1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
  2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    K*T! Ik had bij de eerste keer m'n leeftijd niet geselecteerd en gewoon op Enter gedrukt. En nu kan ik m'n leeftijd niet meer invullen en heb ik dus ook geen toegang|:- :+

Ik was net zo benieuwd:+

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt goed uit, ik wil de reviews! wanneer kom hij eigenlijk uit?

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het er toch ook wel strak uitzien ja. Eerst was ik niet zo enthosiast, maar nu toch wel! :9
    En Berrie, zo'n site is jouw IP na een dag al weer vergeten ;)

5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    April/Juni 2006 staat in de openingspost.

Ik wil ook graag een review zien! Het spel zal wel weer afgekraakt worden, als een slecht GTA aftreksel. Maar dat maakt mij allemaal niet uit, ik haal hem toch wel (net als bij driv3r, en die was ook leuk om te spelen).

6. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is al een heletijd bekend, was alleen vergeten de openingspost aan te passen, voor de zoveelste keer de game staat in de VS geplant op 1 augustes (wat ze waarschijnlijk niet gaan halen) en in de EU voor september.

@Vassie
    De boxart is wel op ware grote, je beeldscherm is anders als dat jij hem uit zou printen (lees: resolutie aanpassen) :)

@Boss
    Tja ik ga liever een freeroaming game dan de games die jij noemde, ook al zullen ze mischien (ook al kan je dat eigelijk niet vergelijken) er mooier uitzien, want zoals jezelf ook al aangeeft gaat het hier meer om de gameplay.

De Saint's Row site is ook al enige tijd in de lucht, dus ook niet echt nieuw meer en was ook al een paar pagina's terug gepost. :)

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ER ZAL DUS OOIT EEN DEMO VAN SAINTSROW OP MARKETPL KOMEN :)

Jacques Hennequet, senior producer for Saint's Row, has confirmed Volition's plans to release a large demo of the game on Xbox Live Marketplace. In an interview with MSXBOX World, Mr. Hennequet was asked if they plan to release a demo of Saint's Row. He responsed:

Absolutely. Stay tuned for the date and the contents. It will be a very large demo.

In the interview, Hennequet also discussed different aspect of the game including the neighbourhoods of Saint's Row, the use of the Xbox 360 hardware, multiplayer modes and other gameplay-related topics.

9. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als deze zo goed zou worden als de GTA series incl. betere graphics en live dan belooft het nogal wat.
    Hoop dat de demo snel komt.

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die spel in godsnaam uit. Ik zie bij vele sites staan september 2006 en hier mei ??? 2006. Weet er iemand iets meer van???

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    De kleuren zijn wat te kleurig, ik vind het nogal tegenvallen omdat die alleen op de Xbox 360 platform komt, en dat die juist dan veel mooier moet zijn zoals Gears Of War en PGR3.

12. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk vind ik gta een van de lelijkste games maar tegelijk ook weer een van de vetste. bij een game als saints row boeien de graphics niet zoveel, en saints row ziet er helemaal niet zo slecht uit. het ziet er zelfs best goed uit, en natuurlijk meot je het niet vergelijke met gears of war of pgr, het is een ander type. zoon graphics met zoon groot gebied. zou wel vet zijn maar doe mij maar zoon prachtige gameplay.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Waar heb je dit in godsnaam vandaan? Want hier staat nergers meer (of in hele oude posts) dat het in mei zou zijn. :)

EIND AUGUSTES / BEGIN SEPTEMBER!

14. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  15. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de trailers wordt gezegd Coming soon.
    Wanneer is soon want augustus/september vind ik niet Coming soon.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.777
    Waarom zeuren mensen hier altijd over de graphics van dit soort spellen? Met zo'n grote wereld kan je geen ubergraphics hebben als die andere games, of je wilt een framerate van 2 fps hebben |:-

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als de graphics minder zijn,maar de wereld heel uitgebreid, veel interactie, weersomstandigheden, en weet ik veel wat nog allemaal, hoor je mij niet klagen:).

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

ik kijk sowieso wel uit naar deze game aangezien ik GTA voor een tijdje even niet meer hoef te zien. En ja hoe meer van zulke games als deze hoe meer variatie ;)

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan je wel uber graphics in een grote game hebben, waarom zou dat niet kunnen, Quake 4 heeft ook grote buitenlocaties en die graphics zijn wel beter dan wat ik tot nu toe nog hier gezien heb.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar wat heb je aan graphics als er niets interactief is. Zo haatte ik het vroeger met unreal 2 enzo, dat er niets interactief was, schiet een bom op een muur en het is zwart, wtf! Er moet interactie en shit zijn:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina