1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dude lezen is ook wel moeilijk he :emo: Kijk nou eens wat ik hierboven poste... en ik weet niet waar jij dan ergens leest dat je géén eigen gangs kan maken... *zucht*

2. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier, dit las ik._0/ Des te beter dat jij zegt dat het wel gewoon kan!:thumbs:

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Okeej nou voor de verduidelijking dan nog 1 keer (en ook van de eerste pagina van deze topic)

proost! :b:

4. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    In GTA:VC kon je niet echt goed scheuren vond ik, alleen maar op het strand! (Off-road heb ik het natuurlijk over!)

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit qua MP wel goed vind ik!:)

7. mars15

mars15 Guest

Heb zo zin in deze game :)

8. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg i feel like TOTALLY the same way... dude

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dat 8) , ziet er idd uit of het een geweldige game word, als ie uitkomt maken we ff een forum waar we een xbw gang mee kunnen maken!

10. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de XBW gang gaat ownen!! hahah word een mooie game waarmee we het nederlandse online gamen op de kaart gaan zetten!!

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha.

En nou, wat ik gelezen heb over de MP is zeker wel dope!

12. bubu

bubu Guest

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D! w00t ik kreeg het egt warm toen ik deze trailer zag en deze !!
    zie die framerate !! cker 50 fps over het geheel geen een framedrop alleen het eerste filmpje heeft wat framedrops en pop-ups maar daar wordt vast nog wel aan gewerkt!
    deze game is ZOOOO vet ik denk dat dit nog wel eens de gta killer wordt.. totdat gta 4 uitkomt zeker weten!! jesus wat een tering lijpe game !! egt deze game komt 100% cker weten in mijn collectie !

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2006
  13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    thanks bubu, dat was serieus een vet filmpje.
    ik wil die game gewoon echt spelen NU!!

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Warning, Warning. System overheat. Bubu will selfdestruct in: 5.4.3.2.1. :+

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vette filmpjes! Toch mis ik een aantal dingen (misschien dat het al eerder in dit topic is besproken maar ik heb geen zin um 60 pagina's door te lezen 8)) Is het ook mogelijk om te varen en te zwemmen in deze game? Ik heb ook nog niets met vliegtuigen e.d. gezien (alleen een politie helikopter maar hier kun je zelf niet in vliegen lijkt me). Ik zie zelfs niet eens motoren of fietsen :confused:. Kun je in het hele spel dan alleen maar rennen en autorijden?? Dat zal wel een beetje gaan tegenvallen aangezien we San Andreas gewend zijn. De multiplayer functie lijkt me wel geweldig!

16. bubu

bubu Guest

niet dat ik weet.. maar dat is niet zo erg .., ik denk wel dat je kan zwemmen maar vliegen in heli's en vliegtuigen kan volgens mij niet omdat de mensen zonder hardeschijf niet genoeg cache hebben ofso en daardoor wordt het allemaal te zwaar erg jammer =(
    maar miss, komt daar ooit een update voor ofso ik heb voor de rest geen id en fietse of op een motor rijden heb ik idd ook nog nooit gezien al is fietse tog geen ruk aan dus dat maakt niet zoveel uit :p maar een motor zou wel vet zijn.., maar ik heb er nog niks overgehoord afw8en dus =)

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    zitten er motors in deze game?

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ziet er echt zo vet uit! maar ik vind het zo jammer dat je geen vliegtuigen of heli's hebt dat gaf me bij gta altijd z'n relaxt gevoel. (zitten er eigenlijk wel motoren en boten in?) want als het alleen auto's zijn word het toch wel wat eerder saai.

19. bubu

bubu Guest

als je ff boven je vraag kijkt dan zie je dat die vraag al is beantwoordt =) |:-

20. mars15

mars15 Guest

de autos zijn ook zo mooi groot

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina