Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat klopt, maar volgens mij had ik ergens gelezen dat je ook straatraces (zoals in dat filmpje) tegen elkaar kan doen. Maar laten we nog maar niet teveel over de multi player hebben. Als het goed is weten we over een paar dagen meer van deze modus. :)

In Leipzig is dit een spel wat daar besproken word, dus ik verwacht dat er dan ook wel het 1 en ander over de multiplayer duidelijk word.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ja het filmpje wel maar er was wel een race in, je begrijpt hem gewoon niet goed :+

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Okeej om sommigen van jullie toch nog maar even wat informatie over de multiplayer te geven hier nog wat info.

Head-to-Head lijkt mij de modes waar je tegen elkaar kan racen. :)

En wat leuke dingen over de grapix

4. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
  5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    O-)

Zo hey, ben beniewd naar de physics

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de thread even leest kun je zien dat hij comleet customizable is...

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Heeft iemand dat nieuwe filmpje waar in de geruchten en feiten thread over werd gepraat en wil diegene die even posten?

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Kijk eens in de begin post ;)

http://www.xboxyde.com/leech_1441_en.html

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die bedoel ik niet die heb ik allang gezien maar ze hadden t over een nieuw filmpje dacht ik

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee voor zover ik weet is er geen nieuwe gameplay, ja 2sec in een xbox360 trailer en wat korte filmpjes op IGN. Maar denk niet dat je die bedoelt, op nieuw ingame matriaal moeten we nog even wachten denk dat er vandaag of morgen is er nieuw matriaal van de GC uit Duitsland is. :)

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Oke.. ik had er ook een beetje snel doroheen gelezen die 20 nieuwe paginas dus niet heel goed opgelet.. maar ik wil wel ff zien of ze al veel verbeterd hebben aan mijn lauch game }:]

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :D same here, ben ook erg benieuwd want het E3 filmpje (die makers schaamden zich zelfs voor dat filmpje, ghehe vaag omdat het juist goed eruit zag maar ja) was al cool maar ze beloofden dat het uiteindelijke resultaat alleen maar mooier werd. Dit word ook zeker weten mijn launch game _O_

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd ik vond het al heel vet om te zien en zij waren teleurgesteld.. belooft veel hopelijk kunnen ze het waarmaken.. _O_

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Deze game is op de Game Convention in duitsland... Dus als Mirik er is zou hij wel wat filmen ofsow...

15. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk wel op xboxyde, die zijn sneller :9

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hey excess denied, ik heb juist nog een filmpje gezien van saint's row(een hele tijd terug had ik er ook ééntje gezien, maar toen had ik lichtjes twijfels) en fuck man, wat is dat ferm!!! Die ontploffingen, hoe die banden van die auto's wegrollen,... die fucking engine is gewoon cool! Toch ook maar deze game kopen als ik een xbox 360 koop :).

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij is echt goed he als de gameplay zo gaaf word als ik denk dat ie word word dit voorlopig me enige launch game:)

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik hem bij de launch koop,dan koop ik waarschijnlijk ghost recon 3 en deze,damn, ziet er echt cool uit... Maarja, er zijn veel goede launchgames(project gotham 3, kameo, perfect dark kan goed of slecht zijn, als het goed is, wordt de keuze nog moeilijker,...)
    het wordt echt moeilijk kiezen...:)

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ja zeker, ik wil ook graag oblivion maar ja moet ff kijken hoeveel geld ik heb :+

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :D eindelijk heb je uhm gekeken, en tja erg vet he, en dan te bedenken dat het hele vroege beelden waren. Toen ik dat filmpje had gezien had ik gelijk deze topic erover aangemaakt, ben erg enthousiast over deze titel.

Maar nu wil ik welis wat nieuws zien, Xboxyde moet even opschieten ghehe. |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina