1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Vooral bij Heavenly Sword, maargoed ik kan er natuurlijk niet over oordelen want heb de game niet gespeeld. Maar ik was niet onder de indruk van de gameplay videos, al die lighting dingen waar ze het over hebben zie ik er gewoon niet aan af. :confused:

Maargoed SR kijk ik ook naar uit, en een goeie racegame idd ook! :)

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond zowel Crackdown alsmede Saint's Row zo op het eerste gezicht (nog) niet next-gen waardig.. Of het is gewoon niet mijn ding, kan ook. Voor zulke titels die later dit jaar moeten uitkomen verwacht ik wel wat meer. Het Heavenly Sword filmpje zag er wel erg vet uit, dat betrof echter wel een arena met een beperkt aantal tegenstanders maar grafisch zag het er in ieder geval erg vet uit.

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Inderdaad, maar het is maar net wat je van een freeroaming game als dit verwacht, wat ze wel in de uitzending zeiden klopt ook wel het moet je ding zijn. Als je GTA al niet leuk vond dan zal je SR ook niks vinden, en ook dat het een speciale stijl heeft oftewel niet al te realistisch eruit ziet, maar dat vind ik ook niet echt nodig. Het leuke vind ik aan freeroaming dan ook het gaan en staan waar je maar wil, en opzich ook wel het geweld (mensen aanrijden met de auto enzo) hehe :D Hoewel dat laatste voor sommigen niet helemaal zou kunnen, maar daarom doe ik het dan ook maar in een game.

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    crackdown zag er echt onwijs cartoony uit beetje vaag vond ik..

ik heb altijd zoiets van als een gbame alleen singleplayer heeft en is een shooter dan betaal ik er geen 60 euro voor..

maar is het een freeroam spel zoals SR en bv oblivion dan doe ik dat wel.
    daarom vind ik het een beetje kut dat die pas in september uitkom want ik heb moomenteel niks voor mn xbox:D

5. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook erg 'vervelend' dat hij in september uitkomt.. dan begint mijn studie weer (2e jaar) en kan ik moeilijk 'mijn aandacht erbij houden' ... :'-(

6. DLA SainT

DLA SainT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed Spel :)

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Voor de mensen die niet de frontpage van XBW checken, hier een nieuwe trailer!

KLIK

edit: voor de mensen die nu weer gaan vragen wanneer ie uitkomt, dat is dus geen 29augustes (dat is gewoon de VS release) maar 12 september. En voorlopig zijn dit ook nog steeds work-in-progress beelden heay!

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Heb hem gezien ja net op de frontpage.. Damn, wat een game! Hij wordt echt super!

9. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    wow..de eerste trailer van dit spel die ik wel tof vond. Wordt dit dan toch nog een tof spel?:)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat een vette trailer! Deze game ga ik zeker halen :thumbs: !

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt mij ook helemaal super! Ik ga hem dan ook meteen bij de launch halen.
    Ik heb ook even dat stukje over Saints Row gezien bij Gamekings, ik kan niet wachten!

12. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag 14 mei 2006 - Iedereen noemt Saints Row de zoveelste “GTA-kloon”, maar THQ vindt die term volkomen onterecht. Zo zullen ze volgens de uitgever hun grote verschil maken in de multiplayer modes die Saints Row te bieden heeft en GTA niet bezit.

Voorheen was nog weinig tot niks bekend over de mogelijkheden die het spel online te bieden heeft. Nu is daar verandering in gekomen en zal een feature zijn dat je bijvoorbeeld je offline character ook online kunt gebruiken. De kleine draai is dat alle coole kleding en blingbling die je in de offline functie bij elkaar hebt gezocht, online niet beschikbaar is. Offline zal dus los staan van online wat betreft de items. Het voordeel is dat je ook kunt zien hoe goed een speler is als je hem tegenkomt. Heeft hij een basic outfit is hij net begonnen of bakt hij er niks van, heeft hij echter grote kettingen en goud moet je hem beschouwen als een goede Saints Row gamer.

In de lobby zul je kunnen kiezen tussen vijf verschillende gamemodes. Hierin loopt het aantal spelers in een match op tot twaalf. Deze kunnen allemaal weer in clans, of in de stijl van Saints Row “gangs” zitten.

Nu de verschillende modi. Zoals gezegd zijn het er vijf in totaal en hieronder zijn ze even op een rijtje gezet:

Deathmatch: Klassieke vorm van de meest bekende multiplayermode.

Team Deathmatch: Ook hier een klassieke modus waarin je het met zes man tegen een ander team van zes man op kan nemen.

Protect the Pimp: Één team moet een lid van datzelfde team naar een bepaald deel in de stad brengen. Het lid dat daar naartoe moet komen is de pimp, gekleed in opvallende kleding en gewapend met een stok die van dichtbij met één klap iemand kan doden. Het andere team zal moeten voorkomen dat de pimp bij zijn bestemming komt.

Big Ass Chains: Iedereen begint het spel met een gouden ketting. Deze blingblings kun je krijgen door een tegenstander te doden. Als je een hoop van deze kettingen hebt gespaard kun je naar een juwelier gaan om ze te verkopen. Hiervoor krijg je punten die bepalen of jij wint of niet.

Bling My Ride: Je gepimpte auto moet in een race tegen andere gepimpte auto’s als beste en meest bespaarde auto aan de finish komen. Het is namelijk de bedoeling dat je andere auto’s schade geeft en je eigen bak beschermd.

In juli van dit jaar zal de demo van deze E3 ook op de Xbox Live Marketplace moeten komen. Hierin zul je de eerste paar missies van Saints Row kunnen spelen.

nog wat extra info wat wel bij de beginpost kon O-)

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Was allang bekend, maar kan inderdaad wel in de beginpost ja. :)

14. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin dat gta kloon gezijk zeg

als je een spel maakt met een stad dan is het niet meteen een gta rip off

dan kan je bijna elk spel wel ergens van aflijden

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je wel gelijk in. Ze hopen natuurlijk wel min of meer op het succes van GTA, maar je noemt ook niet elke shooter een DOOM 1 kloon :+

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    zal dan eerder een wolfenstein kloon zijn :9

maar ik denk dat de game ook heeel erg vet gaat worden

vooral dat online gedeelte voegt heel veel waarde toe .. helemaal dat je zo'n game als "gta" eindelijk is online kan gamen

ik kan niet wachten tot ie uitkomt en ik zit ook echt te wachten op de demo!!!!!

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zal het erin zetten, bedankt voor de info. Al staat het ook ergens in het Engels in deze topic, maar Nederlands is wat makkelijker te volgen voor sommigen. :)

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Damn....
    Ziet er idd erg interessant uit :). Had dit spel al een beetje afgeschreven...
    Maar na deze trailer boeit het mij wel weer flink.

Als ik op 12 september weer een Xbox 360 heb, ga ik deze denk ik ook zeker erbij halen :).

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het filmpje doet t helaas niet bij mij...
    Op Gamer.nl las ik dat dit spel op 1 september uit gaat komen:)

20. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    12 september pas?? maar dat duurt nog zo lang :mad:

maarja maakt niet uit, genoeg trailers om te bewonderen! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina