1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gecheked. En het ziet er zeker mooi uit! Graphics ook dik in orde. Alhoewel je soms nog wel eens een klein bugje ziet. Maar gelukkig hebben ze nu de tijd om de Game dik in orde te krijgen en alle bugs te fixen. Het eindresultaat word volgens mij heel wat. Alleen verwacht ik de komende tijd wat meer van het ingame materiaal. Dat kan beter, en daar gaat het eigenlijk om. Maar dit word waarschijnlijk m'n Launchgame. Zo niet, dan GR3 maar dat doet er niet toe:+

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ben ik het helemaal mee eens idd, al moet ik er wel bij zeggen dat vooral de eerste screens oud waren alleen dan wel in een 720pt versie. :) Vandaar dat er ook wat tussen zaten die minder waren, maar vind het er ook nog steeds heel interresant uitzien. Al ben ik wel benieuwd of je toch ook in andere voertuigen kan dan alleen auto's, hier heb ik namelijk nog niks over kunnen vinden, en dat zou jammer zijn vind ik. Denk dat de stad wel erg groot is, en dat er heel wat in te beleven valt. :)

En idd ook de laatste ingame filmpjes waren niet al te best, op grafisch vlak wel maar veel bugs en dat was jammer. Maar zoals je al zei ze hebben gelukkig nog even de tijd. Heb echt zin in deze game, mijn reden voor een 360 toch wel een beetje. :)

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dit spel wordt geen launchgame Berrie!

Hij is verschoven naar 2006

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, weet ik. Maar ik bedoel het in de zin dat het voor mij een Launch Game is. Ik haal de 360 nog niet bij de release. Zoveel centjes heb ik jammergenoeg niet. Het word volgend jaar en dan haal ik Saint's Row er waarschijnlijk bij.

Jep, heb je gelijk in. Alleen hebben we wel al een boot gezien. Maar verder weten we er niks van. Als auto's de enige vervoersmiddelen zijn vind ik dit een heel groot minpunt. Van de Xbox 360 verwacht ik toch minsten verschillende voertuigen en dan vooral motors. Het belangrijkste voertuig na auto's vind ik.

Maar mischien hebben ze de game o.a. uitgesteld om dingen als die overige voertuigen die er nog in moeten komen nog in de game te proppen. Mischien dat vandaar het verkeer er ook een beetje ongeregeld uitzag in die trailers.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Alleen auto's zou voor mij het ook een heel stuk minder maken. En raar dat ze daar niks over zeggen (over andere voertuigen), mischien (en dat hoop ik) dat ze dat idd in deze maanden die ze nog hebben erin stoppen. Want motors enz horen er idd ook in, net als vrachtwagens.

Saint's Row, a gangster action title from Volition, is now slated to arrive between April and June 2006.

Oftewel we moeten nog wel een tijdje wachten :mad:

Ik denk dat ze hem uitstellen, om te kijken hoe het uit gaat pakken met de launch van de 360. En dat ze mischien gewoon nog de vliegtuigen erin willen stoppen. We zullen het zien.:cool:

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, dat is heel wat. Rond die tijd zal ik m'n Xbox net hebben denk ik:cool: Ik denk dat ze hem nog langer hebben uitgesteld omdat ze er ook achter zijn gekomen dat ze nog meer uit de Xbox 360 kon halen. Uit de Trailer's bleek wel dat er meer mogelijk was hoewel het er natuurlijk goed uitzag. Hopelijk komen nu ook de vliegtuigen etc. erin. Ik vind nu dat we een hele goeie game mogen verwachten.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vind ik ook, want dan hebben ze er wel genoeg tijd voor gekregen en verwacht ik geen TrueCrime game. Zo ie zo vind ik het nog steeds een naaistreek van MS, om de makers als het waren dwars te liggen, met de regel dat ze ook aan die Core versie moeten denken, die zoals we weten zonder HD werkt. Vliegtuigen enzo lijken me juist zo koel, net als boten. Die lucht en het water is er toch niet voor de sier zou je denken. :confused: Zou erg jammer zijn als de makers er niet de game uitkunnen halen, die er eigelijk wel had kunnen zijn.

9. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog nieuwe informatie over deze game beschikbaar?
    Ik zou graag wat meer willen weten over de multiplayer, lijkt me echt heel gaaf worden.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee is nog niks nieuws over jammer genoeg, ik hou de game goed in de gaten, en als er nieuws is dan post ik het wel. De multiplayer mode schijnt een co-op mode te worden, das wel leuk juist. :)

11. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut. Heb er nu al zin in.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ]Nieuwsssss!!!!

KLIK

AA is niet mogelijk in bovenstaande screenshots!

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, best aardig om te lezen, maar over het algemeen toch dingen die al bekend waren. :)

Wel goed dat ze de boel hebben verschoven.. Zo te zien moet er nog wel het een en ander gebeuren, vooral op grafisch gebied. Ben nog steeds enthousiast over de game.

14. FabianNL

FabianNL Guest

Staat idd niks bijzonders in, maar toch altijd ff leuk.
    Gewoon een normaal updatetje waar verder niks in duidelijk wordt, behalve dat alels er nog steeds hoopvol uitziet. Gewoon afwachten dus maar weer :)

15. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk weer nieuwe screens en tekst..

Jammer dat die er niet is met de release van de 360!

16. FabianNL

FabianNL Guest

Zolang ie er beter op wordt zal je waarschijnlijk verder niemand er over horen klagen ;)
    Zijn nu, voor mij iig, toch genoeg goede en leuke launch-games, ben dus blij dat ze deze ff uitgesteld hebben zodat ze alle verwachtingen waar kunnen maken.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    yups daarbij hoop ik dan ook wel dat ze de vliegtuigen, en plannen die ze hadden (VOORDAT DE CORE VERSIE ER WAS) nog tot uitwerking kunnen brengen. Want iets waar Saint's Row ook bekend van is (geweest) is dat het geen laadtijden had. Maar ook dit is veranderd door de Core versie. :{

Maargoed ze hebben dus nog tot Juni 2006 de tijd, lang wachten dus...als het maar het wachten waard word.

18. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn heb net de thread eens goorgeleze en nu de filmpljes enzo nog maar gezien en ik kan niet wachten op deze game :eek:

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat nieuwe screens.

De AA staat weer eens uit zoals je kan zien, hopelijk binnenkort wat betere screens....

Hier de rest.

20. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Voor als nog blijft die game vet...ik moet deze echt hebben!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina