1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Hallulua baby!!! Damn, ik had deze game in de grote vakantie al willen gespeeld hebben! Maar online lijkt me zooooo vet!!! Eerst op je gemakje offline uitspelen, en dan online met je mannetje(mijn gaat één blok spier zijn }:] (maar niet te he)). Lijkt me ook vet als je online in auto's zou kunnen stappen(gaat dit?). Bijvoorbeeld: Ik ben aan het rijden, en een kameraad van me hangt uit het raam te schieten en te doen, of 3 kameraden(uit elk raam schiet iemand 8) . Man man, moet echt vet zijn online. Ik hoop echt dat ze het goed uitwerken...:)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat kan he, als je de filmpjes kijkt, daar draait namelijk de hele online modus op, gangwars! :) Co-op en systemlink vind ik toch de leukste opties.

DE BEGINPAGINA IS AANGEPAST!
    Nu staat alle informatie uit deze topic in de beginpost, ook alle filmpjes en screens!

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    edit:
    De demo komt er dus eindelijk dan aan, had ook in de post hierboven gekund maarja...verkeerde knop gedrukt!

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  4. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet! Goed nieuws! ^^

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zeker goed nieuws:)

Offtopic: @ Excess: Ga je met deze game online gaan? Zo ja, mag je me tegen die tijd toevoegen,... Maarja, zien dan wel :)

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Heb nog geen Gold Live acount, maar ga ik als deze game uitkomt zeker wel nemen! Uiteraard voeg ik je dan toe :)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Cool :).
    Ontopic: Kijk al serieus uit naar de demo!!! :)

8. bubu

bubu Guest

der zat ook al een online functie bij gta 3 vice city en san andreas maar dit waren gwoon mods daar kon je ook al met zun alle in de auto en zoo iedreen gaan afknalle of ff iemand oppikken met de heli.. alleen het grote prob. met de mp van alle gta reeks was de lag :) het was tenslotte maar een middelmatig modje :p
    tog jmmr dat er geen heli in saint rows komt dat zou egt vet zijn online!

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zeker jammer ja, hopelijk hoeven we het niet al teveel te missen, en kan je dus bijvoorbeeld op de flats/wolkenkrabbers gewoon per trap/lift naar boven, en zo de zon onder zien gaan in de zee van Stilwater. Of dat je toch nog hoog op een gebouw kan staan, en met je bazooka/sniper rifle een moordpartij beneden je kan aanrichten :p Wat vooral vet natuurlijk is door het ragdoll effect! Maarja mischien komt er na het uitbrengen van de game wel een update met toch nog vliegtuigen, het lijkt me zeer onwaarschijnelijk maar mischien! :)

10. bubu

bubu Guest

zou zomaar kunnen want de heli's zitten er niet in omdat sommige geen hd hebben waardoor er weer geen cache kan worden opgeslagen enz..
    dus als er dan een content komt van 100 mb dat je kan vliegen met een heli kan het tog al niet voor degene zonder hd :) :D lets hope so!

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb zojuist heel wat Trailers en Screens gezien op IGN, en natuurlijk hier het bericht door gelezen, moet zeggen dat de wind bij mij begint te draaien wat betreft deze game! Eerst maakt het me niet veel uit, maar nu wordt het toch wel erg aantrekkelijk. 6 vs. 6! Damn! :9

12. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou gek of heb ik een keer een filmpje gezien van SR dat je poppetje een heli neerschiet?

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zou best kunnen, I'm not sure though. :)

14. I ReXt0n I

I ReXt0n I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, filpmje bestaat ook.
    Maar dat neemt niet weg dat je misgien een beteje gek bent :9

15. I ReXt0n I

I ReXt0n I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, filmpje bestaat ook.
    Maar dat neemt niet weg dat je misgien een beetje gek bent :9

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je kan dus niet in die helie stappen, online kan je wel in auto's en zo (neem ik aan) klinkt allemaal erg cool, alleen is die gamemode met die bling bling wel een beetje nutteloos, jammer dat er niet een soort co-op is, lijk me geweldig!!!!!

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Die is er wel :) co-op heb ik al meerdere keren in deze topic gezegt, je kan zelfs de System-Link gebruiken, mooier kan toch niet. :)

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha Protect the Pimp mode. Dat lijkt me echt strak gedaan. Met z'm Magic Stick. haha

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    8)

20. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    wil Saint's Row hebben en spelen........NU 8) !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina