1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Laten we maar weer eens echt ontopic gaan met wat info van Gamebiz.com, dit keer iets meer over de stad. :)

2. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

komt deze game nou met de launch ?

3. FabianNL

FabianNL Guest

officieel gezien nog wel volgens mij maar kans is groot dat ie de launch uiteindelijk niet gaat halen

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Eindelijk wat nieuws over de Terretorie's/Gang's. Klinkt leuk. Als er zoveel te kiezen is in deze game hoop ik ook dat je je Gang-Color kan kiezen. Want ik heb geen zin om weer in het groen over straat te gaan. Ik krijg er steeds meer zin in:9

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Denk dat je de kleur wel kan kiezen, alleen al door de hoeveelheid aan functies om je poppetje te maken lijkt mij dat een kleur kiezen van kleding er ook wel inzit. Mischien hoef je je helemaal niet aan een kleur te houden, want je kan in de winkels gewoon van alles kopen, denk niet dat je je aan een bepaalde kleur van kleding moet houden. Volgens mij is het gewoon hoe meer pimp je eruit ziet hoe meer 'respect' je krijgt. Het feit dat de personen om je heen alles onthouden wat je doet, deed me denken aan Fable en das juist erg leuk. :)

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je wel gelijk in. Maar dat bedoel ik niet echt. Ik bedoel de Gang Color die ook je homie's dragen. In GTA SA was dat groen. Dat lijkt me leuk om te kiezen:cool:

7. wolfNL

wolfNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wanneer de officiële website in gebruik wordt genomen

8. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk dat ik deze game moet hebben :D

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Saint's niet hier voor april

Tja spijtige zaak,maar Saint's Row is uitgesteld:
    www.gamed.nl
    Toch een teken dat de game bijlange niet was wat het moest zijn,als we het objectief bekijken.
    Maarja, ik moet persoonlijk zeggen dat ik veel vertrouwen in de game heb verloren, ook van al de filmpjes die ik heb gezien, nu ik er zo bij nadenk, hebben ze iets laten zien wat vernieuwend was, ik denk het persoonlijk niet. Dan begin ik mij af te vragen of er ook vernieuwende zaken in de game zitten.(ik hoop natuurlijk van wel, begrijp me niet verkeerd, ik gun het deze makers nu eens echt he!!!) Maar het lijkt wel gta in een mooi jasje, next gen graphics, uitbreidingen,... allemaal mooi en wel, maar dit zijn de zaken die ik in games a la gta wil zien(heb ik al eens gezegd):
    -de 4 seizoenen moeten er perfect in uitgewerkt zijn
    -Realistische weersomstandigheden, zoals sneeuw(dun laagje tot hopen sneeuw), hagel, storm,... Of felle hitte, als het herfst is ,bladeren die wegdwarrelen,...
    -In verband met het weer, er moet soms een een tornado kunnen verschijnen, ook al zit je midden in een missie(maakt het allemaal veel fijner, spannender), dit zijn zaken die ik in next gen games wil zien.
    -Realistisch modder
    -Als je een maffiabaas uitmoord, dat ze huurmoordenaars inhuren om je uit te schakelen, maar dan echt supercool gemaakt natuurlijk
    -Veel zaken wat je in de game doet, moeten gevolgen hebben in de toekomst
    -Natuur moet veranderen van tijd op tijd
    -Dieren in de game
    -en ga zo maar door, ik denk niet dat Saint's row één van deze zaken in hun game hebben zitten, ik hoop het natuurlijk van wel...

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat van dat uitstellen is niks spijtigs aan, de game kan er alleen maar beter op worden. ;)

Zou leuk zijn idd, en of het erin zit is niet bekend.

Lijkt me wel he, aangezien alleen al SpeedTree mee helpt met de bomen en planten (kijk naar games als Gears Of War, Oblivion) in Saint's Row.

Zou een leuk effect hebben, maar in Nederland komen ook geen tornado's voor. Oftewel niet nodig...

Modder, tja tja tja...het is geen rally game, het zou idd wel een leuk bij effect zijn.

Haha may be zit dit er wel in, aangezien lees volgende qoute maar eens.
    Dit is nog nooit in een game gedaan, maar 1 moet de eerste zijn he. ;)

Dit is 1 van de dingen die wel in SA zit, mensen onthouden dingen die later ook gevolgen hebben voor jou en je omgeving. Ik verwijs je naar een paar pagina's terug waar ik dit al eens heb gepost, dit lijkt namelijk veel op het geen wat ook in Fable zit.

Dit is hetzelfde als seizoenen die verandere, mischien zit het erin, mischien niet.

Niet bekend.

...voor de rest is het nog steeds afwachten, vooralsnog is dit nog steeds mijn favoriet, en gelukkig nog veel meer met mij. :) En Boss mischien verwacht jij wel teveel van de 'next gen', het blijft namelijk gewoon bij een opgepoetste versie van de Xbox idd ja, uiteraard ook meer vrijheid. Maar dat is allemaal 'fine with me'.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja, misschien verwacht ik wel teveel:D, maarja, ik hoop natuurlijk wel dat saint's row enorm wordt:), afwachten maar...:)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Wow, ik heb deze titel net pas even gecheked. Gelijk ook alle trailers. Ziet er heel mooi uit. Alleen de dingen die je hier boven hebt genoemt zullen waarschijnlijk niet werkelijkheid worden. Niet allemaal in ieder geval. Het is teveel van het goede. Dieren passen niet in een Gangster Game... Modder, tja, zou zonde zijn als ze daar veel tijd in staken maar zou een leuk effect zijn.

Tornado's zijn ook overbodig. Kan alleen maar irritant zijn. Na 1 keer heb je het ook wel gezien denk ik:+ Natuur veranderen gaan ze ook niet aan beginnen en hopen sneeuw op de weg gaat ook niet lukken denk ik. De Character moet zich dan heel anders voortbewegen etc.

Zou leuk zijn. Maar ik denk niet dat dit zo gaat worden. Ik ben in ieder geval heel benieuwd. En de uitstelling is alleen maar mooi. Deze game liet duidelijk blijken dat ie nog niet af was en de maandjes uitstellen zullen deze game goed doen. Mijn 360 zal waarschijnlijk ook pas rond die tijd komen dus het komt heel mooi uit. Als Launch titel staat deze Game zo goed als vast.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja zonde dat hij word uitgeschakeld en weet ook niet of ik m nog wel ga kopen maar ik blijf t een toffe game vinden..
    @ boss: ik denk dat de meeste dingen die jij op noemt zoals dieren, realistische modder en tornados de meeste gamers echt weinig boeien maar dat kan aan mij liggen:) maar zo realistisch mogelijk is natuurlijk wel heel cool..

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar modder, als het regent,(zand wordt modder), lijkt me super, ook met sneeuw,...alles wordt zoveel cooler, de gameplay veranderd constant_O_ , en wat ik nog niet vermeld had, en wat ik wel zeker!!! wil hebben is dit:
    De feestperiodes!!!!, Die moeten in dit soort spellen zitten, en heel mooi uitgewerkt dan, vooral Kerstmis dan. Overal sneeuw, schaatsende mensen, Kerstmannen, supersfeer, jingle bell, Kerstmannen die in huizen in breken_O_ ,... :D, dit gaat allemaal zo oneindig ver, maar ze kunnen er zooo veeel coole zaken in stoppen...:)
    Maarja, wat ik allemaal wil: dan moet je al minstens 6 jaar aan dat game werken:D ... Maar in een kleinere vorm, ben ik heel content dan:)

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    De punten die je in deze post pakt zouden idd wel Erg tof zijn!
    En nog niet eens zo slecht bedacht, dat feestperiodes wel gevierd worden in zo'n game :)!
    Mogelijk moet het zijn.
    Tornado's die erin moeten, is dan weer wat overdreven, maar het idee van Regen, en zand dat dan in modder verandert en Sneeuw, klinkt mij ook erg tof in de oren.
    En ook dit...... Zou toch mogelijk moeten zijn.
    Dus meaby, dat ze dit soort elementen tegen die tijd er wel eeens in kunnen stoppen :p

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    toch wil Saint's Row net als GTA geen relastische game neerzetten, maar zich meer richten op actie (en dat neem ik ze zeker niet kwalijk), een realistische free roaming game komt deze generatie heus nog wel. Maar deze dingen die Boss noemt moet je niet in een arcade game als deze verwachten vind ik. :)

17. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha mafkees. Dat gaat toch allemaal niet. Er zijn genoeg andere dingen waar ze zich op moeten richten. Eerst al die Bug's fixen. Heel het Gang gebeuren in GTA San Andreas was ook niet echt spectaculair was ook niet echt bijzonder. Daar mogen ze van mij ook wel iets mooi van maken. Perfecte A.I.. Die dingen moeten allemaal goed in elkaar zitten. Als het weer net zoals in SA gewoon afwisseld ben ik blij. Al die hopen sneeuw enzo hoeven er niet in.

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zo bij Oblivion, en dat spel is groter en gedetailleerder.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar komen er nou wel boten,motors en vliegtuigen in? want veel mensen zijn dat gewend nu van gta en zelf lijkt het me dan ook veel leuker.

20. FabianNL

FabianNL Guest

er komen iig geen vliegtuigen in. Boten en motors zijn onbekend dat ik weet... boten zijn iig wel gezien op plaatjes maar van motors heb ik zelf nog niks gezien... Ik hoop het wel want daar zit ik ongeveer constant op in GTA:confused:A

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina