1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja:D, maarja, ik had vroeger al eens een filmpje gezien met ingame enzo, maar dit was een ander filmpje, was heel cool...:)
    Pfff, het wordt wel moeilijk kiezen welke games ik ga kopen. Het geld groeit namelijk niet op mijn rug...
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Fock deze game lijkt me idd erug vet. Die beelden damn man echt strak. Maar is dit nou die game met snoop dogg erin of is dat weer een andere??? Dacht namelijk dat ik een keer een filmpje had gezien van hem in zo'n game.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Niet dat ik weet dat Snoop Dogg erin zit, zo ie zo speel je niet als een standaard persoon (zoals wel in GTA is) want je kan je eigen persoonage maken. :) En heb nog nergens gelezen dat Snoop Dogg erin zou zitten, maar mischien. Als 50cent en JaRule er maar niet inkomen. :D
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Dan is het mischien wel een andere game waar ik hem in heb gezien. Die leek me namelijk ook echt vet. Maar het kan zijn dat het dan nog voor de oude box is.

    Wel dope dat je je eigen pop kan maken.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe gaat het eigelijk te werk dat je je personage kunt "customizen"...
    Gaat dit heel ver,...?
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups verder dan alleen kleren kopen, er is een filmpje van.

    http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_1.html dat 2de filmpje kan je een shop zien. Maar hoeveel je precies aan je karakter kan veranderen weet ik niet, maar denk ongeveer hetzelfde als Tony Hawk Underground zoiets dus. :)
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is behoorlijk veel! Ik het eerste filmpje trouwens net pas voor het eerst gezien en ik ben echt overtuigd. Deze game ziet er zo mooi uit! Zie dat stukje tijdens die overval, daarna die drive-by. De mannetjes vallen echt uit het raam op de weg etc. Superrealistisch. Ik laat Oblivion nu wel even liggen voor deze game :9
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ja dit is ook echt een game voor jou ja, want aangezien jij zo gek op GTA San Andreas bent (net als ik trouwens ;) ) dan is dit ook echt een spel voor jou. *)
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja inderdaad. Ik vind het wel mooi dat ze Free- Roaming Games nu aan uitbreiden met Hoods en Gangs etc. Je moet er natuurlijk wel van houden maar die sfeer en zeker als het Free-Roaming is vind ik een hele goeie combinatie. En in deze game lijkt het er wel heel goed uit te zien.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Met Free-Roaming bedoel je denk ik dat je van alles zelf aan de game kan doen en veranderen toch? :confused:
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel zegmaar het Genre Free-Roaming. Zoals GTA en True Crime. Vrij kunnen rondlopen in de stad en doen en laten wat je wilt zegmaar.
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nee dat je niet gebonden bent aan bepaalde acties maar vrij in het spel kan rondlopen.

    /edit: He, net te laat:p
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ow haha dat ja, sorrie ik was even vergeten dat dat een genre was. Vind ik wel een goed iets, want altijd maar gebonden te zijn aan onzichtbare muren, of stukken die er alleen maar voor de sier zitten vind ik ook lomp. Kijk op afgelopen gen kon het niet anders, maar ik verwacht toch wel dat aankomende gen de games je wel meer vrijheid gaan geven. En dat je niet zo gebonden bent aan een soort van spoor, want dat is gewoon saai.
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd.. ik verwacht zelf iig heel veel van de games die nog gaan komen na de eerste generatie games... kijk bijvoorbeeld maar naar gears of war... dat is al een topgame volgens mij maar het kan allemaal nog veel beter denk ik en hoop ik binnen niet al te lange tijd te zien..
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja hoop ik ook, alleen ik bedoelde met "afgelopen gen." eigelijk de xbox/ps2/gc games, ik denk zo ie zo dat de eerste gen. van Xbox360 games al veel meer vrijheid geven dan die van de oude generatie(xbox/ps2/gc). Saints Row heeft al veel vrijheid van wat ik heb gezien, door dat customizble. Maar het zou ook tof zijn als ze dat uitwerken in bijv. het FPS genre enzo. :)
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat ze veel meer vrijheid gaan bieden in de games die op de next-gen gaan draaien. In een Free-Roaming kunnen ze dan de kwaliteit van de Xbox echt goed benutten. San Andreas was groot maar dit kan nog veel groter. Dan nog veel betere graphics erbij en het word een topgame. Het mooie is dat deze game nog lang niet af is. En de trailers en screens zien er veelbelovend uit. Van de gebieden en stad/steden is nog niet veel bekend jammergenoeg. De sfeer lijkt me nog niet super. Ik zou het niet erg vinden als ze Los Santos een beetje gekopieerd hadden. Daar was de sfeer echt perfect.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zeker weten dat Los Santos relaxte sfeer heeft ja, en of Saints Row dit kan evenaren weet ik nog niet. Al moet ik wel zeggen dat het in-game filmpje dus die 10min, toch wel een hele goeie indruk op me heeft gemaakt. Vooral dat stukje als er een race begint, dan zie je op een gegeven moment in de verte een hele stad met super hoge flats, en dan de zon die zo op die auto's schijnt, en waar echt de reflecties van de gebouwen in de auto zichtbaar zijn is wel top. Ik heb er wel vertrouwen in dat het hier geen True Crime sfeertje word ghehe, en zo niet dan ga ik me diep schamen voor deze topic :D
     
  18. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al bekend hoe groot het word?

    en true crime? dat was echt een lomp spel, had ik binnen 4 uur uitgepspeeld, gelijk maar gaan ruilen voor top spin 8)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee is nog niet bekend, alles wat nu bekend is staat ongeveer wel in dit topic.
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Spel lijkt me vet, ze mogen echter nog wel aan wat dingetjes werken. De explosies bv. Die zijn nog te cheap.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina