1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Juist goed dat het niet supergroot is! Dat ze de buurt maar zeer levendig maken, en vol details,... Liever een klein knalfestijn dan een groot bommetje...

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ah ja idd wat Boss al zei, het is belangrijker dat er VEEL te doen is in de stad. Dan een heel groot stuk leeg landschap waar geen kloot te beleven is. (GTA: SA) Hieronder wat screens die gisteren op Xboxyde.com zijn gepost, en vergeet hierbij niet dat deze screens op high reso zijn, en dat een dergelijke full-AA niet mogelijk is. Maar toch ondanks dat vind ik het er erg goed uitzien! :)

Daarnaast hier een qoute eveneens van Xboxyde.com, van een developer die al de demo mocht spelen die wij ook krijgen:
    Dus nu a.u.b niet gaan zeuren over die 30fps want volgens hem draait het allemaal perfect! ;) En het lijkt me dat hij het beter weet als meer en deel op dit forum.

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er SUPER uit , ben er benieuwd , lijkt mij erg gave game :thumbs:

4. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja, begint er steeds beter uit te zien. Het heeft wel wat 'next-gen trekjes', explosies zien er wel vet uit, textures redelijk scherp enzo. Animaties alleen wat minder en physics lijken ook niet echt onwijs veel beter.

Ik hoop dat dit een tof spel wordt, want dan ga ik m zeker kopen. Ben erg benieuwd naar die demo btw.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie deze screens al hadden gezien. Ik niet in ieder geval.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vet, ik heb ze ook nog niet gezien. Lijkt me echt zooo cool om je eigen personage zo te maken. :D

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed zoekt, vind je in dit topic ook nog een filmpje van het maken van je eigen character.

8. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    zeker vette pics , hoe meer ik zie hoe meer ik denk : LAAT MAAR KOMEN :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is dat 'cartoony' nou expres?

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Uuhm wat denk je zelf?|:-

Als ze werkelijk een realistische 'GTA kloon' (hoe zielig dat ook klinkt), zouden willen maken zouden ze dan niet voor een andere stijl hebben gekozen?! Oftewel idd dat hebben ze expres gekozen.:b:

11. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
  12. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    echt zo bruut gewoon , deze game word echt een wannahave

explosies zien er erg mooi uit , vooral die van die politie auto :lol:

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De Phsysics zitten goed hoor, kijk maar de filmpjes (want hoe kan je btw zien dat de physics niet onwijs beter zijn, aan screens valt dat niet af te zien volgens mij wel aan bewegend beeld.) aangezien de ragdoll physics erg vet is in deze game, en volgens mij voor veel lol gaat zorgen. :) Daarnaast vond ik juist de laatste screens die ik poste een stuk beter waren als wat het eerst was, en dat al op high res! :) Oftewel op je eigen tv/hd tv ziet het er volgens mij zelf nog een stukje beter uit.

Edit: in dat filmpje zie je ook een auto met een fiets erop, mischien is het wel mogelijk om in het echte spel te fietsen, en worden motors later toegevoegd doormiddel van een update, wie weet! :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jammer dat de ragdoll physics net als in elk ander spel te traag zijn. Het ziet er nep uit! Voor de rest ziet het er goed uit en is zeuren over de physics mieren neuken. :)

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat er veel te doen is in de stad is erg belangrijk. Maar ik vond het in GTA:confused:A ook super om over die 'lege landschappen' te scheuren, dat zie ik er liever wél dan niet in!

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er zullen vast wel plekken zijn waar veel ruimte is om wat te scheuren met je auto. De stad is mischien niet zo groot als GTA:confused:A maar vergelijk uhm met GTA:VC daar kon je toch ook goed scheuren?! Kwa oppervlakte heeft SR in iedergeval kwa indoor meer ruimte als GTA:confused:A, aangezien je bij deze game in heel veel gebouwen kan. :)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En wat kan je daar binnen dan doen? Ik hoop dat er wat meer te doen is dan alleen een nieuwe outfit halen.

Edit:
    Ik zag wel een gaaf filmpje waarbij je iemand moest berdreigen door op hem te richten, daarmee kon je die persoon een kluis laten openen! \o/

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_5.html er zijn al meerdere filmpjes over indoor missies op het internet. Wat je allemaal daarbinnen kan doen weet ik niet, maar uit de filmpjes blijkt wel dat je de winkels kan overvallen. Ik hoop dat je dan ook een eigen huis kan kopen in de stad, en mischien zelfs wel naar eigen smaak kan inrichten. Maar dat laatste is natuurlijk niet nodig (al zou het wel een leuke optie kunnen zijn) want daar hebben we de sims voor.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja dat laatste kon je dan zien als een gimmick maar het zou wel leuk zijn. :)

20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook met vliegtuigen vliegen en met boten??

Maar dat cartoony vind ik allemaal wel meevallen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina