1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Driver 3 zag er ook goed uit, maar de game was toch echt bagger.....

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, zoals Boss al aangaf...
    Het gaat gewoon ook om de gameplay en dat er interactie in zit. Zolang dit niet werkt, houdt het al gauw op.

Zie Driver idd als goed voorbeeld.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics van de GTA games waren ook van laag niveua. Maar het is uiteindelijk wel de beste in z'n genre. En gewoon een super game. Ik hoop dat ze met Saint's Row hetzelfde gaan doen. Ik ben heel benieuwd. En welke release staat nou vast? Komt hij nou nog in de zomer?

4. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, dit is echt 100% gameplay, als je GTA SA vergelijkt met Soul Calibur op de ps2 slaat dat ook nergens op, als het maar lekker speelt!

5. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook al een tijdje te wachten op dit spel. Zal zeker het assortiment aan games voor de 360 opfleuren. Of hij nou beter is dan GTA weet ik niet. (weet niemand eigenlijk). Vind GTA eigenlijk al een betje uitgemolken. Zit ook niet echt op de nieuwe te wachten. Heb ik liever dit spel.

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja GTA mag dan wel een uitgemolken franchise zijn maar de game verkoopt wel als warme broodjes :D

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn minder belangrijk dan de meeste mensen denken. Het is natuurlijk mooi mee genomen maar de gameplay krijgt voorang. Hopelijk is dat hier ook zo, want ik ga deze game zeker te weten halen.

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan of de graphics belangrijk zijn:
    Bij een RPG gaat het vooral om de gameplay en het sfeertje.
    Bij een Shooter zijn de graphics wel belangrijker dan andere genres, maar erg goede graphics is nou ook weer niet een noodzaak.
    Bij GTA en misschien ook bij Saint's Row zijn graphics ook niet belangrijk, als de gameplay maar heel erg goed is. Dat is het geval bij GTA: SA en misschien ook bij Saint's Row.

9. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    driver was nog wel leuk. vooral vanwege al die oude bakken, prachtig _O_

10. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    enige waarvoor ik m nog wel eens opstart is voor de bullettime als je in een auto rijdt/springt... Ik ben nooit verder gekomen op een bep. punt met een achtervolging en toen was het hele spel niet meer leuk

11. mars15

mars15 Guest

coming soon staat er, maar wat is soon ;)

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    saint's row staat gepland op september. De meeste spellen komen zo'n beetje dan uit. Lijkt me wel een tof spel. Graphiqs zijn zeker niet onder de maat.
    Wat ik wel belachelijk vind aan die spellen zijn rocketlanchers en flamethrowers enzo. Beetje overdreven.

GTA moet het ook van de naam hebben. GTA 3 was vet. Vice city minder. San Andreas had een leuk sfeertje beter dan vice city niet dan 3.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    San Andreas (GTA) en Saint's Row hebben als enige het FR genre met elkaar gemeen, voor de rest hoef je in Saint's Row niet perse 'Urban' te zijn (door de ongekende grote custimizable elementen in de game), daar ben ik blij om. En ja er zal heus wel meer vrijheid zijn dat werd al duidelijk uit de trailers/ingame videos. Op de release datum ga ik maar niet meer in want dat kan je ook op de eerste pagina van deze topic lezen. :)

En persoonlijk vond ik Vice City leuker om te doen als San Andreas, maargoed das een kwestie van smaak. :)

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja ik vond Vice City dus ook veel leuker dan GTA San Andreas....

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze even leuk, maar Vice City is niet zo uitgebreidt en er valt dus minder te doen. GTA: SA is dus beter naar mijn mening.

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

De sfeer in Vice City was veel leuker, precies dat tachtige jaren sfeer. Bij San Andreas was het alleen maar ghetto hier, ghetto daar en alleen maar f*ck, f*ck en nog eens f*uck. Maar uitgebreid was het zeker :)

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd de sfeer was erg vet in Vice City precies de sfeer die een serie als Miami Vice ook had. Van San Andreas en z'n sfeer moet je houden, mijn ding was het niet, maargoed het was geen slecht spel.

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verder dan Los Santos ben je niet geraakt zeker?

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Och je hoeft mij dat niet wijs te maken hoor, want ik heb de game uitgespeeld. Voor 80% zit er gewoon dat ghetto cultuur in en dat is voor mij wat te overdreven.Zo raar is het toch niet om iemands mening te respecteren.... :{

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In San Fiero en Las Venturas merkte ik hier weinig van, laat staan in de desert. De hoofdpersonages waren misschien zwart, maar het ghetto gevoel had ik niet echt te midden van rednecks/chinezen. Oh, en dit heeft veel te maken met respect voor andermans mening..sjeesh.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina