Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan natuurlijk zo zijn, ik hoop het toch voor hun, eerst geen vliegtuigen en dan een klein aantal voertuigen. Ook vond ik het aantal voertuigen op die enorm brede wegen erg triest. De gast die in die filmpjes (van xboxyde btw) reed had geluk als hij 3 auto's om de 100 meter tegenkwam, maargoed.

Als je het had over The Godfather, dan ben ik het niet met je eens. Het is nu eenmaal EA, en dit is wel de eerste keer dat ze zo'n project ontwikkelen. De filmpjes die te downloaden waren op xboxworld.nl waren ronduit belachelijk te noemen, weinig interactiviteit, ipv cutscenes, realtime 'gesprekken' die er niet uitzagen...en ik zie het geen speelduur hebben van 20+ uren van GTA hoor.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee ik had het niet over The Godfather want daar ben ik het met je eens, die game straalt gewoon weg niet de goeie sfeer uit wat juist wel zo goed was aan de films.

De filmpjes van Xboxyde.com die heb ik ook gezien, hoewel er duidelijk door de makers opgewezen werd dat dit een hele erg vroege build was. Maar ik vond idd ook dat het er heel rustig uit zag, maar dit heeft allemaal te maken met de maanden die ze nog nodig hebben (hoop ik) want dit spel zou voor mij gewoon de reden zijn om een 360 te kopen, en zovele met mij die uitkijken naar deze game. De voertuigen zouden zo rond de 80 zitten (met downloadble continent niet mee gerekend). Maargoed we zullen het zien of dit spel wat word, ik kijk er nog steeds erg naar uit.

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wel netjes, heb hier alleen geen geluid (school) maar de feeling is er nog niet echt, zo op het eerste gezicht.. Al loopt het wel redelijk smooth.

5. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ja lopen ziet er goed uit de grafics ook de omgevingen en andere personages ook!

OOK ! OOK!

6. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Wow zeker wel een vette trailer. Ik denk dat ik dit spel wel ga halen, is denk ik de moeite wel waard!

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    yups ziet er wel okeej uit, toch nog veel oude beelden erin. Trailer staat niet voor het eind product (denk ik/hoop ik). Aangezien de straten nog steeds niet echt druk zijn...

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd Excess-Denied.
    Dat valt mij ook constant op, wanneer ik een trailer van dit spel zie.
    De straten zijn gewoon f*cking leeg.
    En ik hoop dat dat wel vermeerdert.

Verder ziet het er idd wel smooth uit, en is dit ook voor mij nog altijd een titel om in de gaten te houden.

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik vond de trailer eigenlijk niet bijzonder.. vind dat ze niet superveel progressie hebben gemaakt sinds de vorige filmpjes.. beetje balen...

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, had reacties nog niet gelezen. Maar idd. Lege straten vielen mij ook meteen op. Het zag er een beetje suf uit eigenlijk..

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    http://screenshots.teamxbox.com/gallery/1217/Saints-Row/p1/

je kan veel zeggen maar superstrak is het wel..
    en tsja bij gta is het altijd druk op de straten..

Article
    http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1258/Saints-Row/p1/

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het bij saint row ook druk op het straat gaat worden.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je nu imo nog helemaal niet zeggen.. Ik HOOP het wel, daar niet van, want zoals het er nu uitziet, vind ik het wel gaaf.. Maarja, of het ook lekker speelt, dat moet ik nog zien.

14. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Wel droog dat je jezelf in dit spel voor de auto kan gooien, en diegene kan 'aanklagen'. 8)

had laatst een trailer gezien van Saints waar je met een paar gasten in een auto zit, en de auto knalde ergens tegenaan waardoor degene die naast je zat dwars door de vooruit vloog. 8) goeie physics dus. zal even kijken of ik die trailer kan vinden.

Hier dan de trailer:
    je moet de Gameplay movie 1 hebben.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/saintsrow/media.html

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dats echt teh gangsterlijk :p
    Dat opzich is al een reden om dit spel te kopen 8)

Dit is mijn leet post \o/
    Daar drinken we er eentje op

16. mars15

mars15 Guest

Dit spel ga ik echt halen. Wat is het mooi zeg.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit spel ziet er mooi uit en zal dan ook wel leuk zijn..

Ik zal alleen de GTA humor & verhaallijn missen..
    Maar goed GTA komt ook op xbox360...

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via die Gamespot trailers ook een normaal formaat krijgen. Bij het gewone schempje moet je een vergrootglas pakken en bij Switch to Fullscreen Mode is het té groot waardoor je het niet meer kan zien...

Ik ga deze game in ieder geval wel halen. Ik ben er nu al heel enthousiast over en hij word dus alleen nog maar mooier/beter. Het is ook echt mijn soort spel. Deze game word top! (Voor mij dan in ieder geval:p)

19. Ceastro13

Ceastro13 Momochi ZaBuZa

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die filmpje grappig wanneer die character een auto opblaast en dan komt er een wiel op zijn hoofd:D dan pleurt ie op de grond niet zo onrealistisch dat ie blijt staan dus hopelijk komt ie bij mij in de collctie alleen nog weten wanneer die uitkomt

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Waarom lees ik alleen op deze site dat de game is uitgesteld naar September en niet op andere betrouwbare sites zoals IGN...?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina