1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, met de vorige generatie was dat ook al moeilijker he... Ik vind het toch wel vrij normaal dat er met deze een online optie in zit. Maar ik hoop dan wel dat die online optie heeel uitgebreid is. En de singleplayer moet ook heel uitgebreid zijn natuurlijk, want ik heb eerlijk gezegd terug enorm veel zin een game als deze! Dus laten ze er een topper van maken! En laat die shit maar komen!

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hoezo? Xboxlive leende zich ook goed voor andere games als Halo, Unreal Championship waarom dan geen freeroaming game... het is gewoon een nieuwe optie, Xboxlive is niet veel veranderd ten opzichte van de vorige versie. Het is wel zo dat er natuurlijk veel meer kan in een freeroaming game dan in een FPS of ander genre. Ach ja wat is uitgebreid? als je bedoelt dat je online co-op kan spelen dan vind ik dat toch aardig uitgebreid hoor.:) En dat je kan vechten online tegen andere onlinegamers in verschillende bendes vind ik ook al best uitgebreid klinken, maargoed we moeten idd afwachten wat de online modes word. Wat ik hierboven zei is dan ook gebasseerd op wat de makers over de online optie hebben gezegt.

3. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    het liefst had ik ook een system link optie gezien, desnoods met maar 1 speler per xbox.. dan hoef je niet per se live te hebben (zoals ik) om multiplayer te spelen.:'-(. Bij The Outfit bijv. zaten ook coole system link opties (versus, coop tegen anderen, coop missies) .. of een halo 2....

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft toch wel zware framedrops hoor :eek:

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Als deze game een mp krijgt.
    Wat voor mp modes moet ik me dan voorstellen?8)

6. mars15

mars15 Guest

met een groep een deel van de stad in handen krijgen, las ik ergens

7. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet toevallig een paar dingen over deze game, namelijk dat er diverse gamemodes zijn als
    - deathmatch
    -teamdeathmatch (lijkt me van wel)
    -Protect the pimp. Ik weet niet of deze mode zo heet maar ik weet wel dat er een gamemode inzit waarbij 1persoon de pimp is! Die in gouden kettingen rondloopt enzo, zodat de vijand hem kan herkennen!

Nou die Pimp heeft een knuppel die erg krachtig is!
    Wat is nou het doel? Nou er zijn 2 teams! Het ene team moet de PIMP veilig naar een locatie in de stad brengen terwijl het 2de team dat juist moet zien te voorkomen!

Dit is een orgionele en leuke mode waar ik wel naar uit kijk.

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, ik voel de vette auto achtervolgingen met mensen met uzi's op de passagiersstoelen al aankomen :9:9

9. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op het internet het volgende gevonden! De online speelmodes die online gespeeld kunnen worden. Hopelijk komen er nog meer spelmodes!

Voorheen was nog weinig tot niks bekend over de mogelijkheden die het spel online te bieden heeft. Nu is daar verandering in gekomen en zal een feature zijn dat je bijvoorbeeld je offline character ook online kunt gebruiken. De kleine draai is dat alle coole kleding en blingbling die je in de offline functie bij elkaar hebt gezocht, online niet beschikbaar is. Offline zal dus los staan van online wat betreft de items. Het voordeel is dat je ook kunt zien hoe goed een speler is als je hem tegenkomt. Heeft hij een basic outfit is hij net begonnen of bakt hij er niks van, heeft hij echter grote kettingen en goud moet je hem beschouwen als een goede Saints Row gamer.

In de lobby zul je kunnen kiezen tussen vijf verschillende gamemodes. Hierin loopt het aantal spelers in een match op tot twaalf. Deze kunnen allemaal weer in clans, of in de stijl van Saints Row “gangs” zitten.

Nu de verschillende modi. Zoals gezegd zijn het er vijf in totaal en hieronder zijn ze even op een rijtje gezet:

Deathmatch: Klassieke vorm van de meest bekende multiplayermode.

Team Deathmatch: Ook hier een klassieke modus waarin je het met zes man tegen een ander team van zes man op kan nemen.

Protect the Pimp: Één team moet een lid van datzelfde team naar een bepaald deel in de stad brengen. Het lid dat daar naartoe moet komen is de pimp, gekleed in opvallende kleding en gewapend met een stok die van dichtbij met één klap iemand kan doden. Het andere team zal moeten voorkomen dat de pimp bij zijn bestemming komt.

Big Ass Chains: Iedereen begint het spel met een gouden ketting. Deze blingblings kun je krijgen door een tegenstander te doden. Als je een hoop van deze kettingen hebt gespaard kun je naar een juwelier gaan om ze te verkopen. Hiervoor krijg je punten die bepalen of jij wint of niet.

Bling My Ride: Je gepimpte auto moet in een race tegen andere gepimpte auto’s als beste en meest bespaarde auto aan de finish komen. Het is namelijk de bedoeling dat je andere auto’s schade geeft en je eigen bak beschermd.

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  10. mars15

mars15 Guest

volop sweet

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat we geen motorfietsen krijgen zoals in GTA...

Maar ja.. in ieder geval een mooie fiets om op te rijden in het spel.. ;) een mountainbike nog wel...

12. sirs2

sirs2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol Protect the Pimp lijkt mij wel lachen zeg.

Hopelijk zijn er ook gewone CPU inwoners van de stad tijdens het spelen van de multiplayer. Het is een GTA kloon optima forma, nog erger dan True Crime, maar ja SRow heeft dan wel een online mode! \o/

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Deze optie zit er als het goed is ook in, bijna elke 360 game met multiplayer/co-op heeft wel een system link modus. Ik verwacht dat SR het dan ook heeft, want idd system link is toch wel de beste multiplayer optie.

Hieronder het bewijs van TeamXbox.
    @josuwa
    Denk je echt dat ze die erin laten zitten? Het is nog steeds een work in progress versie, dus niet te snel een oordeel over framedrops hebben. Want ik verwacht niet dat ze de demo die we zagen zo uit zullen brengen als game, dat zou niet volgens de plannen van zowel THQ als Volition zijn (denk aan de no loading zones)

Daarnaast....
    Nog wat over de demo die binnenkort uit moet gaan komen:

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  14. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het (vluchtig) doorgelezen op de site van teamxbox, klinkt echt cool ! :thumbs: Daar zit ik echt op te wachten. Ik heb namelijk een vriend die nog geen 360 heeft, maar zo kunnen we al wel met zijn tweeen spelen op een vergelijkbare manier als bij The Outfit (waarvan ik de system link & splitscreen voor 2 spelers ook goed vind uitgewerkt) . Echt cool, een soort Multi Theft Auto , maar dan niet zelfgemaakt maar in de game zelf van de makers zelf _O_

15. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel word de bommmbaa

oftewel een kickje

zag het net in gamekings en het ziet er echt te vet uit je kan ook zo mega ver kijken kan echt neit wachten op deze game

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Deze game komt in september uit??? Ik las overlaatst hier van iemand dat hij in Augustus al komt, is dit zo? Waarschijnlijk gewoon september...

17. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op www.saintsrow.com op order now drukt kan je o.a. BestBuy kiezen, daar staat:

18. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    DBLPST

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Release zal eind Augustes begin September zijn, is al vaker gezegt. Release dates uit de USA hebben we niks aan, EU is meestal toch later aan de beurt.

Ik vond die GameKings gasten echt negatief doen over Saint's Row, behalve Boris (heet ie volgens mij) dat ze Creakdown zo vet vinden, en die gast met dat sikje (ooit pro xbox) prees de hele uitzending lang alle Ps3 titels de lucht in (mooiste titel van de E3 bladieblaat... hij was zeker Gears Of War vergeten...) ...maargoed zoiezo trek ik me niks aan van wat die lui over een game te melden hebben, het ging mij meer om de videotjes en die zagen er idd goed uit. :)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    En welke ps3 games vonden ze zo cool allemaal(assassin's creed, heavenly sword,mgs4...? Want dat vond ik ook wel heel cool allemaal, maarja, idd gears of war was supervet).
    En ik hoop dat saint's row nog eind augustus hier uitkomt(of vroeger die maand:9 ). Want ik heb wel terug zin in zo'n free-roaming game, net als ik terug zin heb in een echt racegame:).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina