1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

die screens zijn erg ja, maak jij er een topic voor ?

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    2 days to vegas, heb ik wel eens van gehoord, wanneer zou die uit komen?

3. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben nog geen publisher....

4. Re4zeN

Re4zeN Unleash the beast

Leuk Bevonden:
    0
    die nieuwe trailer op homepage is anders ook aardig vet!

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    De Screenshots ja. De Screens van Saint's Row ook vind ik. Maar als je ingame filmpjes bekijkt kom je een aantal bug's tegen. 2 Day's to Vegas is nog lang niet uit.

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    oh..zijn er ingame filmpjes van 2 days to vegas ja?
    moet ik wel ff zien;)

7. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak ff een topic van 2 days to vegas ofzo ipv deze topic vol te lullen over dat terwijl het niet bedoeld is

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja is idd een beter idee, deze game ga ik denk ik wel halen, lekkere sfeer goede grafix, hopelijk evenveel glitches als in GTA:confused:A (was altijd wel mooi vond ik). en ONLINE!!

9. mars15

mars15 Guest

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. De online functie zal veel mensen interseren. Mij dus ook. Ik ben benieuwd of het wat is die online functie. Maar ik kan me niet voorstellen dat die tegen gaat vallen. Dit is iets wat iedereen al heeft gewild. Online met een boel mensen in een stad kloten. Plus Co-Op.

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat was niet ingame, evenmin als de screens die ervan uitgebracht zijn. Pre-rendered...maargoed Saint's Row gaat eerst uitkomen, hoewel het nog wel erg lang duurt, mischien in de tussen tijd komt er al een andere free-roaming game, maarja halen doe ik deze zoiezo.

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Het enigste probleem wat ik met Saintsrow heb is de uitgever thq, niet dat de producer dan slecht is maar the outfit heeft me toch een zuigvermogen. En het andere probleem met saintsrow is dat ie nog zo laat in het jaar komt, wanneer de concurrentie het hoogst is.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij ook jah.
    Dit leek de perfecte launch titel te zijn.

Maar langzamerhand, komen er betere games uit in het najaar.
    Ook nu er concurrentie als 2 days in Vegas enz. er komt....

Toch blijft dit een titel om in de gaten te houden! :)

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja maar zoals je al zegt is THQ alleen maar de uitgever, en heeft dus niet veel temaken bij het developings gedeelte. Volition is daarvoor verantwoordelijk, dus om nou doordat The Outfit erg tegenvalt tedenken dat Saint's Row dat ook gaat doen is een beetje voorbarig.

Maar idd het had veel beter geweest als dit een launch titel was geworden, oftewel ze hadden wat eerder aan de game moeten beginnen, en hem dus niet nu al zovaak uit moeten stellen.

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat de Game nog niet uit is. Er moest nog veel gebeuren. De Game zal ook nog niet veel conurrentie hebben tegen de tijd dat ie uit is. 2 Days to Vegas komt daarna pas, dus was het beter dat hij uitgesteld is. En GTA is nog ver te zoeken dus dat komt wel goed.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik bedoelde er dan ook mee dat 'buiten het feit om dat de game op dit moment gewoon weg niet af is' dat het in Saint's Row positie het als Launch game erg goed had gedaan, ik denk dat het dan zoiezo wel 1 van de meest verkochte launch games was geweest. En als ik alleen al vanuit me eigen perspectief kijk was/is dit nog steeds de reden voor mij om een 360 tekopen, de rest van de launch games vond ik niet boeiend. :)

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Huhm ik denk niet dat deze game het meest verkocht had bij de launch hoor, het heeft lang niet zoveel naamsbekendheid als GTA. En verder had de game ook goede concurrenten als Cod2 en PDZ, en met name de eerste is de best verkochte 360 game in Amerika

18. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar de rest van de games bij de launch is dat wel logisch jah :p.... Ik vond ze bijna allemaal zuigen.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd en dan niet te vergeten de mensen zie PDZ hadden gekocht, en van een 'koude kermis' thuis kwamen hehe :p

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat zal wel, maar de game is best goed verkocht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina