gunnen, zielige lui zijn dit. Want wat is nu werkelijk het probleem? Er komt een next gen Gta style game, so what...leuk toch. Over die Next Gen GTA weten we niks dus het is allemaal geruchten en het is nog maar de vraag of het een topper word (hint hint 8) ). Het gezanik en gezeur draagt niks bij aan deze topic, en mensen zoals mij trekken zich weinig aan van een paar overheated (GTA)fanboys, ik kijk alleen maar meer uit naar deze titel. :cool:

16. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook GTA fan maar sta altijd open voor nieuwe games in dit genre..

En sommige zijn dat niet en die zorgen dat deze thread zo is als die nu is!

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Daar geef ik je volledig gelijk in(ookal vind ik gta enorm, jij ook denk ik). Ik wil echt wel eens dat gta een superconcurent krijgt, zoals bijvoorbeeld met gt4, ineens forza, wat een spel!!!_O_ ,maarja, ik probeer het toch allemaal zo nuchter mogelijk te bekijken, ookal ziet het er heel cool uit,want ik wil deze game gerust wel kopen met launch, omdat dit soort spellen me ook heel fel aanstaan,maar na de laatste filmpjes, de bugs,... mm, ook al was het een work in progres demo, ik vrees ervoor. Maar ,dat moet je nu niet slecht opvangen, ik bedoel maar, ik weet dat jij enorm veel vertrouwen in de game hebt, ik wacht gewoon af, pak nu, de game blijkt bij de launch scores te krijgen van gemiddeld 75, niet echt geweldig he,dan is de teleurstelling voor jou heel fel denk ik, je kijkt zo fel uit naar deze game, en bats, niet eens over de 80, ik hoop natuurlijk dat, dat niet zo gaat zijn, we zullen zien.
    Maarja: ik denk persoonlijk dat op het moment dat gta4 uitkomt, het alle andere games in dat genre gaat wegblazen(mss zijn de 4 seizoenen,...enorm fel uitgewerkt, wie weet), maar dat is gewoon wat ik denk, ik wil echt niet als gta fanboy of weet ik veel overkomen, want ik gun anderen de troon ook:)...;)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel te verwachten.
    In draadjes over True Crime werd ook genoeg gepost over GTA, in simracers wordt bijv. ook genoeg gepost over GT4. Denk dat men iets te snel wilt vergelijken met voorgaande toppers, die dezelfde genre hebben.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat laatste filmpje vond ik ook niet zo erg geweldig door de bugs, maar de rest van de filmpjes weten mij toch wel te boeien, en denk wel dat die bugs eruit worden gehaalt, heb er wel vertrouwen in, en nee niet 'enorm' veel vertrouwen, gewoon vertrouwen op de makers. Want ik was ook zo'n persoon die Fable geweldig vond, in tegenstelling tot de mensen die er teveel van verwachte toen d'r tijd. Maarja het is wel de enigste titel naast Kameo waar ik naar uitkijk, denk dat iedereen wel een titel heeft die hem/haar het meeste aanstaat, das logisch. En GTA tuurlijk is het een goeie serie, al was ik SA wel snel zat weet niet precies hoe dat kwam maar ben nu gewoon meer benieuwd wat een bedrijf als Volition ervan maakt. En naar cijfers van gamesites kijk ik al helemaal niet, het is maar net de smaak van een review/preview 'er, wil hem eerst zelf gespeelt hebben, en vel dan me oordeel (en dat zouden meerdere moeten doen in deze topic, niet tegen jou boss bedoelt maar dat snap je wel :) )

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik vond fable ook geweldig, supergame!!! En ja, kameo en deze game staan me het felst aan van de launch(ghost recon stond me het felst aan eigelijk),maar ik wacht gewoon af wat het wordt, deze game, ik hoop het in ieder geval, we zullen zien, maar ik kijk toch wel naar de scores, anuwel ik sommige games zoals dynasty warriors 4...supergoed vind terwijl dat maar in de 70 krijgt,maarja, dat is mijn smaak:)
    we zullen zien wat deze game er van gaan bakken he*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina