1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

ja dat is jou mening, net zoals de meeste dachten dat driver 3/true crime een geduchte concurrent zou worden voor Gta terwijl deze games ervan langs kregen op gamesites/magazines _0/

2. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man echt kut en Full Auto zou ook komen en is er ook niet...enigste wat nieuw is is op de Amerikaanse server een mission impossoble 3 trailer :'-( maar ja zie liever een demi van Saint's Row!

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt dom dat amerikanen de leuke dingen krijgen :mad: Market place moet gewoon elka dag worden opgedate.

4. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens er is al bijna 2 weken niks gekomen kwa demo of trailers

5. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is ook idd mijn menig._0/

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je hem eigelijk op de amerikaanse server zetten??

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    een net passport aanmaken met een amerikaans adres en dan op je xbox ook aanmelden met dat passport

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

@boxanna
    dream on _0/

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja nu is jouw mening inmiddels ook wel duidelijk hoor. :{

Ik kijk ook naar deze game uit. Totdat GTA met een nieuw deeltje komt zal SR er echt wel dik overheen gaan.. Dit is m'n verwachting in elk geval.. :)

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Goiz
    ja deze game zal op grafisch gebied over GTA heen walsen(dat is ook logisch he), maar de gameplay?? dacht het niet

maar ik hou deze game wel in de gaten

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Over de gameplay valt genoeg te mekkeren hoor. Ik heb even geen zin om te zoeken, maar ik geloof dat Orcrist daar een aantal argumten over had opgesomd in deze thread waar ik dan weinig aan toe te voegen heb :cool:.

Je moet er van houden. Ik vond het iig wel oke (as in vermakelijk). We zien wel wat SR op gameplay-gebied gaat doen.

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik hoop van deze game dat de voertuigen wat realistischer zullen rijden als in gta, daar is het echt pure bagger. En een cockpit (hoe schrijft men dat? :confused:) view is ook wel gewenst.
    Ik kijk in ieder geval heel erg uit naar deze game en beoordeel op de review wel of ik hem ga halen of niet. enig nadeel is dat we nog zoooo lang moeten wachten en er is ook nog geen alternatief voor de 360 en die gaat ook niet voor saints row komen.

13. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel kan NO_WAY gta verslaan.bij dit spel kun je nie eens vliege omdat de 360 hdd problemen heeft dus en bij gta vond ik vliegen tocht wel t luykste aspect ...k w8 dus liever op gta4

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Uuhm :{ :{ eerst maar eens een typcursus volgen?

Dit spel word WAY BETTER dan GTA. }:]

Edit: kunnen mensen eens ophouden, met gelijk het spel gaan vergelijken met GTA, idd ja het is ook een freeroaming game. Dat weten we allemaal... *zucht*

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Is eigelijk wel een beetje logisch dat mensen de game met gta gaan vergelijken. Ik bedoel, de game lijkt gewoon enorm fel op san andreas(hip hop, gangsta,...) Maarja, dat de mensen conclusies trekken is natuurlijk wel verkeerd ja. In ieder geval als Saints row uitkomt(april,mei,...?) heeft het toch geen echte concurrentie, aangezien er dan geen andere next gen game in dat genre is, dus hebben de ontwikkelaars niet te vrezen voor gta...

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja maar ik dacht dat we dat hele verhaaltje wel al hadden gehad, want als je de 2 naast elkaar zet moet iedereen toch in zien (met uitzondering van de vliegtuigen) dat Saint's Row gewoon meer te bieden heeft.

Okeej voor alle mensen die niet weten wat ik bedoel, hier komt mijn zicht dan op de beide games.

Saint's Row:
    Voordelen t.o.v Gta: Onlineplay (zowel co-op als Live!), Meer vrijheid (Personage bouw, winkels overvallen, auto tuning bij alle auto's, en veel meer dingen die custimizable zijn etc etc) Veel 'beter' schade model (konden jullie allemaal zien in de filmpjes) Ragdoll physics is gewoon cool, Betere Grfx (logisch of niet, toch is het zo). ps. Uiteraard baseer ik dit op alle filmpjes en interviews die ik gelezen en gezien heb. ;)

GTA:
    Voordelen t.o.v Saint's Row:
    Naambekendheid (?!), Makkelijke gameplay (al jaren hetzelfde, niks mis mee maar wat vernieuwing zou welkom zijn(persoonlijk)), Vliegtuigen....

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh the irony...

Excess Denied:
    GTA heeft een bepaalde sfeer die gecreeƫrd wordt door de klasse voice-acting, door de manier van cutscenes samen te stellen. GTA heeft niet de beste graphics maar alles wordt mooi in beeld gebracht en de soundtrack werd niet voor niks bekroond met verschillende prijzen.

Als ik de in-game videos bekijk van Saint's Row kom ik niet in die 'gangsta' sfeer. De characters zien er niet klassevol uit, het zijn precies ronde marjonetten die proberen gangsta te zijn. Kijk maar naar het aanbod van auto's in de game: lowriders en getunede sportbakken en hier en daar een gewone wagen, dat is dan ook het enigste dat ik gezien heb in die filmpjes.

Hetzelfde probleem ook met The Godfather van EA, die filmpjes stralen werkelijk niks uit, de animaties zijn overigens erg houterig.

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ooit van sarcasme gehoort? ;)

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het nodig vond om die reply te editen en je standpunt verder te verklaren...dat zegt veel over de kwaliteit van je sarcasme. Maar omg, dit is zo boeiend.
    Nee, laten we het over de game hebben.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat mag jij vinden, van een spel wat nog niet af is, en over ruim 4 maanden pas uit gaat komen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina