Tja spijtige zaak,maar Saint's Row is uitgesteld:
www.gamed.nl
Toch een teken dat de game bijlange niet was wat het moest zijn,als we het objectief bekijken.
Maarja, ik moet persoonlijk zeggen dat ik veel vertrouwen in de game heb verloren, ook van al de filmpjes die ik heb gezien, nu ik er zo bij nadenk, hebben ze iets laten zien wat vernieuwend was, ik denk het persoonlijk niet. Dan begin ik mij af te vragen of er ook vernieuwende zaken in de game zitten.(ik hoop natuurlijk van wel, begrijp me niet verkeerd, ik gun het deze makers nu eens echt he!!!) Maar het lijkt wel gta in een mooi jasje, next gen graphics, uitbreidingen,... allemaal mooi en wel, maar dit zijn de zaken die ik in games a la gta wil zien(heb ik al eens gezegd):
-de 4 seizoenen moeten er perfect in uitgewerkt zijn
-Realistische weersomstandigheden, zoals sneeuw(dun laagje tot hopen sneeuw), hagel, storm,... Of felle hitte, als het herfst is ,bladeren die wegdwarrelen,...
-In verband met het weer, er moet soms een een tornado kunnen verschijnen, ook al zit je midden in een missie(maakt het allemaal veel fijner, spannender), dit zijn zaken die ik in next gen games wil zien.
-Realistisch modder
-Als je een maffiabaas uitmoord, dat ze huurmoordenaars inhuren om je uit te schakelen, maar dan echt supercool gemaakt natuurlijk
-Veel zaken wat je in de game doet, moeten gevolgen hebben in de toekomst
-Natuur moet veranderen van tijd op tijd
-Dieren in de game
-en ga zo maar door, ik denk niet dat Saint's row één van deze zaken in hun game hebben zitten, ik hoop het natuurlijk van wel...
Klik om te vergroten...