1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt mij idd ook zo.
    Aangezien dat hetzelfde Genre is.

Ben benieuwd naar de DEMO, en hoop dat die dan ook echt met Kerst komt.
    Hoop wel dat je ook wel IETS kunt doen, en niet twee straatjes in kunt lopen....

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb echt weer zin in zo'n soort spel. Heb sinds m'n 360 geen zin meer om m'n PS2 aan te zetten om GTA te spelen (doet pijn aan m'n ogen;)), dus ik hoop dat het wat gaat worden. Alleen wat ik ervan gezien heb is wel heel erg nagemaakt van GTA allemaal. En het is wel jammer dat het weer die ghetto, gansta shit is. Waarom niet gewoon Rusland ofzo?

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ben ik het opzich wel mee eens idd, word ook die gangsta shit zat. Het scheeld wel dat je nu echt je hele personage kan aanpassen, maar hopelijk gaan ze een keer wat orgineels doen in bijv. Rusland idd. En hoewel mensen ook nog steeds de game als een slechte GTA rip zien moeten ze zelf weten, van mij hoeven ze hem niet te kopen ik doe het toch wel ;) Mischien alleen niet als blijkt dat het complete bagger is, maar als ik zo alle sites mag geloven DIE DE GAME HEBBEN GESPEELD (ja even caps lock aan voor de mensen die denken dat ze door screens/filmpjes al een game moeten afkeuren) word het dat niet. En ze zijn er juist allemaal heel positief over :) dus ik denk dat het wel goed komt.

4. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Mja beter komt de demo 1 deze dagen...hij zou misschien gereleased worden tijdens kerst!

5. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    het is nu 1e kerstdag..... wacht nog steeds :p

6. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je nog lang wachten:p

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja ik denk het ook idd, wat ik hier al eerder poste was dat het niet een echte bron was, dit berichtje van dat er mischien een demo met kerst zou komen was dan ook alleen maar gezegt door mensen die het hoopte. Maarja aan de andere kant ook maar beter dat ze geen demo geven waar allemaal bugs enzo inzitten, want dan hebben al die GTA groupies weer wat te zeiken op Saint's Row. ;)

8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er dope uit , wanneer komt ie uit ??

ik speel nu GTA Liberty City Stories :)

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Okeej dit is de laatste keer dat ik het zeg, de game staat geplant op verschillende sites voor april/juni, er is ook een site die zegt dat het mei word. :)

Voortaan graag even de topic een stukje door lezen, het is namelijk al erg vaak gevraagd.

10. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    LOL

Vooral de online multiplarer lijkt me wel vet in deze game. Echt met bendes elkaar afknallen_O_

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

wannabe gta :9

12. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja beter goed gejat dan..
    En ik denk serieus dat gta een serieuze concurrent heeft met Saints row. De graphics zijn in ieder geval beter en de omgeving is iig groter. Kan wat worden dit en ik denk dat het ook wat gaat worden met online multiplayer. En de singleplayer ook natuurlijk*)

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk zijn de grafics beter en de omgeving groter, dit is de 360. Waar ik mij vooral over verbaas is dat er geen vliegtuigen inzitten. Dan vond ik altijd het leukste bij de GTA serie. Ik denk dat het wel een goed spel wordt, maar geen serieuze concurrent voor GTA.

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog altijd niet zeker dat ook The Godfather van EA een grote stad heeft...hier zie je de grootte al in de filmpjes en screens

15. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Dat er geen vliegtuigen inzitten komt door het geweldige plan van ms om twee edities te maken van de 360 .(core en premium) Omdat er voor het laden van de gebieden ruimte op een hardeschijf nodig is zou dit spel dat niet speelbaar zijn voor de core-editie.. bronnetje alhier

16. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de ps2 had ook een memorycard en daar kon je ook vliegen!! Ik snap niet wat het probleem is!
    /Edit: *leest de bron. Aah, dvd drive niet snel genoeg, kut core versie ook :mad:

Laatst bewerkt: 26 dec 2005
  17. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu 2e kerstdag, en nog steeds geen demo ...

18. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik probeer te zggen is dat toch wel degelijk een concurrent voor gta kan zijn hoor. En btw de makers van gta staan niet echt bekend om hun graphics want laten we rieel zijn. De graphics van gta zijn altijd bagger geweest, maar dat zegt niet dat de gta games slecht waren, integendeel, ik vond ze super. Maar toch zie ik wat in dit project van saint's row en daarom zeg ik dat dit een echt tegenstander van de gta reeks kan worden;)

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Boxanna
    je kan ook overdrijven he |:- de graphics van gta waren redelijk dus ook niet goed of geweldig , maar wat GTA een dikke succes maakte was gewoon de gameplay. En als ik dus kijk naar de laatste jaren waarin ontwikkelaars met een ''kloon'' komen en zelf van tevoren zeggen dat het een speciale game gaat worden en dat wanneer de game uit is gewoon dik afgekraakt worden in magazines enz dan geloof ik de laatste tijd niet meer in de zogenaamde klonen. Voor mij bestaat er maar een en dat is GTA, punt!! en zie ik Saint's Row niet echt als een concurrent en laten ze ons gewoon meegaan met de hype. Maar ik heb zelf wel zin in deze game denk ik zodat ik nog wat afwisseling heb :p

20. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind gta ook een goede game, en dat zeg ik ook, maar laten we rieel blijven. De graphics van gta zijn nou eenmaal niet goed. Persoonlijk vond ik gta: sa voor de ps2 (ook voor de xbox eigenlijk) gewoon om te schamen, die graphics dan. Maar die gameplay verdient echt een dikke 10 en ik speel SA nog tot de dag van vandaag. En mijn menig is dan ook zeker dat Saint's row een serieuze tegenstander is voor de gta reeks_0/ :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina