1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het grootse van SA had wel iets vond ik. Ik wacht dan ook met smart op GTA:IV, maar tot die tijd kan ik me goed vermaken met Saints Row. (hoop ik)

2. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    maakt me niet zoveel uit dat het spel minder groot is dat gta san andreas. met dit spel kan je tenminste echt vette kleding kopen, en je auto echt mooi maken. dit soort dingen waren bij san andreas wel leuk maar niet geweldig. vind het tof dat je ook je kereltje helemaal kan maken zoals jij dat wil.

3. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt deze game nou? 1 augustus?

4. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo 1 augustus
    full game 1 september

5. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    1 augustus betwijfel ik hoor... zo een beetje alle demo's komen later uit dan gepland... maar je weet het nie laten we positief blijven:b:

6. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  8. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de laatste tijd niks meer gehoord over die system link optie.. ze hebben hem toch niet weggestreept he? dat zou ik echt zonde vinden.. het is echt cool om met zijn meerderen en ieder zijn eigen 'opgeleukte' karakter te spelen. Tenminste beter dan een paar standaard poppetjes waar je uit kan kiezen

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die komt er volgens mij gewoon in hoor en ook via xboxlive ;) !

10. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    they better..}:]

11. mars15

mars15 Guest

online is zo erg met gangs denk ik. heb er zo zin, heel die stad verkennen met de auto haha

12. mars15

mars15 Guest

is het al bekend of je in metro's /treinen kan bij saints row ?

je ziet ze wel in een filmpje :)

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je online speelt, ligt, zover ik weet, de stad niet voor je open.. je kunt alleen in bepaalde gebieden spelen, niet in de hele stad. (zou ook wat wezen, jagen op een ander in zo'n grote stad... ben je uren bezig om elkaar alleen al tegen te komen.)

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wel vet als je ze dan uiteindelijk tegenkomt: Loop je door de stad heen wil je net om de hoek lopen komt er dik zoon gepimpte bak om de hoek gescheurd met wat lui hangend uit de ramen. Jij houd een auto tegen en zet de achtervolging in! Je pakt je mobieltje (je headset 8) ) en meld je gangleden waar ze rijden, de rivaliserende gang komt erachter dat je vlak achter ze rijd en de 2 lui die uit het raam hangen draaien om en openen het vuur. Je auto begeeft het bijna maar op dat moment komt er ineens 1 van je gangleden om de hoek gescheurd en knalt zo vol in de zijkant van de auto die jij met moeite zat te achtervolgen. 1 van de schutters vliegt uit het raam vol op de motorkap van je mattie, de andere twee hebben de botsing niet overleefd. Ja maat rijd met flink wat gas naar achter en je tegenstander dondert van de motorkap af. Je stapt uit je auto loopt richting je vijand, je legt je desert eagle in zijn nek, en haalt de trekker over...

srry ik draafde wat door 8)

Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga effe alle gamethreads langs om mensen er op te wijzen dat we Saints rRow maar ook andere titels nu in onze XBW Preorder shop hebben in samenwerkingen met GCshop.nl:

http://preorder.xboxworld.nl/

Saints Rowvoor 52,50 euro nu te preorderen!!!!!

Zoals altijd, hoe succesvol de shop wordt, derste meer kortingen we kunnen bedingen op de spellen en door kunnen voeren in de prijzen omdat we geen winst maken!!!

Kijk ook naar de andere spellen:

splinter cell double agent: 51.50 tot 14 juli, daarna 54.50
    Test drive unlimited: 54.50
    prey (snel bestellen, preorder bijna voorbij!) : 52.50

Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  16. mars15

mars15 Guest

54,50 hmm wel goede prijs ff nog ergens zoeken waar die goedkoper is

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Staat nog nergens anders te koop.

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Plus het is inkoopsprijs zonder winstoogmerk in onze preorder shop, lijkt me sterk dat hij ergens veel goedkoper gaat worden en zolang je de XBW preorder shops ondersteund, zullen we meer titels toevoegen en hopelijk als de aantallen flink omhoog gaan ook nog goedkoper worden. Het gaat alleen met euro's omdat het al inkoopsprijs is.

Splinter Cell: Double Agent draaien we verlies op tot 14 juli, kijken hoeveel mensen die paar euro's willen bijsprokkelen. :)

19. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou al echt bekend hoe de online multiplayer zal gaan werken??

20. M0ur1nh0

M0ur1nh0 Pluk de dag!

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina